Helt klart på planen, men latskapen har til nå hindret megJeg vill kanskje ha begynt med å løpetidskorrigere det du allerede har. En ukjent faktor mindre.
Mvh
Helt klart på planen, men latskapen har til nå hindret megJeg vill kanskje ha begynt med å løpetidskorrigere det du allerede har. En ukjent faktor mindre.
Mvh
Har jeg faktisk ikke tenkt påMen da slår du de bare av når du "gir på litt", vettu
Uansett, du vet best dine behov. Jeg skal ikke selge noen subs, så jeg skal ikke engasjere meg sterkt i det - i motsetning til mange som diskuterer heftig som om noen har pålagt de til å kjøpe (feks svindyre kabler)![]()
Ja, har ikke lagt Allegroene ut for salg. Kommer en kar i morgen, så får jeg se hva det blir tilTvi tvi!
Det er tydeligvis fuglene som er interessante?
mvh
Takker! Kjekt å se deg innom igjenSpennede med salg Karmana, men hvilke selger du...
Lykke til åkke som
gismo
Stopper vel ikke med Proac! Må vel ha Soundstring og Rogue også daDu må snart ut og kjøpe deg et pent par ProAc D48R nå da?
Regner med at de 2 andre parene snart er ute av stua..
M
Tja, vil tro forsterkeriet ditt fungerer utmerket med ProAcStopper vel ikke med Proac! Må vel ha Soundstring og Rogue også daDu må snart ut og kjøpe deg et pent par ProAc D48R nå da?
M![]()
Kan nok forklare mye av merkeavhengighet og at det gjerne baller litt på segProzac stopper det sjeldent med. nei.![]()
Jeg er ikke i det ydmyke hjørnet i dag, og tror forsterkerne mine vil fungere utmerket med det mesteTja, vil tro forsterkeriet ditt fungerer utmerket med ProAcStopper vel ikke med Proac! Må vel ha Soundstring og Rogue også daDu må snart ut og kjøpe deg et pent par ProAc D48R nå da?
M![]()
M
Skal opp på Bønes etterpå. Hvis jeg ikke kommer meg tilbake over brunæ, får jeg heller banke på og hjelpe deg å holde fast på huset.Slapp akkurat unna en billett som var til overs med den sensuelle gamla fra nord. Skal heller nyte tomt hus og andre artister. Like greit å holde seg innendørs og holde på huset i årets første høststorm, istedefor å holde på hatten på Nordnes![]()
Hehe, husene her ute har nok tålt verre enn disse greiene her ja. Regner med at det er noe haifai med mange subber som gjør at du smågambler på åpen bro i kveldSkal opp på Bønes etterpå. Hvis jeg ikke kommer meg tilbake over brunæ, får jeg heller banke på og hjelpe deg å holde fast på huset.Slapp akkurat unna en billett som var til overs med den sensuelle gamla fra nord. Skal heller nyte tomt hus og andre artister. Like greit å holde seg innendørs og holde på huset i årets første høststorm, istedefor å holde på hatten på Nordnes![]()
mvh
Edit: Ser OK ut på Yr.no. Iht dem skal det blåse opp til stiv kuling ila kvelden. Regner ikke med at du trenger å holde så veldig hardt på huset.
Marit Voldsæter er ei talentfull og morsom dame. Selv har jeg hatt gleden av å være inspisient for Kvinner på randen av en oppskrytt aften Del 2. En erfaring jeg minnes med glede, å være backstage med de artige damene var noe for seg selv.
ECM på strømmetjenester? Halleluja!
