Takker! Får gi gass med spillingen slik at både høyttalere og rør har gått seg mest mulig til når du kommergrattis, karmis!
uuuuuberfett.
disse høyttalerne har jeg virkelig troen på.
får sjekke logistikken fra bergen sentrum og ut til drotningsvika på tidlig eftan lørdag 28. september, da har jeg et par timer ledig.
meldes.
Den byttesyken kan jo av og til ta irrasjonelle og plutselige valg. Velger å tro jeg kommer til å ha disse veeldig lenge. Føles sånn nå Blir Drotningsvik i helgen. Mer behagelig demoromGratulerer så mye med noen visuelt (og sikkert lydmessig) perler av noen høyttalere! Dette er jeg overbevist om kommer til og jage byttesjuken på dør for evig tid. Du har vel ikke tid til og komme til Horten i helgen du nå . . .?
Takker! When you wish, I obey (selv om det ikke er trappist)Grattis kjør på med punk og Trappis drykk i helgen
......eller Nesodden eller Bergen. Men klart, det meste blir usentralt når man bor på Mysen, goonerGratulerer med spennende og flotte høyttalere! Synd man må helt til Trondheim for å få hørt de.
Hehe, har gjort meg noen tanker, men klok av skade gidder jeg ikke skrive noe prematurt. Ender da ofte opp med at folk legger mer i ordene enn jeg hadde tenkt selv Men foreløpig smått euforisk. Har ikke kjent på andre følelser enn at jeg er glad jeg slo til på demDu skylder meg 36 liker. De er jævlig dyre i anskaffelse, serru. Har bare råd til et par igjen, og sparer de til dine rapporter om lytteinntrykkene
God helg (selv om det føles litt overflødig i disse euforiske tider)!
Der var du igjen med Karan Spør deg selv. Hvis du akkurat hadde fått deg en ny rørforsterker og debuterte med 300B rør, ville du da hatt veldig dårlig tid med å teste med den gamle forsterkeren? Svaret er sikkert ja, men for min del er det ikke det som står lengst fremme i hjernebarken nåMå innrømme at jeg gleder meg til å høre hvordan den serbiske kjempen fungerer . Men rørene skal vel ha et par hundre timer med innbrenning først?
Du hadde sikkert likt bedre dem som står i Trondheim, Largo, og de som snart pakkes ut på Nesodden er så rød at de er så Zardoz at de blir som en våt drøm for degGratulerer med ny forsterker og høyttalere. Synes det så riktig så tøft ut. Men må innrømme at jeg er litt skuffet over at Zardoz ikke var pakket inn i rødt lendeklede Kos deg med godsakene i helga.
Gratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Eieren er allerede begynt å like å kjæle med godsakene.
Vis vedlegget 554168
Det er mulig dette blir posituren kona ser mest de neste dagene.
Vis vedlegget 554169
Mye kan sies, men foreløpig nøyer jeg meg med å konkludere med; fett!!!
Og jeg som trodde jeg bodde på det sentrale Østlandet......eller Nesodden eller Bergen. Men klart, det meste blir usentralt når man bor på Mysen, goonerGratulerer med spennende og flotte høyttalere! Synd man må helt til Trondheim for å få hørt de.
Jeg kan si mye om forsterker og høyttalere og det skal jeg.....senere, men en ting er klart, kona og jeg har aldri hatt så tindrende klar vokal i stuen tidligereGratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Korrekt antrukket i shorts som seg hør og bør.
Dette ble jo pent, og t.o.m fruen synes de er flotte og låter klart.
Da må det vel være lov til å si at du har truffet ET riktig spor.
Det blir nok en smått sensuell helg mhp oppstart innspilling av de franske kreasjonene.
Litt trippel inn i mellom og en konjaffe eller 2?
Da inntar jamakr og jeg Horten messa med resten av hifi dyrene på begge sider av fjorden, mens du sitter "fast" i godstolen
Kos deg hjemme du, og hils Mrs.Z
Jeg kan si mye om forsterker og høyttalere og det skal jeg.....senere, men en ting er klart, kona og jeg har aldri hatt så tindrende klar vokal i stuen tidligereGratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Det blir nok en smått sensuell helg mhp oppstart innspilling av de franske kreasjonene.
Da inntar jamakr og jeg Horten messa med resten av hifi dyrene på begge sider av fjorden, mens du sitter "fast" i godstolen
Det slappes av i Drotningvik over et glass rødvin og musikk på haifaien. Flybensin får vente til i morgen og konsert med De Musikalske Dvergene. Lytter på det nye albumet til Robbie Robertson. En av mine desidert største helter, men det høres foreløpig ut som en overflødig utgivelse, dessverre. Ikke veldig overraskende egentlig.
