Velværet er påtagelig. Peisvarmen (eller er det ildvannet
) gjør meg så lett og leken i kroppen at jeg vurderer å legge fyrstekake og kamferdrops til siden og gå ut og bakse i snøen. HMS inspektørinnen i stuen mener det er en dårlig ide. Jaja, spiller noe Sham 69 og holder meg innendørs. Sham 69 har alltid hatt en kanongod sound, men på The Game holder ikke låtene mål. Sitter langt inne å innrømme, men det lukter av resirkulering
Vis vedlegget 696868
Men det var ikke Sham 69 jeg skulle skrive om, men heller slå et musikalsk slag for oss med slumreteppe og forkjærlighet for lunken kaffe og tørre småkaker. Roger Whittaker! Den gjengse oppfatning er sikkert at han er så velmodulert og kjedelig at han nesten kan minne om.....Mark Knopfler sine soloalbum
Det er nok heller ikke feil, men på den annen side. Denne platen husker jeg min mor og far spilte myyye da jeg knapt var en neve stor. Det medførte at jeg i ettertid fikk spilt tittelkuttet i min fars begravelse og bygget talen min opp rundt deler av teksten. Vinyl er en tidsmaskin. Har spilt platen i dag, og den har mange knakande gode låter. Forsøk om du tør
Vis vedlegget 696872