Karmana
Æresmedlem
........som ikke er mine monoblokker Mine veier usle 3 kg stykket og må nok stroppes fast når jeg beveger meg rundt på gulvetOHC; Liten og nett? Har du sett de monoblokkene?!
........som ikke er mine monoblokker Mine veier usle 3 kg stykket og må nok stroppes fast når jeg beveger meg rundt på gulvetOHC; Liten og nett? Har du sett de monoblokkene?!
Mine 500W er ved 8 ohm så det skal bli spennende og se hvor mye jeg kan bevege volumkontrollen før ørene blør Hvis jeg kjører en i stereo gir den 125, så da blir det noe av det samme som din Brooklyn.Blir spennende å høre hva du synes. Denne lille Myteken på 3 kg yter 300w i dual mono på 4 Ohm. Kan brukes som monoblokk på 600.
Fungerer supert her med 90db på Piegaene
Vis vedlegget 709861
Er vel ikke akkurat høyeffektiv den jeg kaller hovedforsterker i oppsettetSku nesten tro dere var blitt miljø-krigere Jon og Karmana.. Høyeffektive forsterkere som frk Thunberg vil applaudere ... At ting er lett å bære er en god ting. Forresten, har du fått vaksine Karmana? Pensjonister og eldre,ble det sagt..
Ukrutt osv.. Går nok bra med deg..Er vel ikke akkurat høyeffektiv den jeg kaller hovedforsterker i oppsettet
Ja, en skranten gæmlis som jeg burde selvfølgelig stått først i vaksinekøen Fikk faktisk i dag svar på at jeg ikke har antistoffer for Covid 19 i blodet. Hadde et lønnlig håp siden hele min nærmeste familie var smittet i november. Får vel konkludere med at pesten ikke biter på meg Famous last words
Da jeg solgte lasteprammene (C-J Premier 8 monoblokker) mine, fikk jeg inspektører fra BKK på besøk. Strømforbruket mitt gikk så kraftig ned at de mistenkte at jeg hadde begynt å stjele strøm.Ukrutt osv.. Går nok bra med deg..
Nei, den forsterkeren din er av gamle skolen. Gjorde meg noen tanker, ikke pene (!), da jeg fikk strømregning og svettet opp loftet med amerikansk tungmetall.. Strømtrekk på nesten 1,5 kW, er det mulig å være kort i luggen?? Så innen St.Hans er strømregning betalt og forsterker båret ned...? Dumskapen vil ingen ende ta. Bra en fikk en drøy restskatt, det bekrefter bildet fra det enkle her på bøgda..
Sånn generelt, hva er ideen bak matter på platespiller? Antistatisk?Den matta har jeg litt trua på. Made in Germany og gode greier.
Følger det med puck også?
Den mjukeste sida skal vel ned, og koble matta til tallerkenen. Mest logisk for meg, hvertfall. Regner med vi får en edruelig testrapport litt ut i påskehelga.
Et godt spørsmål HC, min trenger ikke matte men jeg har anywaySånn generelt, hva er ideen bak matter på platespiller? Antistatisk?
Hardcore vinyl gutta hører vel forskjell på lyden ut fra forskjellig materiale i matten. Skal ikke pårope meg noen erfaring her annet enn at mine utfordringer med statisk elektrisitet forsvant da jeg byttet fra medfølgende filtmatte til Achromat fra Funk FirmSånn generelt, hva er ideen bak matter på platespiller? Antistatisk?
Den kom med puck, ja.Den matta har jeg litt trua på. Made in Germany og gode greier.
Følger det med puck også?
Den mjukeste sida skal vel ned, og koble matta til tallerkenen. Mest logisk for meg, hvertfall. Regner med vi får en edruelig testrapport litt ut i påskehelga.
Spilleren min har ikke matte. Jeg bruker altså ikke.Sånn generelt, hva er ideen bak matter på platespiller? Antistatisk?
