Ikke mange lekre innsidepasninger fra degBrannsuporter og flinkisinnspillinger..... snakk om extreme ytterpunkter![]()
|
Ikke mange lekre innsidepasninger fra degBrannsuporter og flinkisinnspillinger..... snakk om extreme ytterpunkter![]()
Har han konstruert egne høyttalere?Siegfied Linkwitz gjør opp bestikk etter 50 år og som keynote speaker prøver å ufordre haifai øvrigheten (fra 2014).
Whatever_happened
Han kan vel synse like mye som andre DIYere eller oss lekmenn for den saks skyldHar han konstruert egne høyttalere?Siegfied Linkwitz gjør opp bestikk etter 50 år og som keynote speaker prøver å ufordre haifai øvrigheten (fra 2014).
Whatever_happened. Får liksom en følelse av det. På tross av tilnærming som fagmann så er det mye synsing i en begrenset del av ulike merker, tilnærminger og løsninger.
Jeg bygge pc, takk for tillitenBygge egen pc til bruket? Eller andre ideer som spiller inn?
Ja men da er det jo bare å hive inn en sånn da KarmanaJeg bygge pc, takk for tillitenBygge egen pc til bruket? Eller andre ideer som spiller inn?Hadde egentlig bare tenkt å teste ut Tidal, men slik blir det visst ikke (dessverre). Siden harddiskspilling og Tidal Hifi hos meg lyder mer eller mindre likt, ja hva er da vitsen med å beholde begge deler? Hadde vært noe annet hvis jeg fremdeles trengte en cd eller LP å holde meg fast i, men det kommer nok ikke tilbake her i huset. På den annen side, en platespiller og flygel hadde vært helt rett hvis jeg etter hvert får meg en røkejakke
![]()
Godt spørsmål KarmanaJeeez, hva i alle dager skal jeg med en sånn Bluesound greie![]()
Hvis jeg kan velge mønster og får skinnlapper på armeneKan gjøre deg deal. Blues og jeg kjøper røkejakke til herremannen. Du kjøper vinyl snurre.. 8)
Trodde bare at du likte sånne svarte bokser jeg serruJeeez, hva i alle dager skal jeg med en sånn Bluesound greie![]()
Boksen var fin å se på den vettuTrodde bare at du likte sånne svarte bokser jeg serruJeeez, hva i alle dager skal jeg med en sånn Bluesound greie![]()
jfr. Foderal på en annen hvit en..
gismo
Hørte litt på Lorde for en stund siden. Tusket henne til meg på noen høyoppløste greier, og det låt riktig så bra. Litt rart at hun ikke har fulgt opp. Må vel være over to år siden den Pure Heroin saken ble gitt ut.Ultravold platen har jeg spilt en god del. En absolutt god plate! Den nye har jeg såvidt skummet igjenom.
Lorde er også en frøken i denne sjangeren og hennes plate låter også godt![]()
Kommer vel plutselig noe fra hun nå.. tror det er litt taktisk at de lar SIA og Lana få gjøre unna sine topper nå før hun kommer på banen igjen.Hørte litt på Lorde for en stund siden. Tusket henne til meg på noen høyoppløste greier, og det låt riktig så bra. Litt rart at hun ikke har fulgt opp. Må vel være over to år siden den Pure Heroin saken ble gitt ut.Ultravold platen har jeg spilt en god del. En absolutt god plate! Den nye har jeg såvidt skummet igjenom.
Som gammel Heeermann skjønner jeg godt at du drages mot det maskuline ved sjøenEr i tjømda til å få laget meg et skikkelig maritimt rack. Hvorfor du er belemret med slikt metroseksuellt rack anes ikke.. Hjelper ikke å sette sjøbein når en er i LE for fornuften.. 8)
Jeg fant ut at jeg var i tvil om hva metroseksuell betyr.
Jeg bor jo på landet.
Slo det opp, Hvor lærer du slikt hen HC?
Metroseksuell er en neologisme sammensatt av «metropolitan» og «heteroseksuell» som beskriver en mann (typisk i urbane miljøer etter det postindustrielle samfunn ikapitalistiske forbrukersamfunn) som bruker mye tid og penger på eget utseende.
