Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hehe.. Ja, det huset var stort. Funnet ut hvor du Skaga tingene som definerer din manndom? :). Får vel dac med usb, stort fremskritt? Tja..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hehe.. Ja, det huset var stort. Funnet ut hvor du Skaga tingene som definerer din manndom? :). Får vel dac med usb, stort fremskritt? Tja..
    Signerer kontrakten på mandag og får da min første omvisning i huset. Kona er fornøyd, så plassering av haifai blir nok uproblematisk :)

Blir spennende med den nye DACen din. De gutta i det landet var vel tidligere mest kjent for våpen- og tungindustri, men de burde vel likevel klare å skru sammen en DAC :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har vært en tur i sentrum av Vestlandets perle for å skrive kontrakt på huskjøp. Har også kikket på innsiden av huset vi har kjøpt for første gang, og det blir ikke noe problem å plassere et par oppsett der, men akustikk-produkter blir nok raskt aktuelt.

Fikk meg også en tur innom Duet Audio som etablerte seg i år i Bergen. Mye interessant å hvile blikk og ører på i den forretningen, og Martin,som jeg kjenner litt fra han jobbet på MusikkMagazinet, er absolutt en kar jeg kan åpne lommeboken for, uten å bekymre meg. Kommer nok til å benytte meg av butikken og Martins kompetanse når jeg vender nesen hjemover. Fikk også en rask demo av to stk Devialet Phantom. Låt mye bedre enn jeg hadde trodd. De er vel tunet med litt steroider i bassen, men det gjør det jo gøyalt å høre på. Gøytaler :D

I morgen er jeg på vei hjemover til Hilversum. Har vært på tur i 10 dager (hele livet vil noen hevde), så det skal bli deilig å sige ned i godstolen og skru rikelig mot høyre på volumknotten. Borte bra, men haifai best :D Abstinensene roer seg sikkert de neste dagene med følgende agenda:

Onsdag: kjøper skal hente min Primare I32 ( tviler litt før jeg får sett ham i hvitøyet).
    Torsdag: shoot-out i Amsterdam mellom Auralic Altair og Aurender A10.
    Fredag: Westmalle Trippel, en god Rioja og masse musikk.
    Lørdag: hifi-messe i Eindhoven.

Blir bra :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det begynner å nærme seg jul, og dette med julepresanger kan jo ofte være en utfordring for middelaldrende menn. Det er vel tre karer innom her med ujevne mellomrom som er innehaver av et bestemt forsterkermerke i sikleklassen. Hvis dere har vært snille gutter, er kanskje denne her en ide å ta med på listen til nissen.

image.jpg

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.642
    Sted
    Skien
    Det begynner å nærme seg jul, og dette med julepresanger kan jo ofte være en utfordring for middelaldrende menn. Det er vel tre karer innom her med ujevne mellomrom som er innehaver av et bestemt forsterkermerke i sikleklassen. Hvis dere har vært snille gutter, er kanskje denne her en ide å ta med på listen til nissen.

Vis vedlegget 400443
    Å Dæven døtte :)

Mvh: Espen L

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Vis vedlegget 400443
    Å Dæven døtte :)

Mvh: Espen L
    Der var ønskelista til nissen i boks Espen😉😀😀

gismo

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skal du delta på den lokale Boccia turneringen med resten av gjengen med blått hår og ymse politiske standpunkt? Kanskje Carl Ivar kommer også..:). Neida , blir sikkert bra det der, godt med sol og varme. Selvom høsten har vært meget bra her i landet også..Såklart, vet jo ikke noe om regnhølet på andre siden av fjellene, men det regner jeg med at Karmana har koll på..;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Skal du delta på den lokale Boccia turneringen med resten av gjengen med blått hår og ymse politiske standpunkt? Kanskje Carl Ivar kommer også..:). Neida , blir sikkert bra det der, godt med sol og varme. Selvom høsten har vært meget bra her i landet også..Såklart, vet jo ikke noe om regnhølet på andre siden av fjellene, men det regner jeg med at Karmana har koll på..;)
    Jepp, her skal kules NED og trilles små kuler:cool:

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det ser deilig ut, gismo! Kjekt å forkorte høsten med litt slaraffenliv i syden :)

Høres ut som deler av innlandets lokalflora har et anstrengt forhold til Boccia. Hvis du ikke har prøvd det, prøv det! Boccia er gøy, og skal selvfølgelig kombineres med en passende mengde øl :)

Tror neste uke blir mer minneverdig for deg enn meg. Jeg skal sitte innendørs hele uken i Bydgoszsz, Polen....

