Så det dukket opp en Bel Canto integrert på Finn i går (Åsane). Svart var den også. Har hatt den og husker den overrasket i positiv forstand.For blank i pelsen! Er redd jeg da får tyn av hertugen som øyensynlig er i en (midlertidig) svart periode![]()
Så det dukket opp en Bel Canto integrert på Finn i går (Åsane). Svart var den også. Har hatt den og husker den overrasket i positiv forstand.For blank i pelsen! Er redd jeg da får tyn av hertugen som øyensynlig er i en (midlertidig) svart periode![]()
Du må lese korrektur på innleggene dine fremover, ptb! Noen kommer til å følge nøye medDu skrev at du spilte plater PÅ rørforsterkeren![]()
Takker for tips. Har fått den med meg, og den har vel lagt ute et par ukers tid. Ble raskt ekskludert da den ikke har balanserte innganger, men nå har jeg begynt å lure på om integrert DAC er til å leve med, og så får Bricasti heller være forbeholdt BirdSå det dukket opp en Bel Canto integrert på Finn i går (Åsane). Svart var den også. Har hatt den og husker den overrasket i positiv forstand.
Ja, en liten sitatfeil der. Skulle vært MED og ikke PÅ. Men, jeg formoder at begge deler fremstår som noe vanskeligDu må lese korrektur på innleggene dine fremover, ptb! Noen kommer til å følge nøye med![]()
Jeg har fortalt Smilla om dette.Vet ikke om det hadde plaget meg med Linda, men med Lou hadde bikkjene vært i marsj ut for å legge seg på terrassen![]()
Ja. Bergenserne er Norges værste gnålebukker"Jeg tok den frem på Torgalmenningen..."
Må være deilig å rusle rundt i Bergen sentrum nå, uten den evindelige kaklinga på bergensk rundt øra. Kanskje man til og med kan høre Bytrikken!
Der tar du feil.Holdt i dag på å kjøpe forsterker i Åsane, men endte opp med en fra Hedmark. De har vel ikke fått bilvei der borte enda, så det tar vel en stund før den når Drotningsvik. Jaja, tålmodighet is my middle name![]()
Ja, det er vel sånn i disse Kåråna-tider. Den som venter på noe godt, venter forgjevesDet tar sikkert ikke lenger tid enn siste plate jeg bestilte fra Amazon.de![]()
Hehe, kjøpte make da jeg anskaffet min første CD spiller i Tromsø i 85. Holder ikke med NAD nå som jeg er blitt fjongere. Ser jo ut som den er vasket med feil vaskemiddel. Må være enda svartere og mer glinsende før jeg trykker på kjøp knappenSå vidt jeg vet har du ikke handla noe med meg, men det er vel andre her på østsida av Mjøsa som vil bli kvitt noe ræl.
Ellers hadde jeg en fin kandidat :
Vis vedlegget 696639
Men du ser vel at det er en NAD som har vært med på livet ?Hehe, kjøpte make da jeg anskaffet min første CD spiller i Tromsø i 85. Holder ikke med NAD nå som jeg er blitt fjongere. Ser jo ut som den er vasket med feil vaskemiddel. Må være enda svartere og mer glinsende før jeg trykker på kjøp knappen![]()
Den var nok make. Det var sannsynligvis bare CD-spilleren jeg kjøpte i Tromsø i 85. Husken er i ferd med å gå i dass. I kveld solgte jeg podens ganske så strøkne slalomstøvler på Finn da jeg mente å huske de ikke passet ham lengre. Overførte fornøyd pengene til ham, og fikk til svar at jeg nok hadde solgt mine egne. Det var noe om demens på nyhetene i dagMen du ser vel at det er en NAD som har vært med på livet ?
Det var nok ikke maken du kjøpte i 85.
Dette er Norges eldste 3020. 70 talls. Laget i England. Her har du et apparat med sjel, og de er det langt mellom. Serienummer er verifisert og sjekket av HiFi klubben.
Den kan selges, men ikke under nypris...
