HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Leste først "libaneser med en albaner, som gjorde at faenskapet lakk øl"... Hvor i he.. la jeg brillene.. God fredag, 25 grader i solveggen er trivelig
Dobbelttilfellenes mystikk slår til på de merkeligste tidspunkt.....Går og venter på reservedeler til høytrykkspyleren min her på andra sio tå brunæ også. Og jeg er ikke engang ingeniør!Da har jeg benyttet noen timer på å gå i veien for en albaner i hagen. Da han hadde gjort seg ferdig skulle jeg i gang med høytrykkspyleren. Heldigvis lakk faenskapet. Som ingeniør uteksaminert på begynnelsen av det glade 90-tallet kunne jeg raskt konstantere at det trengtes reservedeler som det ikke er mulig å skaffe før mandag. Pussig nok sammenfalt dette nokså nøyaktig med øltimen. Fritt etter, Jokke. Hvis jeg var meg ville jeg spandert en øl på meg
Vis vedlegget 714861
Ingeniør og ingeniør. Tok meg heldigvis en skikkelig utdannelse etterpå og kom meg videreDobbelttilfellenes mystikk slår til på de merkeligste tidspunkt.....Går og venter på reservedeler til høytrykkspyleren min her på andra sio tå brunæ også. Og jeg er ikke engang ingeniør!
mvh
Dessverre kun en repress. Økonomisk verdensherredømme må fikses på annet visEr det original av alt kan repareres du har der ?
Om det er, så sjekk om det stå side A på begge sider av labelen.
Høres helt riktig ut for meg!Har etter hvert blitt så ødelagt at jeg har funnet ut at jeg liker Sonny Rollins bedre enn John Coltrane.
Nåh, har det ikke vært uttalt noe om at sjazz er uinteressant på andre side av brunæHøres helt riktig ut for meg!
mvh
Joa, men Rollins minner i det minste litt om musikk.Nåh, har det ikke vært uttalt noe om at sjazz er uinteressant på andre side av brunæ
Neineinei!Hell i uhell, er det ikke det di kaller det
mvh
Det var et par Kennyer i siste bunken, men ingen med etternavn på G. Kjenner på en viss nysgjerrighet En god helg til dere on the far sideSom Brattholmens Jazz alibi bifaller jeg utviklingen i Drottningsvik, men vi stopper hvis det nærmer seg Kenny G. Da kommer de hvitkledde med ny frakk til karmis.
Ha en strålende helg.
Mvh Atle
Haha, Kurt Vile er bra, men vel råtten lyd. Kjører ufortrødent videre med Thin Lizzy Live. Også råtten lyd, men med det låtmaterialet gjøkkje det nokke Men, må vel snart i gang med grilling, kull selvfølgelig, noe annet skulle tatt seg utRock bop altså
Har vært en strålende vårdag her på andre siden sv fjellet også
Hiv noen fliser av aromatiske tresorter + noen hele hvitløksbåter ned i gassgrillen, så begynner det å ligne noe!Hva gjør vel lyden, når musikken er rett.. . Du har såklart rett, kull banker gass anytime. Dette på tross av beistet av en gassgrill som står her. Få et bilde av kull, røyk og glede, regner med at glamour over grillen der
Nja, rett musikk og rett lyd er vel greien, men jeg er happy camper så lenge det ikke er rett lyd og feil musikk Kan glede deg og RoDa med at skoene dere har et traumatisk forhold til, nå er degradert til jobbe-i-hagen-sko. På den annen side indikerer vel det at det er mange år til de blir utslittHva gjør vel lyden, når musikken er rett.. . Du har såklart rett, kull banker gass anytime. Dette på tross av beistet av en gassgrill som står her. Få et bilde av kull, røyk og glede, regner med at glamour over grillen der
Hva!!! Kjære Fiskebarnåsen, du kan ikke komme her og be om synspunkter når du så til de grader opptrer som freerider i tråden Skal skrive litt om Eximus S1 og Goldnote S3 Signature, som var en kort tur innom racket, må bare få litt motivasjon først. I overskriftsform er jeg så langt fornøyd med S1. By far den beste (og eneste ICE modulen jeg har likt). Har lært at den har en heving på 4dB opp til 200Hz. Denne faste EQen er kanskje nøkkelen til at jeg liker dem (og at de overrasket Fidelity redaksjonen positivt)Ha'kke lest de siste 18 sidene eller så, men fått med meg at det står et par Eximus forsterkere hos deg. Disse bringer positive minner fra noen Fidelity-happeninger, så jeg lurer på hvordan de funker hos deg?
Ja, nå har vel du heller aldri vært den største røveren i streamings-dansen. Jeg er godt fornøyd med Redbook og FLAC, men venter på den leverandøren som leverer på det formatet, men kun legger ut den beste innspillingen av det enkelte album. Har en følelse av at jeg ikke bør holde pustenHoppet av dansen, knapt nok begynt.. Dvs det interesserer meg lite . Men det sosiologiske i disse diskusjonene om "nye" format, vårt ønske om at nye ting skal være bedre... Vel, naivt. Hilsen teknolog
Redbook standard (16/44,1) streamet som FLAC fil. Forhåpentligvis ble det mer forståelig nå Jeg hører forresten ikke forskjell på FLAC og WAV, og jaggu heller ikke mellom streaming og CD i mitt eget oppsett, så har definitivt ikke gullørerHører ingen forskjell
Har to kvalitetsnivåer. Lyd jeg liker, lyd jeg misliker. Om det kommer i form av MP3, flac, CD eller en lirekasse. Ett fett! Vinyl er uansett best.Redbook standard (16/44,1) streamet som FLAC fil. Forhåpentligvis ble det mer forståelig nå Jeg hører forresten ikke forskjell på FLAC og WAV, og jaggu heller ikke mellom streaming og CD i mitt eget oppsett, så har definitivt ikke gullører
Jeg er enklere enn deg, så lever fint med om en lirekasse byttes ut med vinyl i setningen din........ja, og ta vekk MP3, da jeg lever i den deilige villfarelsen av å tro jeg hører bedre enn hva jeg gjørHar to kvalitetsnivåer. Lyd jeg liker, lyd jeg misliker. Om det kommer i form av MP3, flac, CD eller en lirekasse. Ett fett! Vinyl er uansett best.
Må være deilig å ha tilstrekkelig kompetanse til å disse de forskjellige grupperinger sånn ut fra dagsform og hvor mye du kjeder degMange ingeniører og deres rævdiltere med smekken oppe og høyrehånden knyttet rundt utveksten om dagen. Koselig med slik taktfast gledesutbrudd! Helt til en av dem får spruten i øyet da...
Har kompetanse til å disse meg selv også jeg. Og jeg vet hva som skal til for å vippe meg av pinnen, så bare vent. Får nok som jeg fortjener en dag!Må være deilig å ha tilstrekkelig kompetanse til å disse de forskjellige grupperinger sånn ut fra dagsform og hvor mye du kjeder deg
Minner litt om introen på denne - making a scene, with a magazine... osv.Har kompetanse til å disse meg selv også jeg. Og jeg vet hva som skal til for å vippe meg av pinnen, så bare vent. Får nok som jeg fortjener en dag!