Hehehehe...lekkert. Kan du du susse fruen på kinnet fra meg, og si gratulerer med dagen fra meg?
Bil ja, Sløvpilen min synger på siste verset. Etter mer en 2 uker på verkstedet grunnet stryk på EU kontrollen ser det ut for at det bare er og innse at den aldrende BMW 318 TI damen ligger an til siste reis. Det tragikomiske er at gutta på verkstedet gøyv på og skiftet alle slitedelene før de hadde tatt en grundig sjekk av motoren som går ujevnt pga manglende kompresjon på sylinder. damen er schizofren, og kan plutselig tenne på alle pluggene med plenty kompresjon på samtlige 4 sylindre. Etter bruk og nedstengning av tilgang på bensin, kan hun finne på å være like grinete dagen etter
plugger, coiler og dyser er skiftet. Jeg har akkurat vært og snakket med verksmesteren om hvordan vi løser dette her. Jeg har da ikke bruk for en verkstedregning på 25-30 frognertiere, og en bil som ikke er EU godkjent og notorisk gretten.
Så bare skrot merca caftein og lett etter en sprekere frøken. Skranglefant føyk til Brønnøysund og hentet hjem en snasen Mercedes C350 hybrid, men det kostet jo noen laken. Så her får vi vel bare bite i det sure eplet, og finne oss hver vår ny brukt firhjuling