Evo III
Hertugen
Ja i feil salat til og medDer tråkket jeg i salaten
mvh
Ja i feil salat til og medDer tråkket jeg i salaten
mvh
Jeg er til dels enig i det, men nå er det slik at det vanskelig lar seg gjøre Def Leppard leverte til terningkast 6, men Thin Lizzy var langt fra dårlig det også.Nja, for å være litt vanskelig, jeg har vært på Stranglers konsert uten at det var en Stranglers konsert. Thin Lizzy uten Phil Lynott blir en annen greie. Sorry, men Def Leppard svingte sikkert skikkelig
Stranglers -87 Rosklide teller velNja, for å være litt vanskelig, jeg har vært på Stranglers konsert uten at det var en Stranglers konsert. Thin Lizzy uten Phil Lynott blir en annen greie. Sorry, men Def Leppard svingte sikkert skikkelig
Thin Lizzy uten P. lynott! Thats pretty thin Whats next, Van Halen uten EddieThin Lizzy uten Phil Lynott blir en annen greie.
Uten Diamond Dave mener du velThin Lizzy uten P. lynott! Thats pretty thin Whats next, Van Halen uten Eddie
Diamond Dave lever jo, men det forundrer meg ikke om han prøver å stjele navnet. Van Halen klarte seg jo ok uten Diamond Dave i min bokUten Diamond Dave mener du vel
Ventet egentlig på noe sånt fra deg. Rub it in Ikke helt det samme, men denne konserten i Hilversum, som inkluderte male bonding med min sønn, kommer jeg aldri til å glemmeStranglers -87 Rosklide teller vel
Selv med Eddie, er de usprettet til salgs i DrotningsvikThin Lizzy uten P. lynott! Thats pretty thin Whats next, Van Halen uten Eddie
Jeg er visst i det litt vrange hjørnet i dag. Har solgt mitt eksemplar av den der (ikke i samme kvalitet som din). God plate, men den nådde ikke opp i the soundtrack to my life (som er inngangskravet for permanent oppholdstillatelse i Drotningsvik)
Det dukker opp både den ene og andre vrangforestillingen der med jevne mellomrom mener jeg å ha merket...Jeg er visst i det litt vrange hjørnet i dag.
Nå må ikke du være vanskelig selv om du ikke fikk brownie poeng for Lizzy konserten. Jeg er pensjonist! Står i stillingsbeskrivelsene våre at vi skal være sint og vanskelige, hvilket også inkluderer en mengde vrangforestillingerDet dukker opp både den ene og andre vrangforestillingen der med jevne mellomrom mener jeg å ha merket...
Når jeg tenker meg litt om.......nei! Jeg har fått med meg Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Sex Pistols og en masse andre greier på Roskilde, men husker knapt en drittStranglers -87 Rosklide teller vel
Jeg har noen uforglemmelige minner fra Roskilde, Clash som ikke var Clash den gangen i -84 men minnet forran Orange SceneNår jeg tenker meg litt om.......nei! Jeg har fått med meg Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Sex Pistols og en masse andre greier på Roskilde, men husker knapt en dritt
Det er der Mad Mike er erstattet med Wolfgang på bass. Har vel alt på vinyl opp til F.U.C.K albumet og jeg så de live på begynnelsen av 90-tallet. VH 3 med han fra Extreme på vokal har jeg vel aldri hørt og hadde vel egenlig avskrevet hele bandet. Så ble det jo litt lys i tunnelen med Differnt kind of truth albumet, men nå har jo det toget gått inn i tunnelen for godt Eddie ønsket faktisk å gjøre en siste turne med den originale besetningen, men sånn ble det aldri
Må ha vært en stor opplevelse!!!Jeg har sett Thin Lizzy, MED Phil Lynott.
Vis vedlegget 706879
Bandet er kanonbra i dag og, men det var i grunnen greit at de byttet navn til Black Star Riders.
/Morten
Det var stort, ingen tvil om det.Må ha vært en stor opplevelse!!!
Scott Gorhams Black Star Riders har jeg ikke fått med meg, så det må jeg få sjekket ut ved en passende anledning.
Litt usikker på hvordan Leif Gjerstad sin konsertanmeldelse hadde blitt tatt imot i dag: «Hans mimikk med øyne og tunge, samt bruk av bassen som et forlenget kjønnsorgan/våpen er det få som gjør like suggerende som ham. Bare spør hu lille jenta som klarte å ta på Phil Lynotts sko med handa si!»
Sikkert mange som hadde reagert på bruken av «hu lille jenta» i den konteksten der Ellers er jo mimikk med tungen ikke annet enn særdeles imponerende
Ja, for øyeblikket er alt bare velstand i den rettmessige hovedstad. Det eneste vi har å klage på er at vi blir jæ.... mett av å drikke ved at vi må spise samtidig som vi skal slukke tørsten Satser på at dere snart kan få nyte en kjølig håndbayer i Danmark. På den positive siden slipper dere sikkert å snuble i mink når dere drikkerUte..... på lunsj???
You lucky bastard
Her er alting fortsatt stengt ned. Vi er nogle stykker som når vi er ute at gå, stadig kommer opp med å
gå å få en øl....... nåhhh nei.... .
Håper, du setter veldig pris på muligheten. I DK skal vi i hvert fald forbi påsken, og da er det stadig ikke sikkert,
at vi får muligheten.
Holder på å bli´
Får vel ønske deg fortsatt go´ helg??
Hallaien min venn Ikke uenig i at original-coveret er mer staselig. Var egentlig litt laid back til snurring av nyplaten, men kvaliteten var riktig så bra. Kjekke ting til en fornuftig pris! Synes mye av plateprisene for såkalte audiofile innspillinger grenser til det patetiske. Tullprat; de er langt over grensen for det patetiskeJazz-klassiker den Time Out plata med bl.a. Blue Rondo a la Turk. Og svært vellydende, men personlig synes jeg det originale coverbilde er kulere.
Vis vedlegget 707124
Nok en bekreftelse på din influencer - status. :
Vis vedlegget 707125
Snart hermer vi alle etter deg.
God helg.
Ja, det er vel lettere å heller holde på ambisjonen om økonomisk vetdensherredømmeDream on!
Dream on!
Du kommer nok ikke til å merke det selv, men plutselig sitter du og spiller på en RegaNå har også jeg begynnt med Hansa Mango du har dårlig inflytande Karmis var vel nok att jeg drikker den grønne boksen
Må over grensen snart og få seg noen Pripps 10.5%
Min bror får ta seg ann den uppgiften med en ASR riaaDu kommer nok ikke til å merke det selv, men plutselig sitter du og spiller på en Rega
Første konserten jeg var på det der
Jeg så dem i 2012 og er veldig misunnelig på dem som fikk se dem når de var på høyden.Første konserten jeg var på det der
Morsomt, det var også min første konsert.Første konserten jeg var på det der