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Boccia er vanskelig.. Men ja gøy. Og fint for pensjonister. Prøvde meg på golf for et par helger siden. Det var iallefall døvt.. :p

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Der røyk jaggu Primare I32 ut av huset, og den nye eieren la igjen et staselig antall eurosedler :) Positivt overrasket da han ringte på døren. Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling :mad::D

Da er det bare å se frem møt morgendagens shoot-out mellom Altair og A10. Skummelt hvis A10 er mye bedre og jeg nå har fått fylt inn litt ekstra på haifai-kontoen :rolleyes::)

M

medlem215396

Gjest
    Har forstått det sånn at ekte kjølhaling ofte medførte døden. Litt strengt kanskje, men innrømmer at du har et poeng :)

Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling :mad::D

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Der røyk jaggu Primare I32 ut av huset, og den nye eieren la igjen et staselig antall eurosedler :) Positivt overrasket da han ringte på døren. Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling :mad::D

Da er det bare å se frem møt morgendagens shoot-out mellom Altair og A10. Skummelt hvis A10 er mye bedre og jeg nå har fått fylt inn litt ekstra på haifai-kontoen :rolleyes::)
    Detta her går mot A10 nå vettu, penga brenner i lomma...:cool::cool:;)
    Husk...fås i sort!!

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har forstått det sånn at ekte kjølhaling ofte medførte døden. Litt strengt kanskje, men innrømmer at du har et poeng :)

Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling :mad::D
    Det er kanskje å gå til ytterligheter, men noen knuste egg må man kanskje tåle :cool:;) Likevel, døden var vel mer sannsynlig hvis man ble kjølhalt langskips, mens tverrskips tålte de fleste. Selvfølgelig kan likevel groe og ikke minst skjell gjøre det litt kilent :rolleyes: Egentlig handler det vel bare om å finne en båt av passende størrelse :)

Litt mer alvorlig. Jeg har ingenting imot, prutting, detaljerte spørsmål som drar i langdrag eller folk som trekker seg fra handelen av mer eller mindre gode grunner. Så lenge man gir beskjed er det meste greit. Har mer problemer med dem som leker seg med å legge inn bud, uten at de har tenkt å kjøpe. Enda vakrere er dem som begynner å prutte etter at jeg har akseptert budet. Mange vakre blomster på vår lille klode :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Detta her går mot A10 nå vettu, penga brenner i lomma...:cool::cool:;)
    Husk...fås i sort!!

gismo
    Altair kommer heldigvis også i sort :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Weissbier kan til nøds drikkes når temperaturen passerer 30 grader, og begrenses til maks et glass.
    Dunkel Weissbier derimot kan nytes i temperaturer mellom -40 og 40 grader, og det er bare motorikken og tungebåndet som begrenser mengden.

Denne her fikk jeg til middagen i dag. Ligger på smak midt mellom de to nevnte. Brand og meg kan bli venner vi :)

image.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er dagens shoot-out mellom Aurender A10 og Auralic Altair vel gjennomført på A10 i Amsterdam. Fasinerende denne butikken som er proppfull av dyr haifai, og ligger i et skikkelig shady strøk. Det er ikke tilfeldig at man låses inn og ut av butikken :) Et lite utvalg av det som som finnes:

image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da er dagens shoot-out mellom Aurender A10 og Auralic Altair vel gjennomført på A10 i Amsterdam. Fasinerende denne butikken som er proppfull av dyr haifai, og ligger i et skikkelig shady strøk. Det er ikke tilfeldig at man låses inn og ut av butikken :) Et lite utvalg av det som som finnes:

Vis vedlegget 400765 Vis vedlegget 400766 Vis vedlegget 400767 Vis vedlegget 400768 Vis vedlegget 400769 Vis vedlegget 400770
    Kremsjappa kan det virke som, men kom til poenget da mann......hvem dro det lengste strået:rolleyes::cool:;)

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da lyses helgen inn med en flaske Karmeliet og Dizzy Mizz Lizzy på anlegget. Livet kunne vært verre :) Passer da å reflektere litt høyt rundt min personlige shoot-out mellom Aurender A10 og Auralic Altair.

