T
TT.
Gjest
Den hadde sikkert passet meget bra her, sånn midt i mellom. Passe varmt, passe kaldt.Kanskje i Narvik, men her i Hilversum er det varme i solenHadde satt wadian pent i vinduskarmen![]()
![]()
|
Den hadde sikkert passet meget bra her, sånn midt i mellom. Passe varmt, passe kaldt.Kanskje i Narvik, men her i Hilversum er det varme i solenHadde satt wadian pent i vinduskarmen![]()
![]()
Bare se, men ikke røre, TTDen hadde sikkert passet meget bra her, sånn midt i mellom. Passe varmt, passe kaldt.Kanskje i Narvik, men her i Hilversum er det varme i solenHadde satt wadian pent i vinduskarmen![]()
![]()
![]()
Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
Skotsk høylandsfe er ikke å spøke med, noe jeg har lært av erfaring....
Men si meg, når jobber du egentlig? Ser deg i alle slags lytterom til alle slags tider, og nå altså flanerende rundt i nederlandsk utmark!
Jeg er en stor fan av et godt norsk forsvar, og begynner å lure på om det er på tide med en skattestreik....
mvh
Nei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
Men si meg, når jobber du egentlig? Ser deg i alle slags lytterom til alle slags tider, og nå altså flanerende rundt i nederlandsk utmark!
Jeg er en stor fan av et godt norsk forsvar, og begynner å lure på om det er på tide med en skattestreik....
mvh![]()
Det var som faen da! Her sliter en seg opp av lyttestolen på eftan for å vedlikeholde kroppen som en lean mean killing machine. Alt for å være beredt til å redde ræva deres når den tid kommer. Utakk er verdens lønnDisse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
mvh![]()
Eneste yrkesskade de kan påberope seg er vel senebetennelse, i høyrehåndaNei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
mvh![]()
Ulempen er seff at de må gå rundt i gakkgakk-uniform og hilse til luen i hytt og pine, men når fikk du eller jeg tilbud om en statsfinansiert sinekyre i Nederland?
mvh
Der lærte jeg jaggu et nytt ord. Nå kan jeg legge meg med god samvittighetNei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?Uken er i gang, men det går jo an å ta en liten tur likevel. Selv om det skorter på utkikkspunkt så har vi noen fine turområder ikke langt fra huset. Ganske fasinerende at en flokk av disse bruker de samme stiene. Virkelig flotte dyr, men det kunne nok vært litt kilent å treffe på dem hvis de hadde en dårlig dag
Vis vedlegget 373294
mvh![]()
Ulempen er seff at de må gå rundt i gakkgakk-uniform og hilse til luen i hytt og pine, men når fikk du eller jeg tilbud om en statsfinansiert sabbatsår eller to i Nederland?
mvh
Kan ikke holde med der, men kan skryte av 2 års beinhard tjeneste ved regimentsstaben på Bergenhus. Det var hilsing, det!Eneste yrkesskade de kan påberope seg er vel senebetennelse, i høyrehåndaNei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?![]()
Ulempen er seff at de må gå rundt i gakkgakk-uniform og hilse til luen i hytt og pine, men når fikk du eller jeg tilbud om en statsfinansiert sinekyre i Nederland?
mvh
Da var det noe annet for oss som var ute i FN-tjensete![]()
Jobbing veit dem ingenting om, men syte, det kan dem!Der lærte jeg jaggu et nytt ord. Nå kan jeg legge meg med god samvittighetNei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?![]()
Ulempen er seff at de må gå rundt i gakkgakk-uniform og hilse til luen i hytt og pine, men når fikk du eller jeg tilbud om en statsfinansiert sabbatsår eller to i Nederland?
mvhSkal jo opp mens dere fremdeles ligger i skje bak kjerringræven
![]()
Så så.. du bor under havnivået, så ikke for varmt..Kanskje i Narvik, men her i Hilversum er det varme i solenHadde satt wadian pent i vinduskarmen![]()
![]()
Eneste yrkesskade de kan påberope seg er vel senebetennelse, i høyrehåndaNei, du sier noe......Disse utenlandsposteringene er bare fest og morro, hvorfor tror du det er så populært?![]()
mvh
Da var det noe annet for oss som var ute i FN-tjensete![]()
Nja, ikke uenig i det, men mister jo kick-starten på læringskurven.Det var en drøy pris. Men det gir deg muligheten til å knote selv. Og det lærer en mest av![]()
Det blir bra dette skal du se, skal følge med og læreNja, ikke uenig i det, men mister jo kick-starten på læringskurven.Det var en drøy pris. Men det gir deg muligheten til å knote selv. Og det lærer en mest av![]()
E ikkje nokke blivende sted å oppholde seg det, vettuTrist å lese at du har havnet på vannvogna Karmana![]()
Enig med alt, Elo, ja så lenge vi bytter på rekkefølgen selvfølgeligFor den prisen kommer du godt i gang med målinger selv vil jeg tro. Selvsagt uten kick-starten du nevner, men kan jo være spennende å teste litt selv også?