Når du selv har tråkket yrkesmessig feil kan du ikke leve resten av livet på gener og familiens fordums storhet, min vennMed halve slekta som sjøfolk med bart og hvite sokker, samt en bestefar som var maskin-sjef på hval-båt i Søris-havet så har jeg tad av sjø i meg. Tror jeg da...
Kan si så mye som at nøkkelord er røft, drivved, custombygd, tungt.. Så får vi se..![]()
Var enkelt å innrømme at man tidligere var blitt kalt metroseksuell, men det var strengt tatt før du måtte sette definisjonen på trykkJeg fant ut at jeg var i tvil om hva metroseksuell betyr.
Jeg bor jo på landet.
Metroseksuell er en neologisme sammensatt av «metropolitan» og «heteroseksuell» som beskriver en mann (typisk i urbane miljøer etter det postindustrielle samfunn ikapitalistiske forbrukersamfunn) som bruker mye tid og penger på eget utseende.
Vil ikke anbefale drivved fra Biristranda til rackbygg. det er stort sett hælvrøtin ørder fra Lågendeltaet og ikke brukenes til St.Hansbål engang.
Rickie er fortsatt Dutchess of Coolsville
Mvh
Var egentlig veldig fornøyd med det lille bildet av deg jeg postet i tråden din i forrige uke. Hadde fått med meg både horn og Indonesia. Hadde vært en glimrende avatar, men neida du holder deg heller med noe ingen ser hva er for noe. Hva er det egentlig?Jeg fant ut at jeg var i tvil om hva metroseksuell betyr.
Jeg bor jo på landet.
En leser blues, mye...Selv konsumerer jeg 4-5 bøker i uka..Om alt mulig rart..Sist nå var en avhandling om de gnostiske skrifter, og Kirkemøtet i 325. Mye historie, men og endel militærfag. En er jo nerd. Og jeg bor og på landet. Derfor trenger jeg å reise mer. I mitt eget hode
Og når kommer det flimrende bilder fra RLJ da blues ? Det er jo din force, konserter.![]()
Omtale fra RLJ-konserten er nå på prent i min tråd med den beskjedne tittelen du vet.
Du skulle ikke lese så mye HC.
Du blir katolsk i hode.
Hør heller på musikk!![]()
Sykt, men relativt uskyldig virker det somSålenge du ikke kommer ut som dendrofil er det jo et lite håp karmana...![]()
Må ta det pent med gamle folk osv. En vet jo aldri hvilke hjertefeil de kan påberope seg , i tillegg til den nedsatte hørselen vi vet de har. Synes et slør av mystikk er mer sympatisk enn tidens trend som er å flashe all bling en eier her, på facebook. Samt oppdatere om hver minste lille skrue.. Sånn blir det vel i ytterligere grad når det er work in progress, mer enn når en sitter på den løsningen en tror er best for seg. For det er det vi gjør, tror , for så å velge.. Forbannet dritt når en da tror så mye...Sykt, men relativt uskyldig virker det somSålenge du ikke kommer ut som dendrofil er det jo et lite håp karmana...![]()
Jaja, er sikkert noen som mener at trær kjenner smerte og har følelser
![]()
Veivesenet hadde noen grove rasebord før i tia HC....Med halve slekta som sjøfolk med bart og hvite sokker, samt en bestefar som var maskin-sjef på hval-båt i Søris-havet så har jeg tad av sjø i meg. Tror jeg da...
Kan si så mye som at nøkkelord er røft, drivved, custombygd, tungt.. Så får vi se..![]()
pure heroine. Ikke heroin..Hørte litt på Lorde for en stund siden. Tusket henne til meg på noen høyoppløste greier, og det låt riktig så bra. Litt rart at hun ikke har fulgt opp. Må vel være over to år siden den Pure Heroin saken ble gitt ut.Ultravold platen har jeg spilt en god del. En absolutt god plate! Den nye har jeg såvidt skummet igjenom.
Jeg tror du skal være forsiktig med å bygge rack av drivved fra havet.Med halve slekta som sjøfolk med bart og hvite sokker, samt en bestefar som var maskin-sjef på hval-båt i Søris-havet så har jeg tad av sjø i meg. Tror jeg da...