Her et bilde av godsakene sammen med ampen som ble benyttet, danske Aavik U-300. Aner ikke tekniske data på ampen eller prisen, men antar den ikke tilhører den rimelige delen av hobbyen. Selv synes jeg den er griiiiselekker! :)

image.jpg

Forhandleren ville helst spille på Raidho. Sikkert mer enn vel og bra det, men jeg har etter Munchen fått en dragning mot Blumenhofer. Etter litt mailing gikk det i orden, og han fikk satt opp de minste Blumenhoferne i Genuin serien. Dette er serien som er mest aktuell for meg. Hørte den største av disse i Munchen og ble litt småforelsket. Det var forøvrig lørdagen i Munchen. De hadde problemer med dem søndagen, noe som gjorde at mange som hørte dem da da var negativ til lyden.

image.jpg

Denne finishen synes jeg var skikkelig fin! Jeg synes det blir litt vanskelig å beskrive så mye rundt lydbildet siden jeg primært fokuserte på forskjeller mellom A10 og Altair. Syntes jeg kjente igjen lydsignaturen fra storebrødrene. De gir nok ikke den superoppløste lyden som mange av dagens høyttalere leverer, og er kanskje litt old school i lyden (i den grad jeg vet hva det er ;)). De får i hvert fall meg til å senke skuldrene og kose meg. Det er ingenting som stikker seg ut, og det låter rett og slett melodiøst. Det som kanskje imponerte meg mest i går var en imponerende dybde i lydbildet. Jeg er jo vant til fire 9 tommere, og opplevde at to 10 tommere var litt snaut. Sikkert bare en vanesak, men en god unnskyldning for å fokusere videre på den største modellen :) Bør ikke være noe faseproblematikk på disse da diskanten kan justeres.

image.jpg

Ble mye gnag dette. Det var jo liksom streamerne/harddisk-avspillerne jeg skulle sammenligne. Forhandleren hadde justert dem slik at output var mest mulig likt, og jeg var tydelig på at jeg ikke ville høre hans mening, for å være mest mulig fri for bias. Jeg testet dem bare på streaming fra Tidal Hifi, og brukte tre forskjellige sanger som jeg prøvde frem og tilbake mellom streamerne.

For meg var det minimale forskjeller i lyden. Jeg satt vel likevel etter hvert med en følelse at det var litt mer luft mellom instrumentene med A10, litt mørkere bakgrunn og dynamikken var anelse raskere. På den annen side er det meeeget mulig at jeg ville sagt det omvendte hvis jeg hadde lyttet med lukkede øyne. Eksempelvis mente forhandleren at Aurender var litt varmere, mens jeg mente Altair var litt varmere i lydbildet. Forhandleren var også av den oppfatningen at det er minimale forskjeller mellom dem på streaming fra Tidal Hifi, men mente at forskjellene blir større på mer høyoppløste filer. Ham om det. For meg var det så liten forskjell på streaming, om noen, at det lydmessig er ingen grunn for meg å gå for A10.

På den annen side er det visuelle og eierglede også viktig for meg i denne hobbyen. Jeg skal rett og slett like å hvile blikket på komponentene. Når dette tas inn er det ikke tvil om at jeg har mest lyst på A10. I tillegg er den på tilbud her nede, og med litt forhandler-rabatter i tillegg blir ikke prisforskjellen avskrekkende. Kjenner at det klør litt. I dag er jeg likevel bestemt for å gå for Altair. Det som vipper meg over i den retningen er at den støtter WIFI, i motsetning til A10 som krever kabel. Dette gir ekstra fleksibilitet i forhold til plassering, og det kan jo være greit når jeg ikke vet hvor anlegget skal plasseres i det nye huset i Bergen.

