Søndagen har gått med til besøk av venner hos meg samt at jeg og junior har vært på bursdagskake og kaffe hos mine foreldre.
Innimellom Slaga så tenkte jeg å friske opp hukommelsen på hvordan Hana sl lyder i forhold til AT OC9xls. Husker bare at jeg følte det var en god oppgradering. Kompis Anders som har vært her mye måtte også innrømme at det lød bedre etter bytte. Er ikke sånn: kona som gikk forbi bemerket forskjellen, men en som har vært her på 15 lytteøkter/fester siden korona'n slo inn.
Bare latskap at jeg ikke har prøvd før, var jo så fort gjort å bytte. Det eneste er at jeg ikke gadd å ta frem asr mini riaa for å justere ohm verdien. Anbefales 400 på hana, men Rudi mente det funka godt å belaste mer, ca 100 ohm. 100 ohm er anbefalt for AT OC9XLS, men mener jeg har stilt på ca 150 ohm.
Dire Straits, Brothers in arms B side ble valgt. De to første spora. Først en runde med AT.
Så ble det gjensyn med en gammel venn.
Denne kunne jeg også levd med (har jo levd med den
) men var det ikke litt mer luft og detaljer med AT tro
Tilbake til grom pu'n og jo føler at jeg hørte mer av "plinka plonka" i keyboardet til Alan Clark eller er det Guy Fletcher?
Og ja bassen er mer solid, mulig det er mer å hente på hana'n ved å øke ohm verdien.
Uansett så har jeg en god reserve der