Karmana
Æresmedlem
I går kveld bar det avgårde på konsert med De Musikalske Dvergene. Gutta er vel å betrakte som et lokalt fenomen som spiller straight rock med artige tekster på bæærgensk. Fantastisk samspilt gjeng, og et feststemt lørdagspublikum gjorde dette til en gøyal affære. Kanskje ikke så rart de er godt samspilt. Bildet viser at dette er gutter som har holdt på en stund
Været og nattens konsert tilsa at jeg i dag måtte få luftet vetet. Hadde planer om en tur på Gullfjellet, men Herdla uten en høydekote virket mer forlokkende i dag etter nattens Fernet-utskeielser.
Savner ikke sommeren når været er som i dag.
De gamle bunkerne etter tyskerne har begynt å få naturlig kamuflasje.
Fortsetter nå det harde arbeidet med innspilling av anlegget Frode er, som tidligere skrevet, en mann som gir god service og enda bedre ble det når jeg fikk en plate i gave sammen med varene. Nå snurres Matti Ollikainen Trio innspilt på en Studer A80. I tillegg har de benyttet Jorma kabler så da må det jo være fantastiske greier
Været og nattens konsert tilsa at jeg i dag måtte få luftet vetet. Hadde planer om en tur på Gullfjellet, men Herdla uten en høydekote virket mer forlokkende i dag etter nattens Fernet-utskeielser.
Savner ikke sommeren når været er som i dag.
De gamle bunkerne etter tyskerne har begynt å få naturlig kamuflasje.
Fortsetter nå det harde arbeidet med innspilling av anlegget Frode er, som tidligere skrevet, en mann som gir god service og enda bedre ble det når jeg fikk en plate i gave sammen med varene. Nå snurres Matti Ollikainen Trio innspilt på en Studer A80. I tillegg har de benyttet Jorma kabler så da må det jo være fantastiske greier