Oppe nå, starter pent. Starbucks og pannekaker med bacon, sirup og krem..
Tror din Hovland var et mandagsprodukt, men synd at det var slik.
Tror din Hovland var et mandagsprodukt, men synd at det var slik.
|
Gratulerer, hadde selv ALLE strømkabler fra Xindak i sin tid, pent å se på....På tide å begynne med litt utpakning. Kjøpte noen brukte strømkabler før sommerferien for å bytte ut noen skolisser, men de var så stiv at jeg bokstavelig talt måtte brekke dem på plass. Fant heldigvis raskt en nederlender som ville forbarme seg over dem.
Høgget raskt til da det ble lagt ut noen Xindak FP-Gold til sympatisk pris. De har vel fått noen år på baken, men ser ganske så strøkne ut og har fått gode tilbakemeldinger også her på HFS. Om det kommer til å gjøre stor forskjell? Kanskje, kanskje ikke, men litt visuelt godteri klarer helt uproblematisk å løfte min subjektive opplevelse
Vis vedlegget 410328
Service?? Har du ikke akkurat kjøpt/fått den i hus da Karama?Da er det bare å hive seg i bilen. Nesten to timer hver vei for å levere den nye DACen på serviceJaja, den som venter på noe godt og de greiene der....
![]()
Viktig at det er pent å se på! Det kan jo du alt omGratulerer, hadde selv ALLE strømkabler fra Xindak i sin tid, pent å se på....På tide å begynne med litt utpakning. Kjøpte noen brukte strømkabler før sommerferien for å bytte ut noen skolisser, men de var så stiv at jeg bokstavelig talt måtte brekke dem på plass. Fant heldigvis raskt en nederlender som ville forbarme seg over dem.
Høgget raskt til da det ble lagt ut noen Xindak FP-Gold til sympatisk pris. De har vel fått noen år på baken, men ser ganske så strøkne ut og har fått gode tilbakemeldinger også her på HFS. Om det kommer til å gjøre stor forskjell? Kanskje, kanskje ikke, men litt visuelt godteri klarer helt uproblematisk å løfte min subjektive opplevelse
Vis vedlegget 410328
gismo
Skjønner ikke helt sammenhengen med at jeg setter meg i bilen med en DAC som trenger service, og rør...Jaja, det er mye jeg ikke forstår
![]()
Jepp, men amerikaneren likte visst ikke transportenService?? Har du ikke akkurat kjøpt/fått den i hus da Karama?Da er det bare å hive seg i bilen. Nesten to timer hver vei for å levere den nye DACen på serviceJaja, den som venter på noe godt og de greiene der....
![]()
gismo
Ah, empati og forståelse. Kjekke ting begge delerSkjønner ikke helt sammenhengen med at jeg setter meg i bilen med en DAC som trenger service, og rør...Jaja, det er mye jeg ikke forstår
![]()
Det var mer enn henspeiling på at service og vente på noe godt osv...var noe jeg opplevde med en 100K + pre amp, der fikk jeg dra den avgårde på service (x2) etter relativt kort eierskap, og selv om jeg ventet på noe godt osv...mens den ble fixet, ble det hele til noe jeg ikke lenger var fortrolig med (rør) og ville bruke tid på, ikke verre!så det var en slags forståelse for at å dra ting avgårde på service ikke alltid er så morsomt...
mvh
Det sier kona ogsåReine brukt sjappa jo.....
mvh
Du trenger ikke noen hintSpent på hvilken dac det ble...amerikansk...hmmm...er den avbildet på butikkbildene, feks den ved siden av Pass? Nei, det er vel tvilsomt at Madrigal gutta lager ting som faller fra hverandre
Kom med hint da vel...
mvh
WOW. Gratulerer med fantastisk flott DACDu trenger ikke noen hintSpent på hvilken dac det ble...amerikansk...hmmm...er den avbildet på butikkbildene, feks den ved siden av Pass? Nei, det er vel tvilsomt at Madrigal gutta lager ting som faller fra hverandre
Kom med hint da vel...
mvhFaller fra hverandre er vel å ta litt i, men skruene på noen av kjøleribbene har løsnet. En mutter mangler og da må den på flytur fra USandA helt alene stakkar
![]()
Takk skal du ha, soaWOW. Gratulerer med fantastisk flott DACDu trenger ikke noen hintSpent på hvilken dac det ble...amerikansk...hmmm...er den avbildet på butikkbildene, feks den ved siden av Pass? Nei, det er vel tvilsomt at Madrigal gutta lager ting som faller fra hverandre
Kom med hint da vel...
mvhFaller fra hverandre er vel å ta litt i, men skruene på noen av kjøleribbene har løsnet. En mutter mangler og da må den på flytur fra USandA helt alene stakkar
![]()
.
Jeg har ikke kjøpt harddiskspiller, men har lyst på detGruser Aurender
Da må jeg virkelig gratulere, om dette medfører riktighet så er du vel på oppe i
elitedivisjonen nå da eller
gismo
Edit: Gjeldende VM og HCS, så har jeg også lurt litt.......ert ert
![]()
Det er det jeg prøver og si til de jo! Men av en eller anen merkelig grunn hører de ikke på meg???Deilig å komme hjem etter altfor mange timer i bilen. Enda bedre med litt rødt i glasset. Ualminnelig bra med musikk på anlegget og katten som maler fornøyd til musikken
Vis vedlegget 410743
Mye knask i butikken til han som skal få skikk på min nye DAC. Dette oppsettet hørte vi litt på, mens han var ivrig opptatt med å selge inn en harddiskspiller jeg bare måtte ha og som i følge ham gruser Aurender (som han også fører)
Vis vedlegget 410744 Vis vedlegget 410748
Masse forskjellig i alle kriker og kroker. Her et lite utvalg.
