U
utgatt25555
Gjest
^ ikke meningen å være ufin, men bytt ut F ordet med å elske, så var det en slags ord lek
mvh
mvh
Jeg trodde vi var fri for fraksjonisme i det gode selskap.Nå roter du fælt, var de to andre detFlott skrevet og fine bilder,takk for at du deler med oss fjøsnisser
O
Det er JEG som bor i skogen!Bor ikke fyren i skogen da? eller nesten da iaf? det var det ordspillet mitt syftet på ...
mvh
Kvalitet er ikke alltid så åpenbart for almuen vettu hehehe...de der får oppholdstillatelse any day! men hadde nok fjernet de steinplatene de står på...og jobbet med innstillingen...litt mer toe in, synes å kunne funke bedre i litt större rom...Lange lunsjer i Polen. Rekker en til
Denne konstellasjonen av WB og CH Precision har jeg hørt et par ganger tidligere i et rom som ikke yter dem rettferdighet. Denne gangen låt det atskillig bedre. Det låt egentlig riktig så bra, men lyden fra disse karbonsakene, som ser ut som de er designet av en kar med ansvar for rekvisittene i science fiction filmer, er kanskje en smakssak og ikke for alle. Selv synes jeg lyden blir litt for "slank", og savner mer fylde i lydbildet. Meg om det også
Vis vedlegget 401839
Jo, visste at du bodde der, men mister jeg horisonten på havet som sagt, så er det meste etter det innover landet, skog!Det er JEG som bor i skogen!Bor ikke fyren i skogen da? eller nesten da iaf? det var det ordspillet mitt syftet på ...
mvh
Det trodde jeg alle visste!?
HifiGuiden (Arild) har hatt et par slike høyttalere inne i butikken.Dette låt forresten heller ikke gærnt, uten at jeg ikke husker noe særlig mer enn det
Vis vedlegget 401840
Du forandrer nok mening på det i kveld Blues, ...hvem som virkelig bor i skogen, ses i kveld.Det er JEG som bor i skogen!Bor ikke fyren i skogen da? eller nesten da iaf? det var det ordspillet mitt syftet på ...
mvh
Det trodde jeg alle visste!?
De var kjappe med svaret, produsert i Sverige koster cakr 4000,-Sånne bord med sveiv ble brukt av Old School HiFi i Gøteborg også.
Tar litt plass, men det ser da bra ut ?
Noen som vet hvem som lager disse?
Du er vel det man vil kalle en tastaturengel^ vet plutselig ett par tre & flere navn, det der skulle passe hos, men som den ”diplomaten” jeg er, så holder jeg kortene tett osv...
mvh
En av de siste også,så vi må passe godt på hanDu er vel det man vil kalle en tastaturengel^ vet plutselig ett par tre & flere navn, det der skulle passe hos, men som den ”diplomaten” jeg er, så holder jeg kortene tett osv...
mvh
Da er du tilbake i diskusjonen med deg sjøl vedr. bestefarsfarge ser jeg.
Du som er rockegutt bør vel også vurdere disse?
Uten å ha hørt de, må jeg si at tankene fører meg til Swissonor,-de ligner hvertfall utseendemessig.
Tjaaa, er litt usikker på akkurat det. Jeg forsøker å bry meg minst mulig om prinsipper, og forsøker heller å fokusere på om jeg liker lyden. Jeg blir vel likevel ikke forundret om jeg en gang ender opp med høyttalere som ikke trenger et kraftverk i ryggen. Jeg har vel funnet ut at jeg ikke er veldig begeistret for det jeg oppfatter som dagens high end ideal på mange demoer. Den høyoppløste lyden blir ofte litt for slank for meg. Jeg trenger nok litt mer kjøtt på beinet for å begynne å vippe på foten. Lukter jo da litt av at jeg beveger meg mot rørpreferanser. På den annen side synes jeg Bird 2 med Karan har mer enn nok varme til at jeg er fornøydSpennende. Ser jeg en dreining i preferanser?
