Onde tunger vil hevde at en helg med bedre vær i Bergen enn i Oslo følger samme 100-års syklus som pandemier. I min uendelige godhet tenker jeg det da er på sin plass å vise et bilde av blå himmel vestpå til beboerne østenfor folkeskikken.
Ble lite musikk, men desto mer sosialt og turer i helgen
Jeg registrerer at de fleste som tar bilder for tiden flasher med vakre høstfarger. Har ikke mye å skryte med her. Med både himmelen og skoene på turen hadde en nydelig blåfarge
Fredagen fikk jeg forresten konstatert at ørene fungerer sånn tålelig, mens det som er mellom ørene har større utfordringer. Har de siste ukene mistenkt at jeg må bruke mer utslag på volumkontrollen enn vanlig og har syntes det låt litt «tammere». Har tenkt litt på hva som kan være grunnen, hvor lenge det har vært sånn og om jeg kanskje burde sendt den over til Asker for å la konstruktøren se på den og kanskje justere gain opp et pekk eller tre. På fredag byttet jeg, som vanlig for helgen, kablene på MC-utgangen på RIAAen fra transen til rørforsterkeren. La da merke til at bryteren sto på MM
![Mysende ansikt med tunge :stuck_out_tongue_closed_eyes: 😝](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f61d.png)
Har nok kommet borti den en gang jeg har byttet kabler tidligere. Nå fungerer det i hvert fall riktig så bra igjen
Rett før jeg resirkulerte plater på fredag kjøpte en bunke på 30 plater av en kar. Mesteparten gikk direkte til resirkulering. Det var en strøken utgave med Sure Sivert jeg var ute etter. Har også foreløpig tatt vare på Elton John. Har tidligere gitt en utgave av den til min sønn, og er usikker på om jeg skal beholde denne. Stones har jeg strengt tatt ikke bruk for, men Stones er nå Stones. Gjør ikke så mye med direkte resirkulering av 27 plater når Discogs mener Sure Sivert er mer verdt enn hva jeg betalte for hele bunken. Hvem vet, prisene på Discogs har vel ofte ikke mer troverdighet enn Trump