bluesbreaker
Hundeeier
Nei. Inte dags før det, enn.
Takker! Spennende saker, 8-9 av dem er SRX utgivelser, og det bør jo borge for både kvalitet og litt eksklusivitet. Glad i begge deler jeg En bonus er at det er normalt snurrende plater og ikke treningsutgivelseneDet tror jeg blir bra.
Man kan vel si gratulerer!
Nja, du vet målet mitt er økonomisk verdensherredømme og da må nok platene beholdes en stund for ytterligere verdistigning. Samtidig må dette balanseres opp mot det faktum at dem som er villig til finansiere mitt økonomiske verdensherredømme, gjennom kjøp av jazz plater er en utøende rase. Tøffe vurderinger! Det beste er kanskje bare å rive av plastenRegner med at de går rett i utboksen. Bare å si i fra
Evt eks-kjerringa til Bezos...... eller selge dem til Jeff Bezos. Da blir han litt fattigere og du litt rikere, og da er du i gang med å ete du deg innpå rent herredømmemessig
hehe..hadde det slik med vin på midten av 80 tallet, nu går det knapt i noe annetJeg har en barndomsvenn som tvang i seg øl helt til han likte det. Nå elsker han øl. Samme med en annen, men da med kaffe.
Hadde også en kompis som som tvang seg til å høre jazz helt til han ble grønn i trynet. Nå ....
Jobbet i vinbar på 80 tallet på Mølla resturant i Oslo,da ble det så mye vin at jeg ikke rørte det på 20 år.hehe..hadde det slik med vin på midten av 80 tallet, nu går det knapt i noe annet
mvh
Litt ambivalent til korrigeringen din. Korrigeringen til, Jeff, er sørgelig og defensiv. Resten støtter jeg fullt utJeg tror dessverre at far sjøl har størst sjangs for å rykke fra sjøl om jeg personlig nekter å bruke ett eneste øre hos den arbeidsfolkterroristen
EDIT: altså Jeff, ikke vår eleverte, estimerte og soignerte trådeier
Nja, tror ikke det har skjedd en voldsom musikalsk dreining den siste tiden. Det er vel mer at jeg har skrevet om noen jazz-plater jeg har kjøpt og kanskje spilt litt mer jazz enn jeg pleier. Det begynner å bli noen år siden jeg begynte å høre på jazz, og fordelingen er vel 20/80 i fordel annen musikk her i Drotningsvik. Men, hvis utviklingen fortsetter kan jo dette gå helt galtInterresant å bivåne den musikalske dreiningen på Vestlandet, mye spennende i vente der! life's like a good jazz tune
mvh
........røyker han bare jazztobakk Glad min lefling med klassisk musikk buklandet. Kunne jo endt opp med at jeg gikk kledd som Mozart samtidig som jeg røykte jazztobakk. Ikke et veldig sjarmerende synJeg har en barndomsvenn som tvang i seg øl helt til han likte det. Nå elsker han øl. Samme med en annen, men da med kaffe.
Hadde også en kompis som som tvang seg til å høre jazz helt til han ble grønn i trynet. Nå ....
Vi utfyller hverandreLytter gjerne til klassisk bare jeg slipper å høre på jazz.
Mvh
OG NÅ STOPPER DU SÅ, please?? (ser merkelige billeder nå, når jeg lukker øynene)Vi utfyller hverandre
Skamme seg, Bassen Gå og vask munnen din......nuh!!!OG NÅ STOPPER DU SÅ, please?? (ser merkelige billeder nå, når jeg lukker øynene)
Hehe, det er en såkalt design fruktkurv som av en eller annen uforklarlig grunn har blitt stående der. Kommer sikkert av at min kone ikke rengjør i haifaiens områdeEr det mye og diger mygg i Drottningsvik?
Ser du har XXL myggspiral.
Det ser bra ut oppsettet ditt.
Vårsola titter inn.
Kommer den blåsendes PÅ deg hjelper det ikke stortHer ute blåser myggen vekk før den rekker å bli noen plage.
mvh
Her ute trenger du bare å ta et skritt til siden eller dukke- så blåser den forbi.Kommer den blåsendes PÅ deg hjelper det ikke stort
mvh Finnmarking
Handlet. Hadde bestilt en brukt integrert forsterker hos OHC, men den begynte å leve sitt eget liv på tur med Bring. Ble enig med OHC om et alternativ til hyggelig pris, istedenfor å vente på surret til Bring. I mellomtiden kjøpte jeg også en integrert sak av Seskage, så nå har jeg (igjen) mer enn nok forsterkere i stuenHar du handlet karmana eller bare på test?
mvh
Jeg er overbevist om at hadde Mozart levd i dag, så hadde han gått kledd som degKunne jo endt opp med at jeg gikk kledd som Mozart samtidig som jeg røykte jazztobakk. Ikke et veldig sjarmerende syn
Ja, det er helt normalt her ute. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har måttet ut og spyle og skrubbe et tjukt lag av døde mygg av sørvestveggen i tkr Towers.Yep, og låser det hardt nok knuses den uansett ved ankomst
Da må jeg bare gratulere blir moro å høre hva du synesHandlet. Hadde bestilt en brukt integrert forsterker hos OHC, men den begynte å leve sitt eget liv på tur med Bring. Ble enig med OHC om et alternativ til hyggelig pris, istedenfor å vente på surret til Bring. I mellomtiden kjøpte jeg også en integrert sak av Seskage, så nå har jeg (igjen) mer enn nok forsterkere i stuen
Hehe, lett blomstrete, men det er viktig å være i kontakt med sine feminine sider også...........sier kvinnfolk Da jeg holdt på å kjøpe disse sammen med preampen for en del år siden, var det mangel på fjernkontroll og fargen som gjorde at det ikke ble noe av. Jeg var faktisk i kontakt med selskapet i Sør-Korea som skulle høre med fabrikken i USA om de kunne lage et sett i svart til meg Hørte aldri noe mer fra dem, men jeg endte visst opp med monoblokkene etter hvert likevel. Hvis de får oppholdstillatelse må de nok pulverlakkeres eller hva det nå kallesGratulerer med nye forsterkere. Men jeg er overrasket over fargevalg og mønster.
Ryktene skal ha det til at man kan begynne å like ho Kari om man hører for lenge på disse, så du må være forsiktig
Har en følelse av at du som HCS er evig traumatisert av de gule joggeskoene jeg hadde i HilversumJeg er overbevist om at hadde Mozart levd i dag, så hadde han gått kledd som deg
Igjen, foliér skiten.Hvis de får oppholdstillatelse må de nok pulverlakkeres eller hva det nå kalles
Lett usikker på om det var joggesko som gjorde utslaget.. Tar den milde varianten..Har en følelse av at du som HCS er evig traumatisert av de gule joggeskoene jeg hadde i Hilversum