Ja til begge delerGratulerer med ny Fana kabel Eierglede er en stor del av denne lidenskapen spør du meg. Ekstra glede er det jo å ha samme merke kabler gjennom hele oppsettet Du har jo også blitt Ayre fanboy eller Ayrehead som jeg vil kalle deg
Takker. Litt usikker på hvor kortreiste og bærekraftige de er. Kommer sikkert opprinnelig fra Kina som mye annetGrattis med «kortreiste» kabler ….håper de også er «bærekraftige»
gismo
?????Komplett Led Zeppelin!
Gratulerer!
?????
Må da være en feiltagelse
Skulle tatt seg ut! Et rockeband mest for gæmliser som er eldre enn meg og med en flinkis vokalist som alltid skal vise hvor flink han er til å skrike/skråle. Har solgt noen plater og bokser med LZ, men i min villfarelse står det fremdeles fem plater av dem i samlingen minKomplett Led Zeppelin!
Gratulerer!
?????
Må da være en feiltagelse
gismo
Da er jeg iferd med å bytte ut kabelsalaten til Fana Audio, henter pakke idag.Da er platene til verdens beste rockeband gjennom tidene på vei til der de hører hjemme……Foldnes. Gleder meg til å spille dem
Synes denne tar på kornet utfordringene mellom mann og kvinne
Vis vedlegget 973672
Hehe, du har nok rett. Selv om LZ er aldri så bra står både GoR og Stranglers + mange flere høyere i kurs her hos meg. Lastet dårlig på iPaden min den oversikten over de 50 beste rockeband, men etter å ha sett Rush på tredjeplass mistet jeg raskt interessen[URL
unfurl="true"]https://www.loudersound.com/features/the-50-best-rock-bands-of-all-time/5[/URL]
Ingen feiltagelse. (fra min side).
Innlegget var likevel ment som en spøk, for på Foldnes er det antagelig Stranglers eller Green on Red som ruler. De er jo så MYE yngre og mer hippe enn gæmlis LZ.
Denne?
The Stranglers - Peaches (The Very Best Of)
Explore songs, recommendations, and other album details for Peaches (The Very Best Of) by The Stranglers. Compare different versions and buy them all on Discogs.www.discogs.com
Så akkurat i tråden din at du hadde hentet kabler på Posten. Kjekt at du er fornøyd med speed & service fra Fana audio. Jeg gidder sjeldent/aldri å diskutere kabler, men synes kvaliteten på det Ronny gjør er skikkelig bra, og prisen skal man være ualminnelig kjip for å klage påDa er jeg iferd med å bytte ut kabelsalaten til Fana Audio, henter pakke idag.
Imponert over hvor kjapt ting ble produsert og levert. Neste blir å bytte til Sleipner høyttaler kabler.
Din kommentar om "verdens beste rockeband" velger jeg å forbigå i stillhet.
V-m.
Liker ho som står med armene i kors og gliser best je
Akkurat.Liker ho som står med armene i kors og gliser best je
Resten er jo bare en gjeng med gamle surrehuer som mimrer om en tapt ungdomstid
gismo
Kan ikke si jeg føler meg truffet, men så har man joAkkurat.
Det er vel ingen som holder på med slikt her?
Ja, oddsen for hvor jeg fikk det er nok særdeles lave for lørdagen. Hvis jeg skal være pinlig nøyaktig så er vel såret-dyr-i-fred-for-å-dø-trikset også mest nærliggende for megBle nok utvekslet endel virus på lørdag ja… Fruen min er sykepleier og hun bruker opp absolutt all empatien på jobb. Når jeg får alvorlig sykdom, f.eks manflu, gjør jeg som dyrene og finner et bortgjemt sted for å dø alene, fortrinnsvis i kjellerstua.
Sagt det før, sier det gjerne igjen. Dagens ungdom tåler ingenting. Noe annet med oss som har opplevd krigen.
V-m
Dette er akkurat som hjemme! Fruen er også sykepleier, men med mindre blodet spruter i alle retninger og/eller jeg faller om blåhvit i ansiktet, så er det absolutt NULL medfølelse å spore! Jeg har gått ned i kjelleren for å dø mange ganger, men heldigvis klart meg til nå heeelt på egenhånd...Ble nok utvekslet endel virus på lørdag ja… Fruen min er sykepleier og hun bruker opp absolutt all empatien på jobb. Når jeg får alvorlig sykdom, f.eks manflu, gjør jeg som dyrene og finner et bortgjemt sted for å dø alene, fortrinnsvis i kjellerstua.
Du får personlig satse på at det samme gjelder for innebandyDet var vel Øystein Sunde som sa noe slikt..
"Hvis du jogger 30 minutter om dagen hver dag så lever du tre år lenger - det er akkurat den tiden du bruker på å trene."
Det var vel Øystein Sunde som sa noe slikt..
"Hvis du jogger 30 minutter om dagen hver dag så lever du tre år lenger - det er akkurat den tiden du bruker på å trene."
Spiller innebandy for at det er gøyDu får personlig satse på at det samme gjelder for innebandy
Det har jeg skjønt av tråden dinSpiller innebandy for at det er gøy