You bet! I mangel på at damer slenger seg for mine føtter, samler jeg andre ting rundt føttene (og lyttestolen)Jålejazzplater formoder jeg
Kunne tatt noen andre bilder, men vil ikke traumatisere helgen for degFine plater, kjedelige sko.. God fredag
.......og en riktig god helg til deg og den jomfruelige anals gade Nei faen, feil Å! Får spare den til en annen anledningJamen go´ helg til den gamle pensionisten.
Her gør vi på samme måten...... Lidt øl & lidt Jazz
En stakkars 9.5%
Vis vedlegget 712642
Og lidt Japansk superlyd
Vis vedlegget 712643
Og BTW.... Stort tillykke med den Jazzbunken
.......og en riktig god helg til deg og den jomfruelige anals gade Nei faen, feil Å!
Ingen nordmenn som etter en stund husker hvor de er når de frekventerer Jomfru Anes GadeJa... STOR feil
Hva´ fa´en?? Ikke hatt geografi på skolen?? FEIL BY
Da må du huske at ta´ den "store" bilen, neste gang du kører nedover Jylland.Drikkes innimellom nå også, men som vanskeligstilt pensjonist må jeg nå snu på skillingen og ta til takke med hjemmebrygget Tripel
Decware vurderte jeg faktisk seriøst for noen år siden. Husker ikke hvilken modell eller hvorfor det ikke ble noe av. Sikkert fordet jeg istedenfor ble å surre rundt med mye forskjellige greier fra Audio Valve. Har absolutt troen på Decware, men regner med å sitte kraftig i ro i båten en god stund (jaffal når det gjelder rørforsterkere). For meg er det en trygghet i drinking from the label, og Dan, konstruktøren hos La Rosita, har etter hva jeg husker gitt ampen min halvannen watt ekstra for å passe optimalt til høyttalerneDet beste med Jomfu ane‘s gate var vel strippeklubben som lå rett på utsiden av gaten. Maxim tror jeg den het.
ps Har du vurdert en rimelig Decware Zen forsterker på høyttalerene dine? Eller må det være transistor?
Faen, ikke rart du har mammon til å kjøpe snobbe-vinylDa må du huske at ta´ den "store" bilen, nest gang du kører nedover Jylland.
Akkurat nå, 800 meter på den andre siden av grensen til Tyskland:
Vis vedlegget 712656
Fra venstre mot høyre......
Thisted Bryghus IPA, 5.5% vol., kasse med 24 stk.= 79,95,- kr.
Fuglsang Bryghus IPA, 6.2% vol., kasse med 24 stk.= 59,95,- kr.
Fuglsang Bryghus APA, 5.5% vol., kasse med 24 stk.= 59,95,- kr.
Refsvindinge Bryggeri Ale No.16, 5.7% vol., kasse med 24 stk.= 69,95 kr.
Og nei.... det er ikke discount-øl med deraf resulterende smak
SvinepelsHar du ikke Midnight Sugar Karmana???
Kom akkurat noen plater inn her og rødvinen er i glasset. En Eberson blandet annet Så nå er det helg for oss arbeidere også. Ha en riktig god helg.
Jepp, den er ikke ment for å lage folk, men drepe folkJeg leste bare 21 og mellom bena så datt jeg ut
Da må du huske at ta´ den "store" bilen, neste gang du kører nedover Jylland.
Det var da som faen da Rub it inJa, nå er det helg i Blåskogen også. Vis vedlegget 712665
God helg kamerat!
Faen så inderlig på tå hev.... mer enn 10 ganger så dyrt her til lands. En forbrytelse mot menneskeheten sånt noe!Da må du huske at ta´ den "store" bilen, neste gang du kører nedover Jylland.
Vis vedlegget 712656
Yeppps.... 100% enig..... så lenge du husker, at forbrytelsen foregår i Norge og IKKE i TysklandFaen så inderlig på tå hev.... mer enn 10 ganger så dyrt her til lands. En forbrytelse mot menneskeheten sånt noe!
Hva er det du klager etter Sukkeravgiften gikk ned og colaen ble billigereFaen så inderlig på tå hev.... mer enn 10 ganger så dyrt her til lands. En forbrytelse mot menneskeheten sånt noe!
Det er en Stout fra DK.Det var da som faen da Rub it in
En sånn kakkerlakk-skjender så spennende ut!
Ha en fin helg, tjommi
Ja - og langtidsblodsukkeret mitt gikk i taket sammen med fastlegen! Så nå er jeg satt under administrasjon, får noen slemme sprøyter og driter ut i rommet som en lekk spekalv!Hva er det du klager etter Sukkeravgiften gikk ned og colaen ble billigere
Bor et steinkast vekk fra Thisted Bryghus. De har mange gode øl. Prøv en Porse Guld. Den smaker av Vesterhaw og vind i håret.
Bor et steinkast vekk fra Thisted Bryghus. De har mange gode øl. Prøv en Porse Guld. Den smaker av Vesterhaw og vind i håret.
THY
Thy byder på mange aktive gøremål for både børn, unge og voksne Her er mange forskellige aktiviteter, så der er noget for enhver smag.www.visitthy.dk
Thisted Bryghus | Øl af højeste kvalitet i hver eneste dråbe
Siden 1902 har Thisted Bryghus fremstillet øl af høj kvalitet, som et af landets mest innovative bryghuse. Læs mere om vores bryghus her.thisted-bryghus.dk
Alkis i Norge er ikke og skimse av mht inntekt!Ja - og langtidsblodsukkeret mitt gikk i taket sammen med fastlegen! Så nå er jeg satt under administrasjon, får noen slemme sprøyter og driter ut i rommet som en lekk spekalv!
Høres ut som en plan Kan du svippe innom hos meg med en pall ogsåVurderer å begynne med ølsmugling fra Tyskland, mellomlanding i Grebbestad for transittlagring!
Å'ene er enkle; alfabetisk rekkefølge nordfra..........og en riktig god helg til deg og den jomfruelige anals gade Nei faen, feil Å!
Dansk øl og selvplukkede ingredienser til snaps........er veldig langt fra avsporing av denne trådenVesterhavet og porse
Er tradisjon å plukke porse blader hvert år ved Lodbjerg fyr og lage egen porse snaps!
PS: Beklager til Karama med avsporing i tråden
Hehe, jeg derimot har aldri vært der.......bare forsøker å tøffe meg littÅ'ene er enkle; alfabetisk rekkefølge nordfra...
Er jeg den eneste nordmann som har tilbrakt noen timer hos Jomfru Ane og deretter - legalt - kjørt derfra bak eget ratt?
Jeg riktignok har slutta med denlags sprøyt i inneværende årtusen
I helgene tar jeg et par øl for et ekstra løft i bassområdet, jeg justerer deretter med litt rødvin for en videre snorrett frekvensrespons for til slutt å ta meg en pekkanes liten whisky for optimal klang. I ukedagene låter det ræva i DrotningsvikMye drekking på dere gamlinger! En form for Rom-korreksjon. Selv om det som oftest går i Øl...
Det har allerede blitt gjort, men tomt nåVurderer å begynne med ølsmugling fra Tyskland, mellomlanding i Grebbestad for transittlagring!
Du gikk i selvsving og drømte deg bort til yngre dager, og kom til deg selv igjen med en ...... i buksa var vel det du mente å si kanskjeJeg leste bare 21 og mellom bena så datt jeg ut