Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg kan ordne smekk på pyng gratis til tonene av "Engel" fra Rammstein.
    Hertugen er alt for pusete til å gå på en slik konsert skjønner jeg.


    Lyd, lys og pyro går opp i en høyere enhet. Humor har de, og spille så det ryker etter kan de også.


    Da får vi smøre oss med tålmodighet caftein.
    Avslutningsvis på utallige oppfordringer finner jeg Till Lindemann å være en stor kunstner.
    Denne rører meg dypt inn i sjela.

    Vi får satse på Bjerke 2022. Da står vi forhåpentligvis som sild i tønne med et fett glis og flirer litt av disse kåråna-greiene som begynner å bli et fjernt minne 😃
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har skjønt at maskinmetall på harde tyske konsonanter har forunderlig bred apell. Mye brukt på treningssenter.
    Jeg synes jeg ser kjerringene svetter med Rammstein i ørepluggene.
    "Sex ist eine slacht. Liebe ist krieg."
    🤪😆
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har skjønt at maskinmetall på harde tyske konsonanter har forunderlig bred apell. Mye brukt på treningssenter.
    Jeg synes jeg ser kjerringene svetter med Rammstein i ørepluggene.
    "Sex ist eine slacht. Liebe ist krieg."
    🤪
    Hva! Har du også fått sarte ører nå 😳 Du degraderes til gruppen for ensidig lytting til pikeglam 😎 I min uendelige godhet er det da på sin plass å tipse gruppen om en dame verdt en lytt 😊

    AD577C64-8178-4610-BEA5-5C889AC32524.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Nein, nein. Keine sarte ohren.😊
    Bare synes det er morsomt når slikt som Rammstein slår hardt inn i hverdagslivet til alminnelige folk.
    Litt sånn som når noen går og nynner på Reed's -Walk on the Wildside, bare at den teksten var nok hakket mer seriøs i sitt opphav. Dududu dudu... 😊

    (La på en smilefjæs til, på forrige innlegg - for sikkerhets skyld .)
     
    Sist redigert:

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.067
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har skjønt at maskinmetall på harde tyske konsonanter har forunderlig bred apell. Mye brukt på treningssenter.
    Jeg synes jeg ser kjerringene svetter med Rammstein i ørepluggene.
    "Sex ist eine slacht. Liebe ist krieg."
    🤪😆
    Det med treningssenter er ikke tull. Mitt første møte med Rammstein var på en spinningtime for ca. 20 år siden. Og ja, Du Hast på grisehøyt nivå får en til å tråkke litt hardere :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det med treningssenter er ikke tull. Mitt første møte med Rammstein var på en spinningtime for ca. 20 år siden. Og ja, Du Hast på grisehøyt nivå får en til å tråkke litt hardere :)
    Jeg vet det IKKE er tull.
    Jeg skriver aldri noe tull (nesten🤪😊)

    Rammstein er antagelig såpass kjent som de er i Norge pga treningskultur som du også har opplevd.

    60+år gamle damer med staver og øreplugger gjør Powerwalk. Med Rammstein på øret så de holder farta og takta oppe. Flinke til å holde takta tyskerne. 😊👍
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.849
    Antall liker
    50.889
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78

    thetjomster

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.01.2013
    Innlegg
    923
    Antall liker
    2.144
    Sted
    Trondheim
    Samme som Trondheim?😂
    Hva i alle dager er dette trønderhatet for tiden :eek: Gror ikke barten i Covid befengte områder? I Norges opprinnelige hovedstad er det barter i overflod, og snart kommer våren også, slik at det er mulig å finne frem mokasinene og skinnvesten igjen. Får bare håpe bernaisesaus flekkene fra i fjor fortsatt er der...:ROFLMAO:
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.849
    Antall liker
    50.889
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Hva i alle dager er dette trønderhatet for tiden :eek: Gror ikke barten i Covid befengte områder? I Norges opprinnelige hovedstad er det barter i overflod, og snart kommer våren også, slik at det er mulig å finne frem mokasinene og skinnvesten igjen. Får bare håpe bernaisesaus flekkene fra i fjor fortsatt er der...:ROFLMAO:
    Her på østlandet hater vi ALLE om det er noen trøst🤔😂😂
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hva i alle dager er dette trønderhatet for tiden :eek: Gror ikke barten i Covid befengte områder? I Norges opprinnelige hovedstad er det barter i overflod, og snart kommer våren også, slik at det er mulig å finne frem mokasinene og skinnvesten igjen. Får bare håpe bernaisesaus flekkene fra i fjor fortsatt er der...:ROFLMAO:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg vet det IKKE er tull.
    Jeg skriver aldri noe tull (nesten🤪😊)

