E. Largo
Hi-Fi freak
^
For en usedvnlig flott platespiller. Eieren må være en herre med veldig god smak
For en usedvnlig flott platespiller. Eieren må være en herre med veldig god smak
Synes også den er lekker. Kun laget for det japanske markedet, så det koster litt å få dem hjem i stuen.^
Da er det jo bra at jeg ikke har alderen og derfor ikke får honnørbillett og de andre pensjonistgreiene. Litt evig fritid er det likevel greit å unne seg. Det finnes jo så mange ting som er mye gøyere enn å arbeide……………….sa dumskallen som nå sitter alene og stirrer inn i tre høyttalerePasse på helsa.. Forbrenning er lavere på gamle folk og pensjonister..
Men without hats?Dagens quiz for dem som er i overkant nerdete. Spiller nå et av mine favorittband. Vokalisten skjønte (til slutt) at han ikke kom til å bli ustyrtelig rik av musikken og har etter hvert begynt med litt klatting på lerret. Har sett verre, men rikdom er nok fremdeles en uoppnåelig drøm. Hva heter gruppen?
Vis vedlegget 855876
Hvis du hadde tatt denne gruppen, ville det raskt kommet anklager om juksMen without hats?
Wov, skikkelig imponert!!! Godt å se det finnes musikalsk dannelse sør for BjørnafjordenDet er sikkert en norgesvenn som har vært i Bergen mange ganger. Som om de hadde hatt bruk for bandet hans der
Det er helt åpenbart at det er kun feinsmeckerne som tar seg bryet med å importere det beste fra soloppgangens land. Jeg vil også nevne at det også kreves det en omformer til norsk strøm for å få spilleren til å fungere. Helt klart en grammofon for eliten detteSynes også den er lekker. Kun laget for det japanske markedet, så det koster litt å få dem hjem i stuen.
Nja, har ikke forsøkt med Lou Reed, men regner med han vil reagere utelukkende positivt.Hvis hunden gjør dette også når du spiller
Lou Reed og Little Feat må du sjekke om det lukter av ørene på han. Da må han kanskje ha øredråper.
Skulle nesten tro han var Bergenser. Er så svær i kjeften at han nesten kunne fått en LP innVofsen sin det!
Supert album. Jeg var på konsert med Tom McRae for ca 15 år siden. Magisk bra.Registrerte i forbifarten at en jeg hørte mye på en periode har konsert i Bergen i dag. Gidder nok ikke ta turen, men fikk lyst å spille debutalbumet fra 2001. Musikken vet jeg er knallbra, men lyden er også bedre enn hva jeg husker. Grunnen kan vel være at remasteren fra 2020 er velykket eller at jeg har et bedre popanlegg enn hva som var tilfelle på begynnelsen av 2000-tallet
Vis vedlegget 857047
Hehe, kjekt at du finner min tidstrøyte underholdeneDet er alltid kjekt å titte innom tråden din karmana. En god latter forlenger livet. Keep em coming…(bildene av hifi dotten)
Hvis konserten var i norges rettmessige hovedstad var vi nok på samme konsert. Har ikke fulgt med på ham de siste årene, men ser han nylig har lagt ut et par singler på Tidal, så jeg antar han nå er på tur for å promotere et nytt album.Supert album. Jeg var på konsert med Tom McRae for ca 15 år siden. Magisk bra.
Hvis du tenker på Haugesund så var vi nok det Liten intim konsert med kun han og en på Cello på et sted som heter Høvleriet. Han har gitt ut flere bra album, men har ikke kontrollen på det siste han har gjørt.Hvis konserten var i norges rettmessige hovedstad var vi nok på samme konsert. Har ikke fulgt med på ham de siste årene, men ser han nylig har lagt ut et par singler på Tidal, så jeg antar han nå er på tur for å promotere et nytt album.
Det kan ha vært samme siden jeg har vært på en konsert i Haugesund, men det fordrer at jeg blander Tom McRae med Mungo JerryHvis du tenker på Haugesund så var vi nok det Liten intim konsert med kun han og en på Cello på et sted som heter Høvleriet. Han har gitt ut flere bra album, men har ikke kontrollen på det siste han har gjørt.
Dra på så det holder når du kommer til "Keep On`Movin" - er basslinja si det.Et avsindig drittvær! Det er nesten så jeg ikke gidder å tasse til uteboden og hente øl. Har heldigvis et par timer til å bygge opp motivasjon for en sånn ekstrem utfordring Sett bort fra henting av øl er det en tilnærmet perfekt dag. Ikke en dritt å gjøre i dette været………foruten eksempelvis å spille litt Purple
Vis vedlegget 857866
Keep on Movin, er låta si det!!!Dra på så det holder når du kommer til "Keep On`Movin" - er basslinja si det.
Og sånn som det tar av
Her skinner sola i stillheten, mens man arbeider på gjemmekontoret.
Både, øl, vin og brennevin står tørt inne
Kos deg nå bare du i Tiggerstaden. Min tid kommer om 14 dager. Da kan du sitte oppe i Blåskogen å plukke buser mens du ser snøen lave nedFanken til dekadanse! Rødvin midt på dagen!
Det må da gå an å finne en paraply!?
Så du kommer deg ut i bua!?
Trodde alle Bergensere eide minst EN paraply. Er vel eneste sted i Norge som paraplyer er en motesak!?
Vis vedlegget 857917
God helg,
-mens vi har det artig i HiFi - butikkene i Tigerstaden.
Karmis, du Karmis. Du er den eneste jeg vet om som får det å plukke buser under snevær til å høres tarvelig ut . Poesien er død!Kos deg nå bare du i Tiggerstaden. Min tid kommer om 14 dager. Da kan du sitte oppe i Blåskogen å plukke buser mens du ser snøen lave ned