Skoletysken min er grusom, men med litt konsentrasjon fikk jeg med meg det grøvste. Fikk også litt utfyllende hjelp av, Seskage. Essensen er vel som med mange tweaks innen haifai, begge deler går fint, du må bare selv finne ut hva du liker best Litt varmere klang og litt dårlig oppløsning med karbonsiden ned, og derfor anbefales den opp. Faens platematte, gi meg nå en fasitJeg forstår såpass tysk at jeg skjønner hva som står på esken Karmana.
Det tror jeg vel ganske sikkert at du også gjør. Sannheten er at ingen av oss gidder å gi oss inn på en oversettelse.
En sånn burde jeg hatt, bare fordi det er karbonResirkulering er nice! Platematten gikk raskt å forflytte fra Rogaland til Hordaland (ja, vi gamle gretne gubber kaller det det fremdeles!). Resirkuleringen går i at esken var lagt i papp fra Platekompaniet, og praktisk for meg som selger litt plater. Nå får jeg finne ut om det er karbonsiden som skal mot platetallerkenen mens den myke oversiden skal vende mot platen. Bilder på nettet tyder på omvendt, men det virker ulogisk for meg.
Vis vedlegget 710054
Du får nå begynne med å kjøpe RIAAen minEn sånn burde jeg hatt, bare fordi det er karbon
Du tenker på den du ikke ville selge meg?Du får nå begynne med å kjøpe RIAAen min
Jeg tenker selvfølgelig alltid langsiktig innen haifai men ikke denne gangen. Du skjønner, jeg selger helst til uvenner til ågerpriser. Målet er at Musk og jeg etter hvert når økonomisk verdenherredømme
Italiener. Goldnote S3 Signature som Seskage har vært så snill å låne meg. Har mulighet for kjøp så jeg lytter og tenker littJeg ser at den er svart, men ikke særlig mer.
Er det en franskmann?
Tror jeg skal begynne å sende innleggene til deg. Deretter forfatter du og legger ut sammendragene. Passer jo godt med at du har fokus på å optimalisere verdikjeden innenfor logistikk i jobbsammenheng. Nei faen, hvis det skal være sammendrag av verdifulle innlegg blir det bare så altfor kortSatan! Eller jesus.
Det er fart i denne tråden, og etter å ha vært litt slækk med å holde unna på nye innlegg var det mange sider å pløye gjennom.
Regner med det er på samme måte hos bloggkollegaen din Sophie Elise.
Må prøve meg på en slags oppsummering av det som blafret forbi.
Thin Lizzy gir kred, det samme med kjennskap til avkommet til kjente artister. Ikke så mye betydning om du blir likt av Christer Falck.
Fravær av elektronisk tåke gir mer pupper og lår. Sånt som likes både i Vestland og Innland.
Karmana drikker, og Karmana hører i stadig større grad på jazz. Karmana kjøper vinyl og Karmana kjøper hifikomponenter. Og tweaks.
Så tror jeg det var noe om at både Karmana og treningsfruer på treningssentre hører på Rammstein?
For bonus å regne at rumpen til fru Karmana vises refleksjon fra de blanke høyttalerne på ett av bildene, må sies.
Well, i morra er det finale i påskelabyrinten. Kor skal vi reis?
Fortsatt god påske i selve tråden på HFS
Støttes! Bra serie dette.Beer o’clock er aldri feil, skål Jeg liker serien mye bedre en plata skal jeg være ærlig
Ser deilig ut En hemmelighet, så lenge du ikke sier det til noen Jeg drikker veldig sjeldent mer enn en øl når jeg benker meg foran anlegget i helgene. Kona var dessverre ikke klar for sprudlevann i dag, så jeg angriper med samme sorten i morgen. Deretter har jeg en strålende Rioja på lur som skal matche påskelammet helt utmerket. Det får bli i morgen. I dag lider jeg naturligvis på nesten samme måte som Jesusthe Night Manager er spennende Karmana så det er bare å glede seg
Må ellers minne om at det finnes gode alternativer til øl i påsken. Ha en fin, lang fredag
Vis vedlegget 710807
Ifølge billedet har du vendt den............... feil.Skoletysken min er grusom, men med litt konsentrasjon fikk jeg med meg det grøvste.Faens platematte, gi meg nå en fasit