God tur til Horten, Morten. Hadde jeg vært der, skulle jeg stift(et) bekjentskap med deg. To setninger og to ordspill. Blir ikke bløtere og dårligere enn detteTakk! Endelig sa noen noe fornuftig om høyoppløst lyd.
Selv lar jeg meg såklart imponere av denslagsen, men i egen stue
foretrekker jeg klart stor fet livelyd framfor dissekering i operasjonssalen.
/ Morten
Ja jøss, er du blitt degradert fra djevel til pusekatt i Satans hærskare.... Jaja, det er vel sånn det går når testostoronet går ned og man ender opp under et slumreteppe mens man forspiser seg på fyrstekakeTakk for fine bilder i det siste og gode tekster til.... snart en anmelder spire i deg.... hehe
Si ifra når du er back in Norway.. så skal jeg hjelpe deg med audienser... så vi får orden på lyd referansene dine.. MED kjøtt på beinet
/JR
Var snill idag.. hva skjer ?
Se der ja, antar herren har kommet solsvidd tilbake etter å ha ligget til lading i varmere himmelstrøkDet med å lytte seg til klarhet på mange forskjellige systemer er en god livslang øvelse.
Selv har jeg vært sikker på egen preferanse hva gjengivelse av musikk fra husalteret angår i >35 år.
DIPOL, og fremfor alt elektrostater er hva hammer, ambolt og stigbøyle er skrudd sammen til i mine ører og hjerne.
Lykke til med å finne den nye lydgjengivelsen i husværet i Bergen Karmana.
Ha en fyrstelig dag i inn-, og utland
Ikke noe å skamme seg overDa er faen meg sirkelen sluttet Min far hadde en masse plater med Herb Alpert. Tar meg selv i å igjen høre på greiene
Sendte tidligere i dag en mail til dem. Har naturlig nok ikke fått svar enda. Mener La Montespan, som den billigste, koster rundt 12K euro. Jeg ser noen av de nederlandske forhandlerne opererer med priser på streamerne og rørforsterkerne, men har ikke festet meg med prisene siden jeg kun har los på høyttalerneIkke noe å skamme seg overDa er faen meg sirkelen sluttet Min far hadde en masse plater med Herb Alpert. Tar meg selv i å igjen høre på greiene
Noen priser på La Rosita ? Flotte ting.
Vet du om de blir solgt i nærområdet?
Ha ha, har sett verre! Ligeså, tenker vi nok får til en prat i overskuelig framtid.God tur til Horten, Morten. Hadde jeg vært der, skulle jeg stift(et) bekjentskap med deg. To setninger og to ordspill. Blir ikke bløtere og dårligere enn detteTakk! Endelig sa noen noe fornuftig om høyoppløst lyd.
Selv lar jeg meg såklart imponere av denslagsen, men i egen stue
foretrekker jeg klart stor fet livelyd framfor dissekering i operasjonssalen.
/ Morten
Mye flott Moon utstyr i racket ser jeg i alle fallDette låt forresten heller ikke gærnt, uten at jeg ikke husker noe særlig mer enn det
Vis vedlegget 401840
Kjekt du likte det, og at jeg gjør meg forståttMye flott Moon utstyr i racket ser jeg i alle fallDette låt forresten heller ikke gærnt, uten at jeg ikke husker noe særlig mer enn det
Vis vedlegget 401840
Takker for en utrolig flott reise Karmana, mye bra og gode beskrivelser av spennende utstyr og med fokus på talere!
Liker godt din "vri" mot mer "jordnær live-lyd" og bort fra det rent HIFI-korrekte Personlig vil jeg nok ikke løpe linen helt ut, men stoppet et sted på veien der i mellom
Lett å forstå det du skriver/mener og flotte illustrasjoner har du også, takk for en flott reise
gismo