Har ellers i dag hatt litt audiophile nevroser. Etter at jeg fikk flyttet motorstyring og RIAA til hver sin side av racket, mener jeg bestemt det har blitt litt mer hum enn når de sto klint oppi hverandre. Hadde ventet omvendt. Ingen stor skandale, volumkontrollen må mer til høyre enn hva jeg vanligvis benytter for at jeg skal høre det fra lytteposisjonen, men likevel irriterende. Forsøkte å ordne og styre litt i ettermiddag, men det ble bare verre. Byttet til slutt over til en Nordost tonearmskabel jeg har liggende, men da ble det helt ulevelig. Tilbake til Jelco-kabelen ble det nesten dønn tyst. Rare greier, men ingen grunn til å forsøke å fikse noe som virker
Velkommen til
audiofilia nevrosas lykkeland Karmana.
Vinylsnurre, armer, pick-up(er), armkabler; RIAAer kappes om og indusere støy til forsterkerkjeden og ut i talerne.
Noen ganger gremmes man slik at en god øl smaker høgg, og andre ganger gir man faen.
Hvorfor i hælvete begynte jeg på og med dette sirkuset igjen?
Men etter å ha spilt nypresset 180 gr vinyl med fru Bush (Ariel) kom jeg plutselig på hvorfor jeg atter har samlet på meg denne mektige roterende tallerken.
Nå spiller herr Zappa opp til dans med Heite Rotter. Det blir faen ikke mer rock`n roll fønki
Så må man se å få arkivert 10 nye CDer før det atter er lov til å gå ut til den brølende solen.
Det foresvever meg at 2 BMWer trenger innvendig stell og pleie.
Man har det strevsomt på haugen i indre Enfold.