Bør kanskje bestemme meg fort, så jeg ikke skifter mening for nte gang ;)

U

utgatt25555

Gjest
    Griselekker finish på de der Blumenhoferene :D Aavik er en deilig(?) klasse D amp til £20 000 men grise lekker....

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Griselekker finish på de der Blumenhoferene :D Aavik er en deilig(?) klasse D amp til £20 000 men grise lekker....

mvh
    Der er vi rørende enig. Den finishen trigget må ha følelsen. Aavik var såpass heftig prissatt ja. Tenkte vel noe lignende, men det var et pekk eller to opp i forhold til hva jeg ville gjettet. De gjør nok Danmark deiligere, om enn ikke for lommeboken ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har vært en tur i sentrum av Vestlandets perle for å skrive kontrakt på huskjøp. Har også kikket på innsiden av huset vi har kjøpt for første gang, og det blir ikke noe problem å plassere et par oppsett der, men akustikk-produkter blir nok raskt aktuelt.

Fikk meg også en tur innom Duet Audio som etablerte seg i år i Bergen. Mye interessant å hvile blikk og ører på i den forretningen, og Martin,som jeg kjenner litt fra han jobbet på MusikkMagazinet, er absolutt en kar jeg kan åpne lommeboken for, uten å bekymre meg. Kommer nok til å benytte meg av butikken og Martins kompetanse når jeg vender nesen hjemover. Fikk også en rask demo av to stk Devialet Phantom. Låt mye bedre enn jeg hadde trodd. De er vel tunet med litt steroider i bassen, men det gjør det jo gøyalt å høre på. Gøytaler :D

I morgen er jeg på vei hjemover til Hilversum. Har vært på tur i 10 dager (hele livet vil noen hevde), så det skal bli deilig å sige ned i godstolen og skru rikelig mot høyre på volumknotten. Borte bra, men haifai best :D Abstinensene roer seg sikkert de neste dagene med følgende agenda:

Onsdag: kjøper skal hente min Primare I32 ( tviler litt før jeg får sett ham i hvitøyet).
    Torsdag: shoot-out i Amsterdam mellom Auralic Altair og Aurender A10.
    Fredag: Westmalle Trippel, en god Rioja og masse musikk.
    Lørdag: hifi-messe i Eindhoven.

Blir bra :)
    Føler at planen holder godt :)

Onsdag: Check, men stryk parantesen.
    Torsdag: Check
    Fredag: Check, men kjenner på litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har rotet meg 400 meter ned i gaten hvor Jan Akkermann
    holder hoff i kveld.
    Lørdag: Følger planen, og har jaggu klart å tuske til meg en gratisbillett også.

image.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.402
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Aavik ligger vel på 240.000kr eller noe slikt.. og den er sikkleverdig :) utrulig mye flott i den butikken.. huff huff huff... kef reference one.. myytje raidho... ;)

Petterone

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Antall liker
    736
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Nydelige begge to

Bare spør ,begge har innbygd dac forstår jeg, Hva med firmwaren ,hipp som happ ? Jeg ville sjekket ut om begge er Roon ready,det er kommet for og bli tror jeg og blir mer og mer vanlig,løfter lyden fra tidal etc også

Eller går det rykter om en ny auralic streamer på div fora

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nydelige begge to

Bare spør ,begge har innbygd dac forstår jeg, Hva med firmwaren ,hipp som happ ? Jeg ville sjekket ut om begge er Roon ready,det er kommet for og bli tror jeg og blir mer og mer vanlig,løfter lyden fra tidal etc også

Eller går det rykter om en ny auralic streamer på div fora
    Takker for tipset, Petterone! Har ikke sjekket firmware, og det ville sannsynlivis heller ikke sagt meg allverden :) Fikk akkurat mail fra forhandler i Norge om at Auralic akkurat har kommet med en oppdatering til firmwaren på Altair som skal ha "oppgradert avspillingskvaliteten betraktelig". Det lille jeg har lest om Roon har foreløpig ikke vært nok til å vekke nysjerrigheten.....får se om det endrer seg :)

