Karmana
Æresmedlem
……..og geiter er utrygge Hvorvidt menn er menn på stranden her, nja, mer en salig blanding av sortenGlad jeg slipper å ha utsikt til stranden der menn er menn
Ref tidligere innlegg fra trådeier
……..og geiter er utrygge Hvorvidt menn er menn på stranden her, nja, mer en salig blanding av sortenGlad jeg slipper å ha utsikt til stranden der menn er menn
Ref tidligere innlegg fra trådeier
Høres ut som grekerne ligger tynt ann da.... :-(Har etter hvert funnet ut hvordan jeg skjærer klar det mest utagerende, men det ekskluderer ikke at hvis jeg blir diktator for en dag………bør man frykte for livet hvis man synes det er ålreit å sprade rundt i speedo…….hvilket har ingenting med seksuell legning å gjøre!
Hmmm, du har vært skikkelig uheldig! Jeg har heldigvis aldri fått en speedo i salaten min i HellasHøres ut som grekerne ligger tynt ann da.... :-(
Er ikke du glad i gresk-salat?
Men jeg regner med det kommer daglige bilder av sol-og-varme og god-mat, fra resten av ferieoppholdet ditt, bare for å vise hvor bra dere har det, til resten av almuen?
Onkel Tom er nok fremdeles veldig komfortabel med kjærligheten til sin kone, men haifai-hobbien er blitt dyrere, så vi gjør alle vårt for å skaffe mammon til en ny DAC eller røslig platespillerFantastisk, Gratulerer! endelig kom "Onkel Tom" ut av skapet
Tom av FinlandFor de uinnvidde så heter Karmana egentlig, Tom. Jeg har nylig åpnet et lite vannhull her nede på Kanarifugløyene. Hvis du tar deg en tur skal du vite at lakk og lær er ingen hindring i klesveien……snarere påkrevet
Vis vedlegget 985218
Det kommer nok ikke som en overraskelse at det kreves mer enn dristige antrekk på fremtidige lyttebesøk…….naturligvis med tilhørende fotoforbud
Kan være en av disse som beskriver litt av situasjonen du har havnet i:Dagens quiz fra den spanske øltimen
På stranden blir vi nedrent av røslige damer som høflig og med syngende tonefall sier «Hello massage». De fremstår blide, men hun jeg forklarte at jeg ikke heter Massage, men Tom, ble litt lang i masken. Hvilken låt fra en gammel Bergensk rockegruppe fikk «Hello Massage» meg til å tenke på?
Som vanlig vanker det en flott premie. Denne gangen en imaginær times massasje, men uten happy ending
Quizen-ekspertisen på Innlandet er i fritt fall Litt riming og så er denne enkel………for meg som vet svaretJeg lar Bergen være Bergen.
Vet ikke hva TAV har med dette å gjøre, men Myrvold var vel fra Stavanger, og de andre fra Oslo /Bærum. Som IKKE er Bergen.
Vet at det er feil svar på quizen men tar en sånn "Beat for Beat" hvor man kommer langt hvis bare ett ord er rett...
Er så enig. Får renneræv
Må ha vært bra! Flotte tekster og fine melodier ispedd særdeles tørr humorJeg var på intimkonsert med Eggum i kantina i Skarsteindalen leir i -89.
Kun meg, Eggum og 7-8 bergensere. For Hertugen så ville det ha vært en nær erotisk opplevelse
Tøft……..og slik en nydelig dialekt Nytt for meg, men skal sjekkes ut videre. TakkerDu får kose deg med denne på stranda hvis hjemlengselen skulle melde seg.
Slutt å syt Tom, it never get easier, you just go faster Eller enda tydeligere! Velomati rule #5:Røvhølet føles som et åpent sår. Hvordan i helvete kan dette djevelens sete forårsake så mye ubehag mot en myk ræv, kondisjonert av utallige timer i lyttestolen. Det står igjen klart for meg; syklister trenger psykologisk hjelp, dette er en gjeng med selvskadere!
Vis vedlegget 985916
Jeg vet ikke hva det der er, men sykkelsete er det ikke! Her må du nok stole på fruen ja.Røvhølet føles som et åpent sår. Hvordan i helvete kan dette djevelens sete forårsake så mye ubehag mot en myk ræv, kondisjonert av utallige timer i lyttestolen. Det står igjen klart for meg; syklister trenger psykologisk hjelp, dette er en gjeng med selvskadere!
Skandaløst! Ingen av trådens lesere tok denne lette quizen. HFS er øyensynlig hifi-nerdenes- og ikke musikk-kjennernes høyborg. Jeg la i dag quizen ut på FB og en tjommi tok den umiddelbart………..og han er attpåtil fra StavangerDagens quiz fra den spanske øltimen
På stranden blir vi nedrent av røslige damer som høflig og med syngende tonefall sier «Hello massage». De fremstår blide, men hun jeg forklarte at jeg ikke heter Massage, men Tom, ble litt lang i masken. Hvilken låt fra en gammel Bergensk rockegruppe fikk «Hello Massage» meg til å tenke på?
Som vanlig vanker det en flott premie. Denne gangen en imaginær times massasje, men uten happy ending
Hmmm, tenker herren på Dylan eller den smått legendariske Jarle Zimmermann……………..som jeg med skam å melde kun husker fra Flying Norwegian og 15 minutes of fame med smått mer aktualiserte i dag, Russerne kommerLitt Robert Zimmermansk over dette...
M