    Rammstein er antagelig såpass kjent som de er i Norge pga treningskultur som du også har opplevd.

    60+år gamle damer med staver og øreplugger gjør Powerwalk. Med Rammstein på øret så de holder farta og takta oppe. Flinke til å holde takta tyskerne. 😊👍
    For meg på 57 er det betryggende å høre at det er litt fart i beibsen på 60+ 🤪😄
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, dere må nok dra på besøk til folk for å lytte til Rammstein 😎🤪😄
    Med fire par høyttalere i huset er det ingen fare for å få hørt. Har lyttet til dette tanzmetall bandet siden 1997 så har hørt de med vesentlig mer trøkk. Også enn det fulltoner med en diskant kan klare ;). Må nok innse at Magnepan ikke er noen dynamikk - bombe, men det er fjøler generelt ikke. Men de har et par andre kvaliteter.. :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    For meg på 57 er det betryggende å høre at det er litt fart i beibsen på 60+ 🤪😄
    Joda, du vet hos kvinnene er 60 de nye 40 osv. Det er nok ikke DER det stopper først. 🤪😆

    Lover å komme på Rammsteinbesøk når det etterhvert går an. Tror helt sikkert at det er morsommere å høre de hos deg enn meg.👍
    Det er vanskelig å få til pikesang og spinningakkompagnement like godt innenfor min budsjettramme. Sånn er det bare. 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Med fire par høyttalere i huset er det ingen fare for å få hørt. Har lyttet til dette tanzmetall bandet siden 1997 så har hørt de med vesentlig mer trøkk. Også enn det fulltoner med en diskant kan klare ;). Må nok innse at Magnepan ikke er noen dynamikk - bombe, men det er fjøler generelt ikke. Men de har et par andre kvaliteter.. :)
    Jeg finner disse såkalte dynamikk bombene å være slitsomme over tid.
    Det er noe med å få kastet alt "midt i fleisen" hele tiden som gjør at man skvetter alt for ofte under slumreteppet.
    Og de lige ikkje mi gretne gamlinge ;)

    Elektostatiske og/eller magnestatiske fjøler har definitivt kvaliteter som andre konstruksjoner ikke har (og vis a versa).
    Så da står valget som alltid mellom pest eller kolera :rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg vet jo at dere tre tar det jeg skriver med en håndfull salt, men for sikkerhets skyld til de som ikke kjenner meg. Det er vel ingenting som gjør alt best, og fjøler har helt klart mange imponerende egenskaper 😃 Selv kunne jeg tenkt meg å ha både apekister, brødfjøler og trakter tilgjengelig i huset............næh, kødda, fulltoner med supertweeter er selvfølgelig greien 🤪😎😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Vi forstår alt du prøver å si med en skuffe salt 😆Ingen i farvannet her som er fanatikere, - trur eg.

    Strengt tatt kunne du unne deg et par Maggies til nattjazzen. 😊
    Du har jo plass. men litt synd at Karan fløy sin vei i så måte. Det tror jeg nemlig hadde vært knallkombo.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Vi forstår alt du prøver å si med en skuffe salt 😆Ingen i farvannet her som er fanatikere, - trur eg.

    Strengt tatt kunne du unne deg et par Maggies til nattjazzen. 😊
    Du har jo plass. men litt synd at Karan fløy sin vei i så måte. Det tror jeg nemlig hadde vært knallkombo.
    Kjør på Bluesbreaker, GNI DET INN! 😇
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Vi forstår alt du prøver å si med en skuffe salt 😆Ingen i farvannet her som er fanatikere, - trur eg.