Når du er lei av målinger/utstyr, kan dette sendes til meg for en symbolsk sum + porto
Mvh
Let it be noted, du var faen meg den første som spammet tråden min med et målebildeDet blir bra dette skal du se, skal følge med og læreNja, ikke uenig i det, men mister jo kick-starten på læringskurven.Det var en drøy pris. Men det gir deg muligheten til å knote selv. Og det lærer en mest av![]()
Startet forsiktig i påsken med å måle støygulvet mitt jeg, da kun med innebygd iPad mic
gismo
Tror jeg skal lese litt politisk lektyre. Om inneholdet er noe bedre enn "støygulv" er jeg usikker på..Let it be noted, du var faen meg den første som spammet tråden min med et målebildeDet blir bra dette skal du se, skal følge med og læreNja, ikke uenig i det, men mister jo kick-starten på læringskurven.Det var en drøy pris. Men det gir deg muligheten til å knote selv. Og det lærer en mest av![]()
Startet forsiktig i påsken med å måle støygulvet mitt jeg, da kun med innebygd iPad mic
gismo![]()
Han var vel litt i stuss da han så kablene...
Vis vedlegget 373561
Er ikke lett å få solgt noe for tiden. Leverte Muse spiller på Posten i dag, så da er jeg happy.![]()
I den forbindelse vil introdusere ordet tøffelvolumHvilken konsert har du vært på som spiller "dine lyttevolum" gismo ? Et anleggs kvalitet merkes ikke før en kan skru opp litt. Enten letter det og flyr med trøkk og bravur...Eller så krasjer det så det skjærer i glass og fillene flyr mens det lukter svidd..Eller hva sier du karmana ?![]()
Som jeg skulle skrevet det sjæl Karmana...Hvilken konsert har du vært på som spiller "dine lyttevolum" gismo ? Et anleggs kvalitet merkes ikke før en kan skru opp litt. Enten letter det og flyr med trøkk og bravur...Eller så krasjer det så det skjærer i glass og fillene flyr mens det lukter svidd..Eller hva sier du karmana ?![]()
Trenger ikke spille så høyt for å produsere godlyd. Det viktigste er at utstyret er så godt matchet at det er stort volumutslag på behagelig lyttenivå![]()
Som jeg skulle skrevet det sjæl Karmana...Hvilken konsert har du vært på som spiller "dine lyttevolum" gismo ? Et anleggs kvalitet merkes ikke før en kan skru opp litt. Enten letter det og flyr med trøkk og bravur...Eller så krasjer det så det skjærer i glass og fillene flyr mens det lukter svidd..Eller hva sier du karmana ?![]()
Trenger ikke spille så høyt for å produsere godlyd. Det viktigste er at utstyret er så godt matchet at det er stort volumutslag på behagelig lyttenivå![]()
gismo
Det var synd. Litt stiv pris ja.. Det er billigere i Norge, her kan man faktisk få kartlagt rommet og prøvd et akustikkbehandlet rom gratis som demo (X3MHC).Hadde som nevnt tenkt å kick-starte kompetansen på måling med et hjemmebesøk fra BB&G som holder til rett nedi gaten. Fikk aldri noe klart svar på hva det ville koste meg. Til slutt hostet de opp at prisen vanligvis var 800€, inkludert råd fra Mutrox, men ble redusert til 400€ hvis man kjøpte akustikkproduktiver fra Mutrox. Siden jeg bare skulle hå målinger og tuning ble prisen for meg 400 €.
Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt og hva slike ting vanligvis koster, men har kansellert opplegget. Da får jeg heller ta den tunge veien med innkjøp av mikrofon, software og manual-lesing. Det blir sikkert riktig en page-turner![]()
disse var detHan var vel litt i stuss da han så kablene...
Vis vedlegget 373561
Er ikke lett å få solgt noe for tiden. Leverte Muse spiller på Posten i dag, så da er jeg happy.![]()
Niks, ikke på kino. Spilles sjelden lavt der.Det var vel sist du var på kino?
Takker, skal kikke på det i et ledig øyeblikk. Nå er jeg for opptatt med å gjøre ingenting
Hagen ordner seg selv... skal sprutregne i morgenIngenting er min plan for helgen og. Men så minnet Dragen meg på at vi har et mål med hage. Og nå ser jeg mørkt på ting.. Men det ordner seg vel..
Hva slags remedier skal du handle for målinger?