Evo III
Hertugen
SkjønnerMener bestemt det var det, ja.
SkjønnerMener bestemt det var det, ja.
Hehe, står en vin til temperering. Altfor mye eikepreg for min smak da jeg drakk den for et par tre år siden, men ble nylig definert som et veldig godt kjøp av en her på HFS. Gjør derfor et nytt forsøk. Går ikke som vindrikking, men som forskning og kvalitetskontrollering Poden venter spent på neste ukes resultater.Nå er det alt for mye gadget prat i tråden din. Hvor blir det av vinen? Og hvordan gikk det med poden?
I knowSkjønner
Enig med BeetleBug over her.Fremdeles rør på Foldnes.
Vis vedlegget 967065
Har ikke koblet til subben. Litt usikker på grunnen. Kan være jeg føler jeg ikke trenger den, men like nærliggende kan være at jeg ikke gidder å lete frem en passende unbraco
Vis vedlegget 967066
Musikken som streames er av det mer uvanlige slaget. Noen som er bevandret i verdens musikalske irrganger og ser hvilken artist som avspilles?
Det var dessverre kun meg selv som klarte min egen quiz Som den ydmyke Bergenser jeg er, ville jeg ikke hovere med løsningen Limahl var medlem av gruppen Kajagoogoo, et navn som likner veldig på den persiske sangerinnen Googoosh som ble avspilt. Nesten litt for lett altsåEnig med BeetleBug over her.
Det er ikke greie på noen ting.
Hvordan gikk det egentlig med Limahl - quizen?
Det er jo helt sjukt! Helt umulig!Det var dessverre kun meg selv som klarte min egen quiz Som den ydmyke Bergenser jeg er, ville jeg ikke hovere med løsningen Limahl var medlem av gruppen Kajagoogoo, et navn som likner veldig på den persiske sangerinnen Googoosh som ble avspilt. Nesten litt for lett altså
Innlandets beste quizere er ikke hva de en gang varDet er jo helt sjukt! Helt umulig!
-Men takk for svar.
Har ligget søvnløs og grunnet på den der mange netter, så det var godt å få det på plass.
Hehe, skal lete lenge for å finne billigere håndarbeid i kongeriket Hvis du har behov for støttemidler, anbefaler jeg salg av noe obskur musikk med japansk magebelteDet hviler et visst ansvar på deres skuldre nå unge karmis, vært i kontakt
med din hofffleverandør av kabler. Får man se hvordan det går , tung investering dette.
Støttemidler fra din gullkantede pensjon hadde vært på sin plass nå.
Kontono sendt på PM.
mvh
Vinyl-mannen © 2.edition
Vi venter på ny enkel quiz! (Som bare du kan svaret på)Det var dessverre kun meg selv som klarte min egen quiz Som den ydmyke Bergenser jeg er, ville jeg ikke hovere med løsningen Limahl var medlem av gruppen Kajagoogoo, et navn som likner veldig på den persiske sangerinnen Googoosh som ble avspilt. Nesten litt for lett altså
Hmm, det hørtes rart ut. Hos meg lyser ingen av lysene for omdreiningshastighet når jeg slår på power-knappen. Det lyser rødt når jeg trykker på velgeren av hastighet og tallerkenen går rundt, og lyset slås av når jeg trykker på samme knapp og tallerkenen ikke lenger går rundt. Blir enda rarere hvis jeg forstår deg riktig og det fortsatt lyser selv om du slår av power-knappen helt til venstre. Kan dessverre ikke hjelpe deg. Kanskje prøve i Rega-tråden eller ringe en forhandler……Hei Karmana har en RP10 det røde lyset på strømforsyninga lyser rødt hele tiden klarer ikke slå det av med knappen til venstre skal det være slik.
Bra du fikk deg tur ut @Karmana
Nå har ikke jeg vært på tur i drittværet i dag (kun morgentur) og det regner mye mindre her lengst vest enn i Bergen (som er omkranset av fjell). Blir derfor svimmel av mattematikken Men husk! Nordlendinger bor ikke i NN for å få lengst mulig sommer, Bergensere bor ikke i Bergen for å få best mulig vær og du bor sikkert ikke Oslo for å bo i den fineste og hyggeligste byen i kongeriket. Vi alle liker oss der vi bor til tross for detteBra du fikk deg tur ut @Karmana
I og med at det er 200 regndager per år i Bergens området, hvor mange gåturer blir det på hunden da per år?
Her regner det 200 dager i året
Norges nest største by har et fortjent dårlig rykte om regn.www.yr.no
Ordet fra en ex-BergenserTuché…
Takk for den opplysende Freudianske-glippen.Nå har ikke jeg vært på tur i drittværet i dag (kun morgentur) og det regner mye mindre her lengst vest enn i Bergen (som er omkranset av fjeller). Blir derfor svimmel av mattematikken Men husk! Nordlendinger bor ikke i NN for å få lengst mulig sommer, Bergensere bor ikke i Bergen for å få best mulig vær og du bor sikkert ikke Oslo for å bo i den fineste og hyggeligste byen i kongeriket. Vi alle liker oss der vi bor til tross for dette
Når man er født med hederstittelen, Bergenser, kan man aldri miste tittelen, uavhengig av hvor man skulle forville seg i ettertidOrdet fra en ex-Bergenser
Stakkars mine barnNår man er født med hederstittelen, Bergenser, kan man aldri miste tittelen, uavhengig av hvor man skulle forville seg i ettertid
Ja, det var råd fra rette karen Ryktene vil ha det til at du planlegger tilbygg til all emballasjen dinJeg ville helt klar beholdt esken til subben hvis mulig selv om den er diiiiger...
Hehe, subben og racket har stått lenge i oppsettet, men emballasjen til alt det andre stashet står fremdeles trygt plassert i boden i andre etasje (sånn for sikkerhets skyld)Med mindre man har uendelig plass til rådighet for tørr og god oppbevaring av emballasjen - kvitt deg med det! Jeg opplevde en kollossal frigjørende følelse da jeg kastet ALT av svære kartonger!!! Men selvsagt er det et tankekors da at du bytter utstyr langt oftere enn hva jeg gjør
Dette er hovedsakelig bare de store eskene, men så har jeg jo "gjemt" dem vekk på jobben da…Ja, det var råd fra rette karen Ryktene vil ha det til at du planlegger tilbygg til all emballasjen din
Haha, fy faen de kommer til å ha mye å rydde opp etter duDette er hovedsakelig bare de store eskene, men så har jeg jo "gjemt" dem vekk på jobben da…
Jeg syns oppriktig synd på deg som tvinges til å kaste original emballasjen til det flotte HaiFai utstyret ditt! Det minste hun kunne gjort var i alle fall å tatt en taxi til flyplassen, men disse kvinnfolka altså…
Vis vedlegget 972639
Ikke sikkert det blir verre enn med oss andre. Her snakker vi om en ryddig kar! Det er struktur og symmetri på haifaien……og til og med på tomeballasjenHaha, fy faen de kommer til å ha mye å rydde opp etter du
Mvh
Edit: grammatikk