Det fins visstnok rapporter fra sikkerhetstjenesten på Karmanas, da ung og lovende fanejunker, sitt noe utilbørlige strømforbruk på en NAD 3020 og JBL høyttalere i lyse sommernetter på 80-tallet i Tromsø. Og med ditto frie sjeler hengende ut åpne vinduer i euforisk stemning. Naboskapet i etasjen over var ikke deltakende. Rapportene er med stor sannsynlighet gradert Cosmic (høyeste NATO gradering). Naturlig, som praksis var, vil antakelig målinger av lydtrykk, stepresponse, frekvensgjengivelse, impedansløp ++ samt promille (iht DIN 45500) være sladdet i rapporten etter samråd med dogen himself.Den var nok make. Det var sannsynligvis bare CD-spilleren jeg kjøpte i Tromsø i 85. Husken er i ferd med å gå i dass. I kveld solgte jeg podens ganske så strøkne slalomstøvler på Finn da jeg mente å huske de ikke passet ham lengre. Overførte fornøyd pengene til ham, og fikk til svar at jeg nok hadde solgt mine egne. Det var noe om demens på nyhetene i dag![]()
Da må du vel pensioneres med en gang, så der er lidt tid å nyde det i....... mener, innen du glemmer, hvordan man nyder....Den var nok make. Det var sannsynligvis bare CD-spilleren jeg kjøpte i Tromsø i 85. Husken er i ferd med å gå i dass. I kveld solgte jeg podens ganske så strøkne slalomstøvler på Finn da jeg mente å huske de ikke passet ham lengre. Overførte fornøyd pengene til ham, og fikk til svar at jeg nok hadde solgt mine egne. Det var noe om demens på nyhetene i dag![]()
Ja, det var mye utidige naboer i Tromsø! Mange av dem skjønte ikke fortreffeligheten av fotball i slalomsko i hagen med tomme champagneflasker som målstenger, iverksatt under en litt sen midnattssol. Det er da en selvfølge at man kan bli litt euforisk og bruke utestemme, når man faktisk er ute, og bedriver toppidrett nattestid. Naboer, og spesielt småbarnsforeldre er ofte rare!Det fins visstnok rapporter fra sikkerhetstjenesten på Karmanas, da ung og lovende fanejunker, sitt noe utilbørlige strømforbruk på en NAD 3020 og JBL høyttalere i lyse sommernetter på 80-tallet i Tromsø. Og med ditto frie sjeler hengende ut åpne vinduer i euforisk stemning. Naboskapet i etasjen over var ikke deltakende. Rapportene er med stor sannsynlighet gradert Cosmic (høyeste NATO gradering). Naturlig, som praksis var, vil antakelig målinger av lydtrykk, stepresponse, frekvensgjengivelse, impedansløp ++ samt promille (iht DIN 45500) være sladdet i rapporten etter samråd med dogen himself.
Dr.E
Vis vedlegget 696693
Helt klart! Det er heldigvis bare 10 arbeidsdager igjen. En ting er å glemme hvordan man nyter, enda verre er at jeg kan risikere å glemme at jeg skal pensjonere meg. Skulle tatt seg ut!Da må du vel pensioneres med en gang, så der er lidt tid å nyde det i....... mener, innen du glemmer, hvordan man nyder....![]()
Jada, forsøker å unngå å være for rigid på tider her i husetEn time hørtes veldig lite ut. Men en Bergensk øltime varer kanskje lenger ?
Ha en fortreffelig helg og hils Barack og Till.
HMS rådene hennes er bedre enn PMS rådene! Du har øyensynlig samme musikalsk velmodulerte oppvekstVokste også opp med en platesamling på 70 tallet der Roger Whittaker var et av få valg. Må nok innrømme at jeg ikke har hørt på ham siden. Ha en super helg og følg HMS rådet og unngå basing i snøen.
Når som helst. All Armagnacen er i Sverige, men vi skal nok klare å trylle frem et glass med et eller annet også. Og jeg skal absolutt spørre Cash om Sade neste gang vi møtesHMS rådene hennes er bedre enn PMS rådene! Du har øyensynlig samme musikalsk velmodulerte oppvekstsom meg, men anbefaler akkurat den platen Med Roger Whittaker. Pussig av en gammel (middelklasse)pønker som meg, men på den annen side, Cash 63 er jo å betrakte som et orakel på Sade utgivelser
En av mine beste kamerater kommer fra/bor på Kolbotn. Når han om ikke så lenge kommer seg hjem fra jobb i USandA skal jeg sikkert innom. Kanskje det da blir mulig med lytteaudiens i det Jonske hjem![]()
Jeg er kanskje rarere oppe i hodet enn de fleste her inne, men den videoen din satte i gang en musikalsk Youtube-reise som endte i Pireus:Whittaker før klokka 18 på fredag...
Må ha vært sterkt øl du fyllte timen din med.
Men, - det er deg vel unt.
Når du likevel er i siget tror jeg denne faller i smak. God helg.
Don’t push your luck punkWhittaker før klokka 18 på fredag...
Må ha vært sterkt øl du fyllte timen din med.
Men, - det er deg vel unt.
Når du likevel er i siget tror jeg denne faller i smak. God helg.
Helvete, jeg må få meg andre og yngre nettvennerJeg er kanskje rarere oppe i hodet enn de fleste her inne, men den videoen din satte i gang en musikalsk Youtube-reise som endte i Pireus:
Ikke spør om hvorfor.
mvh
Neida, du skal heller hente litt dannelse fra de som er eldre enn deg. Selvsagt har du hørt sangen før.Helvete, jeg må få meg andre og yngre nettvennerPå den positive siden er jo damen interessert i fotball, men verre er det at jeg allerede har begynt å nynne på sangen (som jeg selvfølgelig har hørt før)
![]()
Jeg ble døpt av min far, og jeg er landkrabbe.. Sa brura..Mye Seeman her. Men man blir vel aldri skikkelig sjøulk før man har har blitt døpt av selveste Neptun. Jeg regner med at kapteinen har kontroll på dette![]()
Dannelse fra øyeneNeida, du skal heller hente litt dannelse fra de som er eldre enn deg. Selvsagt har du hørt sangen før.
Filmen den er sakset fra heter Never on a Sunday og er fra 1960. Jeg synes at Melina Mercouri, som spiller en sjømannshore fra Pireus, er ytterst sjarmerende i den scenen, og sangen ble en stor hit.
Mvh