    Strengt tatt kunne du unne deg et par Maggies til nattjazzen. 😊
    Du har jo plass. men litt synd at Karan fløy sin vei i så måte. Det tror jeg nemlig hadde vært knallkombo.
    Ja, planen var jo at Karan skulle få smake på fjøler med jorwed sine Final. Det gikk jo på litt kvist, men jeg tror ikke Karan hadde gjort seg bort. Kjenner jeg savner Karan litt innimellom, men tror det helst er en følelsegreie 😃 Forsovet også greit at min lille test av elektrostater buklandet. Ut fra ansiktsuttrykket til min kone da hun så dem, var det ganske klart at høyttalere i stuen som var høyere enn meg ikke helt var det hun ønsket seg 😄
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, planen var jo at Karan skulle få smake på fjøler med jorwed sine Final. Det gikk jo på litt kvist, men jeg tror ikke Karan hadde gjort seg bort. Kjenner jeg savner Karan litt innimellom, men tror det helst er en følelsegreie 😃 Forsovet også greit at min lille test av elektrostater buklandet. Ut fra ansiktsuttrykket til min kone da hun så dem, var det ganske klart at høyttalere i stuen som var høyere enn meg ikke helt var det hun ønsket seg 😄
    Ja, disse konene har sine preferanser. Godt at du har fått høyttalere som står mer i stil med kroppsfasongen din og høyden nå da?... :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Ja, disse konene har sine preferanser. Godt at du har fått høyttalere som står mer i stil med kroppsfasongen din og høyden nå da?... :)
    Ja, det skal være både snickers og twist at disse konene/samboernes har sin preferanser :rolleyes::mad:

    Auda, her lukter det korporlig avstraffelse HCS ved første anledning ;)
    Hvorfor tenkte jeg på kjølhaling nå :unsure:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Nei, det et meg det.. Du er mer "fløte-feiten".. :LOL:.. Jeg ble visstnok valgt for mitt "intellekt" , men inntekta mi er ikke så høy?? :unsure::)
    Huff, hva dette etterlater av potensielle kallenavn på min "habes corpus" tørr jeg ikke spekulere i :unsure:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Registrerer at den lavere middelklasse forlyster seg med kroppsfasonger. Her i de mer soignerte deler av kongeriket har man heller benyttet tiden på en times gåggetur. Aktivitet er viktig! Bare på den måten kan trådeier vedlikeholde sitt ytterste velpleide og fordelaktige utseende. Premien for slik aktivitet er kaffe, Mester Bob og skillingboller (går vel med det begredelige navnet, kanelboller, østenfor folkeskikken). Men, det nærmer seg tid for at det skal svinge litt mer, både hos trådeier og ettermiddagens musikalske bidrag 😊

    F943CC7E-A3ED-4FA6-B4E7-63555F32644F.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.691
    Antall liker
    58.639
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Beklager at jeg ble revet med mht kroppslige høyttalere. MÅTTE bare poste Vivid. Her snakker vi om ekte hifi-nisser. Men bra låter det. DET også.

    Nå har du vel snart øltime bare bollene er ryddet av veien.
    God helg! 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Beklager at jeg ble revet med mht kroppslige høyttalere. MÅTTE bare poste Vivid. Her snakker vi om ekte hifi-nisser. Men bra låter det. DET også.

    Nå har du vel snart øltime bare bollene er ryddet av veien.
    God helg! 😊
    Hehe, noe av det mest fascinerende med disse Vivid høyttalerne er at konstruktøren hevder de er bygget ut fra form follows function. Har hørt de ganske mange ganger. Som oftest supert, men visst ikke rommet spiller på lag er det lett for at de to største modellene låter litt basstunge (i mine ører).