Vis vedlegget 410745 Vis vedlegget 410746
Det var også stor hifi i et av hjørnene.
Vis vedlegget 410751
Han var forresten også importør av Hørning. I følge ham låt de gamle modellene skikkelig dårlig i forhold til den nye serien. VM og HC, er det bare noe ræl dere spiller på?![]()
Ja, du har nok det VELLL..
Ja, den har fått mye lovord. Tipper det blir strålende. Oppgraderer du til SE med det samme den er i USA?Takk skal du ha, soaWOW. Gratulerer med fantastisk flott DACDu trenger ikke noen hintSpent på hvilken dac det ble...amerikansk...hmmm...er den avbildet på butikkbildene, feks den ved siden av Pass? Nei, det er vel tvilsomt at Madrigal gutta lager ting som faller fra hverandre
Kom med hint da vel...
![]()
.
Har ikke hørt den hverken i mitt eget oppsett eller på demo tidligere. Satser på at det blir bra. Det er vel vanskelig å finne annet enn fornøyde kunder på nettet eller HFS. Blir spennende å høre om den også klarer å ta over plassen til Karan preampen
![]()
Skrev det litt misvisende. Det er bare en liten mutter som skal ta turen fra USA. Blir ikke noe SE versjon foreløpig. Det er alltid kjekt å ha noe å strekke seg etterJa, den har fått mye lovord. Tipper det blir strålende. Oppgraderer du til SE med det samme den er i USA?Takk skal du ha, soaWOW. Gratulerer med fantastisk flott DAC.
Har ikke hørt den hverken i mitt eget oppsett eller på demo tidligere. Satser på at det blir bra. Det er vel vanskelig å finne annet enn fornøyde kunder på nettet eller HFS. Blir spennende å høre om den også klarer å ta over plassen til Karan preampen
![]()
mvh
Ok, skjønner, trodde du hadde smelt til med både ?????SE dac og grom harddiskspiller jeg.....vet jo aldri da sjømenn handlerJeg har ikke kjøpt harddiskspiller, men har lyst på detGruser Aurender
Da må jeg virkelig gratulere, om dette medfører riktighet så er du vel på oppe i
gismo
![]()
Går nok heller mot en NAS av en eller annen sak. Det var selger som hevdet at antipodes er bedre enn Aurender. Ham om det, men det var stilig å se hvor sømløst det gikk i Roon. Ikke akkurat billig, men SSD disker fra Samsung laget for antipodes er nok heller ikke akkurat gratis
Vis vedlegget 410841
Tipper vi har dac med samme forbokstav jeg. Grattis med üBerfet dac!!Skrev det litt misvisende. Det er bare en liten mutter som skal ta turen fra USA. Blir ikke noe SE versjon foreløpig. Det er alltid kjekt å ha noe å strekke seg etterJa, den har fått mye lovord. Tipper det blir strålende. Oppgraderer du til SE med det samme den er i USA?Takk skal du ha, soaWOW. Gratulerer med fantastisk flott DAC.
![]()
mvh
Mye lyd i et par av de andre karene her, men tror egentlig det bare er du som har skjønt hva jeg har kjøptSkjønner det vel når SE ble nevnt
![]()
Absolutt! Fulle sjømenn kan være skikkelig ustadig i handlingen......men jeg er alt for sjelden full og begynner å bli kjedelig lite ustadig. Middelaldrende besteborger. Her må noe gjøresOk, skjønner, trodde du hadde smelt til med både ?????SE dac og grom harddiskspiller jeg.....vet jo aldri da sjømenn handlerJeg har ikke kjøpt harddiskspiller, men har lyst på detGruser Aurender
gismo
![]()
Går nok heller mot en NAS av en eller annen sak. Det var selger som hevdet at antipodes er bedre enn Aurender. Ham om det, men det var stilig å se hvor sømløst det gikk i Roon. Ikke akkurat billig, men SSD disker fra Samsung laget for antipodes er nok heller ikke akkurat gratis
Vis vedlegget 410841
@HC......95dB og sirup.....er det itte du som spiser sirup på læfsa om dagen da
gismo
Det har vi ja. Takker!Tipper vi har dac med samme forbokstav jeg. Grattis med üBerfet dac!!Skrev det litt misvisende. Det er bare en liten mutter som skal ta turen fra USA. Blir ikke noe SE versjon foreløpig. Det er alltid kjekt å ha noe å strekke seg etterJa, den har fått mye lovord. Tipper det blir strålende. Oppgraderer du til SE med det samme den er i USA?
mvh
Mye lyd i et par av de andre karene her, men tror egentlig det bare er du som har skjønt hva jeg har kjøptSkjønner det vel når SE ble nevnt
![]()
Ett tips til streamer, har du vurdert en Mac mini? Kan blodtrimmes etter hva lommeboka tillater og jeg våger å påstå at den da spiller i aller høyeste divisjon. Min Mac mini kombo med UpTone, Rednet 16 og Mutec gjør nå ikke skam på resten av anlegget mitt, mener nå jeg![]()
Hehe, holder meg til besteborgerligheten foreløpig og skjenker meg et glass rødvin. I morgen blir det nok både whisky og andre greier på byen med noen tjommier. Blir nok ikke Monkey's Shoulder, men litt ape skal jeg klare å bliRett på fylla, din slyngel! Her skjenker jeg meg en tidlig Monkey's Shoulder i indignasjon over å lese slikt.![]()