Karmana
Æresmedlem
Du har selvfølgelig rett, men de levde nok rock’n’roll livet med trekanter og annet fanteri I heard it through the grapewine on FoldnesDet var vel Slim Jim som var gift med Britt Ekland, mulig Brian tok en runde før han
Du har selvfølgelig rett, men de levde nok rock’n’roll livet med trekanter og annet fanteri I heard it through the grapewine on FoldnesDet var vel Slim Jim som var gift med Britt Ekland, mulig Brian tok en runde før han
Hehe, det kunne vært verreEh jada så neida osv... men nå vet jo alle at reklame i aviser osv på nett er skreddersydd utifra tidligere søkehistorikk, nettvaner osv... uten å nødvendigvis gå så mye i detaljer på det...
Akkurat det betviles ikke...Hehe, det kunne vært verre
Barolo!!
Takker! Blir å bo i Alba, men det blir dagsturer til både Barolo og Barbaresco. Gleder meg til masse god rødvin og trøfler Takk for tips på lokal øl. Finner alltid litt plass i buken for lokalt ølGod tur @Karmana Barbera, barbaresco og barolo sitt hjemsted. Blir du lei av bare vin så er jo øl fra Baladin Isaac et godt alternativ
Det høres storveis ut kos dere glugg i hjel!Takker! Blir å bo i Alba, men det blir dagsturer til både Barolo og Barbaresco. Gleder meg til masse god rødvin og trøfler Takk for tips på lokal øl. Finner alltid litt plass i buken for lokalt øl
Kjekt du også likte denTakk for tipset, @Karmana Selv om Spotify uoppfordret pleier å forsyne meg med friskt musikkvann hver fredag, fikk jeg nå en herlig bonus på 34 minutter og 54 sekunder Seilte rett inn på favorittlista, så disse 34,54 må nok belage seg på gjentakelser
Vis vedlegget 954027
Elsker den røffe gitarlyden! Og dette stinker jo Tarantino lang vei Herlig
Hehe, skulle hatt meg en sånn, men nå skal all Baroloen plasseres i vinskapet, og jeg skal i dag konsentrere meg om vann, både fra himmelen og til mer innvortes bruk
Jepp, hverdager og kontraster er fint! 25 grader og strålende solskinn i Piemonte………i dag pissregn og storm i kastene da jeg tasset rundt med Pelsdotten Flott tur i Langhe. Fikk med oss «byene» Alba, Barolo, Barbaresco og Neive. Heldigvis ikke helt ferdig med Piemonte for denne gang. Kjøpte med en dugelig hvit trøffel som nå dufter i hele huset, og tirsdag har poden invitert oss på vinmiddag (Piemonte) der han jobberFornuftig det.
Tross alt er det flest hverdager, og gusjelov for det. Ellers hadde det vært lite å glede seg til.
Jeg tipper turen oppover Langhedalen ga mersmak (bokstavelig ).
Som du vet, har jeg også vært i Piemonte.
En av de fineste turene vi har hatt.
Vis vedlegget 955532
BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK
likeså, bb. Husker de nettene godt. Eimen av nattens tåregass i lufta under 1.mai-toget, det var tider!www.hifisentralen.no
Så den faktisk på kino da den kom ut. Etter turen til Piemonte og gårsdagens måltid tror jeg det kan være kjekt å se den en gang tilIkke bry deg om tette Sluker og gamle mc knutter
Denne må du se
p3.no » Trøffeljegerne fra Piemonte
For en fin fortelling om vennskap/lidenskap mellom mennesket/hund/trøffel dessverre finnes det også her meget slemme mennesker som går ut over våres beste venner Blev sendt på NRK for noen uker siden.
Vi har katt. Katten driter i oss, vi driter i katten. Du hørte det først her på HFSEgon er sjef! Hvis du har hund eller katt anbefales det å lese denne
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/rlRbBA/kattefolket-naive-slaver-i-et-fritt-land
Blir sikkert etter hvert enda mer underholdene å lese kommentarfeltet
Vi har katt. Katten driter i oss, vi driter i katten. Du hørte det først her på HFS
Hvordan smakte den @E. Largo ?