Du har nok like god hukommelse som du er klar over selvTrodde ikke du var noe særlig på IPA, men det er nok min hukommelse som svikter igjen.![]()
Har tatt et gjenhør med låta «I see you» på streaming tidligere i dag. Denne gjorde sterkt inntrykk i det store rommet til endpoint/ hifiaktøren på Horten messa der den ble spilt på vinyl. Fantastisk bra musikk. Ser frem til å bli kjent med resten av albumet.Har ikke streamet på noen dager, men når ECM-katalogen begynner å gjøres tilgjengelig er det bare å gi gass. På Rhapsody i Hilversum ble Tord Gustavsen ofte brukt på demoer. Jeg syntes alltid det var spennende (sikkert også litt for at jeg er norsk), men jeg har aldri fått rotet meg til å kjøpe noe av ham. Da var det jo heller ikke unaturlig at Tord Gustavsen Trio fikk ta ECM sin streamings-jomfru i Drotningsvik
Førsteinntrykket av denne platen fra i fjor er bare fantastisk (tror ikke det er rødvinen som snakker). Både musikken og innspillingen gjør skikkelig inntrykk! Vokalisten han har med seg er fra Afghanistan, og synger en del av sangene på pashto. Dette språket er vel å betrakte som gammel-iransk, så det skal bli spennende å spille det for kona når hun kommer hjem i morgen. Spilles nå på litt i overkant røslig volum, og denne er det flere enn meg som bør gi en sjans......hvis det da ikke bare er den der rødvinen som snakker da
Vis vedlegget 466256
Når den virker i Horten, på Askøy og i Bergen, kan det ikke bare ha vært rødvinenHar tatt et gjenhør med låta «I see you» på streaming tidligere i dag. Denne gjorde sterkt inntrykk i det store rommet til endpoint/ hifiaktøren på Horten messa der den ble spilt på vinyl. Fantastisk bra musikk. Ser frem til å bli kjent med resten av albumet.Har ikke streamet på noen dager, men når ECM-katalogen begynner å gjøres tilgjengelig er det bare å gi gass. På Rhapsody i Hilversum ble Tord Gustavsen ofte brukt på demoer. Jeg syntes alltid det var spennende (sikkert også litt for at jeg er norsk), men jeg har aldri fått rotet meg til å kjøpe noe av ham. Da var det jo heller ikke unaturlig at Tord Gustavsen Trio fikk ta ECM sin streamings-jomfru i Drotningsvik
Førsteinntrykket av denne platen fra i fjor er bare fantastisk (tror ikke det er rødvinen som snakker). Både musikken og innspillingen gjør skikkelig inntrykk! Vokalisten han har med seg er fra Afghanistan, og synger en del av sangene på pashto. Dette språket er vel å betrakte som gammel-iransk, så det skal bli spennende å spille det for kona når hun kommer hjem i morgen. Spilles nå på litt i overkant røslig volum, og denne er det flere enn meg som bør gi en sjans......hvis det da ikke bare er den der rødvinen som snakker da
Vis vedlegget 466256
Vilket rödvin påverkar mest?Har ikke streamet på noen dager, men når ECM-katalogen begynner å gjøres tilgjengelig er det bare å gi gass. På Rhapsody i Hilversum ble Tord Gustavsen ofte brukt på demoer. Jeg syntes alltid det var spennende (sikkert også litt for at jeg er norsk), men jeg har aldri fått rotet meg til å kjøpe noe av ham. Da var det jo heller ikke unaturlig at Tord Gustavsen Trio fikk ta ECM sin streamings-jomfru i Drotningsvik
Vis vedlegget 466256
Min kjære, Figge. Dette er da slett ikke et spørsmål om hvilken rødvin. Det handler selvfølgelig om tilstrekkelig mengde. Rødvin i tilstrekkelig mengde gjør at mellomtonen gløder, og at det meste av sær musikk plutselig lyder iørefallende. Et uvurderlig tweak for den haifai og musikkinteresserteVilket rödvin påverkar mest?Har ikke streamet på noen dager, men når ECM-katalogen begynner å gjøres tilgjengelig er det bare å gi gass. På Rhapsody i Hilversum ble Tord Gustavsen ofte brukt på demoer. Jeg syntes alltid det var spennende (sikkert også litt for at jeg er norsk), men jeg har aldri fått rotet meg til å kjøpe noe av ham. Da var det jo heller ikke unaturlig at Tord Gustavsen Trio fikk ta ECM sin streamings-jomfru i Drotningsvik
Vis vedlegget 466256![]()
Hehe, mange quotes som kan tas fra den teksten for å underbygge min påstandRed,red,wine. It`s up to you...
To skaller samme tankeKanskje originalen faller bedre i smak, da:
Alltid greit å høre låtskriverens egen utgave.
mvh
Beklager UB40.
Ble litt revet med.
![]()
Litt kronasje, men mest at jeg tenker to S5 vil ruve mer enn ønskelig i stuen.Hvorfor ikke S5?
Når du først setter det første skuddet, for sub blir man totalt avhengig av...![]()