    Sitter her og trommer på bordet i påvente av at siste siden av Dylan albumet skal spille seg ferdig. Trekker da frem i lyttestolen og starter øltimen 😊 God helg til Blåskogen!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Her går det i sikringsboller, svart kaffe og kråkemål fra byggmester Bob.
    Kan lensherren i Indre Enfold anta at fokus skiftes til inntak av flytende brød ispedd litt skotske kornprodukter, og mer anvendelig musisering om litt?
    Det antas å være viktig for eders mentale helbred etter gåggeturen herr caftein at både fokus og væskeinntak skiftes nu.
    Da blir det en times ved kløyving og bannskap på meg ute i bua :unsure:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her går det i sikringsboller, svart kaffe og kråkemål fra byggmester Bob.
    Kan lensherren i Indre Enfold anta at fokus skiftes til inntak av flytende brød ispedd litt skotske kornprodukter, og mer anvendelig musisering om litt?
    Det antas å være viktig for eders mentale helbred etter gåggeturen herr caftein at både fokus og væskeinntak skiftes nu.
    Da blir det en times ved kløyving og bannskap på meg ute i bua :unsure:
    De kan så absolutt senke pulsen. Her går det i flytende gjærbakst som jeg til og med har sølt sammen selv. I tillegg musiseres det med langhårete herrer som har tilfredsstillende avstand mellom sine ben når de veiver rundt med sine elektrifiserte gitarer. Attpåtil truer min usedvanlig bedre halvdel å holde seg borte frem til klokken 19. Signe henne!. Da er det nok også på tide at hun spyler meg vekk fra lyttestolen og bort til tv-stolen. Billig hedensk drikke fra de keltiske øyer vil i dag kun drikkes iblandet en høvelig mengde sprudlende kildevann.

    Pass dem nå endelig for at de ikke kløyver staver som har annen benyttelse enn oppvarming av bopæler.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.382
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Alle vet jo Ian Gillan var en høyst gjennomsnittlig vokalist som hadde flaks med å være med på de mest legendariske utgivelsene til Deep Purple. Det taler jo heller ikke til mannens fordel at han kommer fra et lite høl som ikke en gang har et anstendig fotballag. Nei, oppegående mennensker vet selvfølgelig at denne middelmådigheten knapt nådde David Coverdale til anklene, og at Stormbringer er det beste albumet fra gruppen. Det burde være unødvendig å nevne, men alle som har klynget seg til en nydelig ungpike og nynnet Soldier of Fortune i øret hennes vet dette. Enkelte villfarne sjeler vil nok hevde at Ian Gillan var den beste vokalisten i Deep Purple, men det er nok de samme noksagtene som hevder Sean Connery var den beste av Bond gutta. Nei, David Coverdale var selvfølgelig kongen!

    14CCDD63-6319-433F-9ED6-1E2D238651CF.jpeg


    Whitesnake suger forresten kraftig lut. Tre av fire sider er spilt, og kun en låt som er innafor. Her lukter det forflytning til salgsbunken. Det er selvfølgelig ikke David Coverdale sin skyld 🤪
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.067
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Alle vet jo Ian Gillan var en høyst gjennomsnittlig vokalist som hadde flaks med å være med på de mest legendariske utgivelsene til Deep Purple. Det taler jo heller ikke til mannens fordel at han kommer fra et lite høl som ikke en gang har et anstendig fotballag. Nei, oppegående mennensker vet selvfølgelig at denne middelmådigheten knapt nådde David Coverdale til anklene, og at Stormbringer er det beste albumet fra gruppen. Det burde være unødvendig å nevne, men alle som har klynget seg til en nydelig ungpike og nynnet Soldier of Fortune i øret hennes vet dette. Enkelte villfarne sjeler vil nok hevde at Ian Gillan var den beste vokalisten i Deep Purple, men det er nok de samme noksagtene som hevder Sean Connery var den beste av Bond gutta. Nei, David Coverdale var selvfølgelig kongen!

    Whitesnake suger forresten kraftig lut. Tre av fire sider er spilt, og kun en låt som er innafor. Her lukter det forflytning til salgsbunken. Det er selvfølgelig ikke David Coverdale sin skyld 🤪
    Utrolig hvor høy alkoholprosent man kan få i hjemmebrygget øl 😂
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn