Det nytter ikke å stille seg hverken avventende eller likgyldig til denne herrens skaperverk.
Kruttsterkt!
Noen ganger kan han være så morbid at jeg blir deprimert av å lytte til musikken hans.
Ønsker herren i Hilversum å ta det et hakk videre kan
Einsturtzende Neubauten - Tabula Rasa anbefales.
Sørg for rikelig med genever til seansen
I min ubegrensete naivitet kjørte jeg på med ovennevnte album, mens solen brølte utenfor. Naiviteten ble forsterket gjennom at jeg ikke sprettet en geneverflaske. Ja hva skal man si? Kan dette være den sære,syke og mistilpassede fetteren til Rammstein? Etter to gjennomspillinger ble det meeer enn nok. Dette er musikk for mer rutinerte herrer, og jeg må bare melde pass. På den annen side er det jo fristende å forsøke et par ganger til for å se om jeg knekker koden. Eller kanskje ikke. Herr PP, jeg må ærbødigst melde at eders perler ble mottatt som trau-mat fra det lokale svin i Hilversum. Stiller klar for nakkadrag og almen bespottelse i München i mai
Huff og huff, my bad Karmana.
Dette er avantgarde musikk, sært som faen, men dog forunderlig musikalsk når man knekker koden.
I tillegg er Tabula Rasa albummet deres snille album.
Jeg tenkte kanskje det ville være interessant siden Nick Caves mangeårige broder i galskapens ånd (the Bad Seeds) Blixa Bargeld er en meget aktiv herremann i Einsturtzende Neubauten.
Så må man ikke innta EN i store doser, og spesielt ikke på en solskinnsdag.
Man må være i form til å høre på slik musikk.
Alt dette glemte jeg jo og opplyse om.
Anbefalt nedtrapping fra asylet kan være the Cure - Faith, og Joy Division - Closer hehehehe....
Ellersmessig kan kanskje industrimetall bandet Wire gi den rette aggresjon, fremfor depresjon fra de to ovennevnte band?
Prøv skiva Wire - 154 om den er og oppdrive
Nakkedrag utdeles over en Hendrick`s gin i mai 2017