Haifai-messig må jeg innrømme at debuten min i fjor i Horten ikke var av en sånn klasse at jeg føler behov for å krysse fjellkjeder for å få med meg messen. Hadde vært noe annet om jeg bodde på østlandet (skulle tatt seg ut). En annen ting er at jeg VELDIG gjerne skulle vært der for å treffe masse bra folk igjen. Kos dokkar
Kan vel være på sin plass å repetere nedennevnteJeg kan si mye om forsterker og høyttalere og det skal jeg.....senere, men en ting er klart, kona og jeg har aldri hatt så tindrende klar vokal i stuen tidligereGratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Det slappes av i Drotningvik over et glass rødvin og musikk på haifaien. Flybensin får vente til i morgen og konsert med De Musikalske Dvergene. Lytter på det nye albumet til Robbie Robertson. En av mine desidert største helter, men det høres foreløpig ut som en overflødig utgivelse, dessverre. Ikke veldig overraskende egentlig.
Haifai-messig må jeg innrømme at debuten min i fjor i Horten ikke var av en sånn klasse at jeg føler behov for å krysse fjellkjeder for å få med meg messen. Hadde vært noe annet om jeg bodde på østlandet (skulle tatt seg ut). En annen ting er at jeg VELDIG gjerne skulle vært der for å treffe masse bra folk igjen. Kos dokkar
... Tindrende... Så bra da.
Det betviles ikke at det på et eller annet tidspunkt vil forekomme eruptiv munn diaré fra Drotningvik gitt alt det nye leketøyet som har ramlet inn døra, forståelig nok.Jeg kan si mye om forsterker og høyttalere og det skal jeg.....senere, men en ting er klart, kona og jeg har aldri hatt så tindrende klar vokal i stuen tidligereGratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Gratulerer med nye høttalere! Spennende med noe som ikke er "mainstream.Frode var både høyt og lavt.
Vis vedlegget 554164
Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Frode er en mann med mange talenter. Her moonwalk mens han snakket med Dan hos La Rosita.
Vis vedlegget 554166
Har hatt atskillig surere karer i stuen tidligere.
Vis vedlegget 554167
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Takker, JK. Må innrømme at det er litt ekstra kjekt med noe som ikke står i et hvert hjem Første gang jeg handler av Frode, men ingen grunn til at det skal bli den siste.Gratulerer med nye høttalere! Spennende med noe som ikke er "mainstream.Frode var både høyt og lavt.
Vis vedlegget 554164
Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Frode er en mann med mange talenter. Her moonwalk mens han snakket med Dan hos La Rosita.
Vis vedlegget 554166
Har hatt atskillig surere karer i stuen tidligere.
Vis vedlegget 554167
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Ser Frode som vanlig yter service som få andre. Hadde selv en større handel med Frode for ikke så lenge siden og det bekreftet at han er en av de beste i bransjen!
Denne finnes vel i deres sammlingen? Burde lyde meget bra i det nye stæsjet
Vis vedlegget 554367
Hørte selv de Avalonhøyttalerne, og syntes det låt skrekkelig. Skjønte ikke hva all hypen dreide seg om..Det betviles ikke at det på et eller annet tidspunkt vil forekomme eruptiv munn diaré fra Drotningvik gitt alt det nye leketøyet som har ramlet inn døra, forståelig nok.Jeg kan si mye om forsterker og høyttalere og det skal jeg.....senere, men en ting er klart, kona og jeg har aldri hatt så tindrende klar vokal i stuen tidligereGratulerer så meget med HELT NYE HØYTTALERE ude i Drotningviken.Til og med kona var fornøyd.
Vis vedlegget 554165
Vis vedlegget 554168
Vis vedlegget 554169
Ad Robbie Robertson ville jeg plukket frem "Contact from the Underworld of Redboy". Det er skiva si det. Men jeg skjønner at nok en RR skive kan forbigås i stillhet, dessverre.
Horten messa hadde din storhetstid for en 8-10 års tid siden i mine vage minner, dog aldeles ikke utdatert. Men den gang var OAS tungt representert og herjet fælt med hverandre og andre. Ja, det ble jo nesten krig en stakket stund etter den "historiske shoot outen" mellom Conrad Johnson CJ 350 og DP A1 via ett sett Avalon høyttalere som slettes ikke var i form, selv om forhandler av CJ og A hårdnakket påsto at alt var i sin skjønneste orden. DPen ble gruset, det måtte vi da høre!? Hæææææææ.... Jeg skal ikke si mer om dette, men det var et umusikalsk høydepunkt i haifai tilværelsen. Jeg skal sende deg noen små drypp om hva som kan være gøyalt å merke seg fra årets mess Karmana.
Nå må her handles destillert vann på nærmeste apotek, og undertegnede må komme i gang med vaskingen av sin vinyl.
Ha en strålende dag sammen med dronningen. Ute skinner sola fra skyfri himmel. Hmmmmmmmmm....