Hehe.. Ja, det huset var stort. Funnet ut hvor du Skaga tingene som definerer din manndom?
. Får vel dac med usb, stort fremskritt? Tja..
|
Signerer kontrakten på mandag og får da min første omvisning i huset. Kona er fornøyd, så plassering av haifai blir nok uproblematiskHehe.. Ja, det huset var stort. Funnet ut hvor du Skaga tingene som definerer din manndom?. Får vel dac med usb, stort fremskritt? Tja..
Å Dæven døtteDet begynner å nærme seg jul, og dette med julepresanger kan jo ofte være en utfordring for middelaldrende menn. Det er vel tre karer innom her med ujevne mellomrom som er innehaver av et bestemt forsterkermerke i sikleklassen. Hvis dere har vært snille gutter, er kanskje denne her en ide å ta med på listen til nissen.
Vis vedlegget 400443
Der var ønskelista til nissen i boks EspenÅ Dæven døtteDet begynner å nærme seg jul, og dette med julepresanger kan jo ofte være en utfordring for middelaldrende menn. Det er vel tre karer innom her med ujevne mellomrom som er innehaver av et bestemt forsterkermerke i sikleklassen. Hvis dere har vært snille gutter, er kanskje denne her en ide å ta med på listen til nissen.
Vis vedlegget 400443
Mvh: Espen L
Jepp, her skal kules NED og trilles små kulerSkal du delta på den lokale Boccia turneringen med resten av gjengen med blått hår og ymse politiske standpunkt? Kanskje Carl Ivar kommer også... Neida , blir sikkert bra det der, godt med sol og varme. Selvom høsten har vært meget bra her i landet også..Såklart, vet jo ikke noe om regnhølet på andre siden av fjellene, men det regner jeg med at Karmana har koll på..
![]()
Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling![]()
Detta her går mot A10 nå vettu, penga brenner i lomma...Der røyk jaggu Primare I32 ut av huset, og den nye eieren la igjen et staselig antall eurosedlerPositivt overrasket da han ringte på døren. Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling
Da er det bare å se frem møt morgendagens shoot-out mellom Altair og A10. Skummelt hvis A10 er mye bedre og jeg nå har fått fylt inn litt ekstra på haifai-kontoen![]()
Det er kanskje å gå til ytterligheter, men noen knuste egg må man kanskje tåleHar forstått det sånn at ekte kjølhaling ofte medførte døden. Litt strengt kanskje, men innrømmer at du har et poeng
Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling![]()
Altair kommer heldigvis også i sortDetta her går mot A10 nå vettu, penga brenner i lomma...Der røyk jaggu Primare I32 ut av huset, og den nye eieren la igjen et staselig antall eurosedlerPositivt overrasket da han ringte på døren. Ampen har vært solgt et par ganger uten at noen har dukket opp, og bud har jeg skjønt, betyr ikke nødvendigvis at de har tenkt å kjøpe. Det er noen gode gamle dyder som burde vært gjeninnført, eventuelt smekk på pung og kjølhaling
Da er det bare å se frem møt morgendagens shoot-out mellom Altair og A10. Skummelt hvis A10 er mye bedre og jeg nå har fått fylt inn litt ekstra på haifai-kontoen![]()
Husk...fås i sort!!
gismo
Opplever at jeg har anlegg som er komfortabel med røslig, men rommet er nok ikke like begeistretRøslig kan være fint det. Når en har anlegg som takler det...![]()
Takker, VMMå få gratulere med nytt krypinn, stort nok til både 2 og 3 oppsett?
mvh
![]()
Jepp! Tenkte jeg skulle skrive noen linjer om det, når jeg får somlet meg til å fortelle om hvordan jeg opplevde forskjellene mellom A10 og Altair.Og Blumehofer? Fikk de noen flere stjerner hos deg?
Kremsjappa kan det virke som, men kom til poenget da mann......hvem dro det lengste stråetDa er dagens shoot-out mellom Aurender A10 og Auralic Altair vel gjennomført på A10 i Amsterdam. Fasinerende denne butikken som er proppfull av dyr haifai, og ligger i et skikkelig shady strøk. Det er ikke tilfeldig at man låses inn og ut av butikkenEt lite utvalg av det som som finnes:
Vis vedlegget 400765 Vis vedlegget 400766 Vis vedlegget 400767 Vis vedlegget 400768 Vis vedlegget 400769 Vis vedlegget 400770
Der er vi rørende enig. Den finishen trigget må ha følelsen. Aavik var såpass heftig prissatt ja. Tenkte vel noe lignende, men det var et pekk eller to opp i forhold til hva jeg ville gjettet. De gjør nok Danmark deiligere, om enn ikke for lommebokenGriselekker finish på de der BlumenhofereneAavik er en deilig(?) klasse D amp til £20 000 men grise lekker....
mvh
Føler at planen holder godtHar vært en tur i sentrum av Vestlandets perle for å skrive kontrakt på huskjøp. Har også kikket på innsiden av huset vi har kjøpt for første gang, og det blir ikke noe problem å plassere et par oppsett der, men akustikk-produkter blir nok raskt aktuelt.
Fikk meg også en tur innom Duet Audio som etablerte seg i år i Bergen. Mye interessant å hvile blikk og ører på i den forretningen, og Martin,som jeg kjenner litt fra han jobbet på MusikkMagazinet, er absolutt en kar jeg kan åpne lommeboken for, uten å bekymre meg. Kommer nok til å benytte meg av butikken og Martins kompetanse når jeg vender nesen hjemover. Fikk også en rask demo av to stk Devialet Phantom. Låt mye bedre enn jeg hadde trodd. De er vel tunet med litt steroider i bassen, men det gjør det jo gøyalt å høre på. Gøytaler
I morgen er jeg på vei hjemover til Hilversum. Har vært på tur i 10 dager (hele livet vil noen hevde), så det skal bli deilig å sige ned i godstolen og skru rikelig mot høyre på volumknotten. Borte bra, men haifai bestAbstinensene roer seg sikkert de neste dagene med følgende agenda:
Onsdag: kjøper skal hente min Primare I32 ( tviler litt før jeg får sett ham i hvitøyet).
Torsdag: shoot-out i Amsterdam mellom Auralic Altair og Aurender A10.
Fredag: Westmalle Trippel, en god Rioja og masse musikk.
Lørdag: hifi-messe i Eindhoven.
Blir bra![]()
Takker for tipset, Petterone! Har ikke sjekket firmware, og det ville sannsynlivis heller ikke sagt meg allverdenNydelige begge to
Bare spør ,begge har innbygd dac forstår jeg, Hva med firmwaren ,hipp som happ ? Jeg ville sjekket ut om begge er Roon ready,det er kommet for og bli tror jeg og blir mer og mer vanlig,løfter lyden fra tidal etc også
Eller går det rykter om en ny auralic streamer på div fora
Hei Plix. Nytt bekjentskap i trådenHar fått min Altair i dag. Kan godt si at den hvertfall er bedre enn min gamle Transporter. Det sis at den skal ha en 50 til 100 timers innbrenningstid for at yte optimalt, så nå får den spille hele helga, så får vi se.
Godt å høre! Blir sterkere og sterkere i troenVender tilbake med flere inntrykk senere. Akkurat nå spilles Genesis - A trick of the tail. Aldri hørt den så bra som nu. Har trods alt fulgt albummet fra 1976. Først på LP, så CD og så div downloads. Nå på DSD.