Plix

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2014
    Antall liker
    471
    Sted
    Skive, DK
    Har fått min Altair i dag. Kan godt si at den hvertfall er bedre enn min gamle Transporter. Det sis at den skal ha en 50 til 100 timers innbrenningstid for at yte optimalt, så nå får den spille hele helga, så får vi se.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har fått min Altair i dag. Kan godt si at den hvertfall er bedre enn min gamle Transporter. Det sis at den skal ha en 50 til 100 timers innbrenningstid for at yte optimalt, så nå får den spille hele helga, så får vi se.
    Hei Plix. Nytt bekjentskap i tråden :) Gratulerer med ny Altair! Betryggende å høre at du liker den etter å ha spilt med Transporter. Har inntrykk at Transporter er så bra at eierne har like vanskelig for å bytte som Squeezebox-eiere ;)

Plix

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2014
    Antall liker
    471
    Sted
    Skive, DK
    Vender tilbake med flere inntrykk senere. Akkurat nå spilles Genesis - A trick of the tail. Aldri hørt den så bra som nu. Har trods alt fulgt albummet fra 1976. Først på LP, så CD og så div downloads. Nå på DSD.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Vender tilbake med flere inntrykk senere. Akkurat nå spilles Genesis - A trick of the tail. Aldri hørt den så bra som nu. Har trods alt fulgt albummet fra 1976. Først på LP, så CD og så div downloads. Nå på DSD.
    Godt å høre! Blir sterkere og sterkere i troen :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Deilig å lande i stolen med egen musikk etter vel to timer i bilen og fem timer på haifai-messe. Messen var større enn jeg hadde trodd og med massevis av gromt utstyr. Generelt sett var likevel lyden betraktelig dårligere enn i Munchen. Litt av grunnen er kanskje at det er så dyrt med stand i Munchen, at det da legges mye tid og ressurser i at rom og utstyr skal spille best mulig på lag. Ikke for det, det var mye som spilte bra, men ikke så mye som hadde det lille ekstra som gjorde at jeg ble sittende.

Det startet forresten dårlig. Det var relativt mye folk. Selvfølgelig mest middelaldrende og gamle menn, og de kaklet noe så jæææævlig. Faen meg verre enn kjerringer :mad: Heldigvis roet det seg litt utover dagen, men nederlendere er ikke det mest hensynsfulle folkeslaget (for å si det litt forsiktig :)). Jeg synes også at det låt bedre i rommene utover dagen. Mulig det var utstyret som hadde fått varmet seg, eller jeg som var begynt å tilvenne meg lyden. Faen vet, sikkert begge deler :)

Sammenlignet med Munchen var det veldig få platespillere i aksjon. Konkluderer derfor glatt med at denne vintage hypen nok har nådd sitt høydepunkt og er på retur, til fordel for mer dagsaktuelt utstyr :cool:;)

Messen var såpass stor at en dag var altfor lite til å få lyttet skikkelig når jeg fokuserte på bredden i utvalget. Jeg har tatt litt bilder som jeg skal drysse ut med noen kommentarer. Etter så pass mange og korte lytteseanser blir det meningsløst å forsøke å beskrive lyden, og endra mindre konkludere rundt kvaliteten. Legger derfor bare ut et par korte kommentarer på hva som slo meg og hva jeg husker i farten. Det eneste jeg er spesialist på er min egen smak, så ta det for hva det er :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg var et par ganger innom daudio som spilte surround med fem dipoler. De spilte klassisk, og lyden fylte rommet med en luftighet og oppløsning så til og med jeg ble engasjert og dradd inn i klassisk musikk. Kanskje jeg nå skjønner litt mer hvorfor AtleT er så fornøyd med lyden hjemme :) Jeg ble litt usikker på lydsignaturen andre gang jeg var innom, men dette var en skikkelig engasjerende opplevelse :)

image.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn