Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her kommer tøffe tøffe tøff, yeah, yeah......🤣
    At salget av vinylskiver med pikeglam går tregt skyldes naturligvis at øvrige menn her på HFS som ikke er redd for å ha kontakt med sin feminine side har de fleste av de skivene cafteinen med røslig hårmatte på brøstkassa har lagt ut for salg.
    Senest i går bestilte jeg 2 vinylskiver av en spennende canadisk sangfugl anbefalt av Bluesbreaker/Grumpy/Gismo.
    Så du må nok nesten sette din lit til onkel Finn.no hva salg angår.

    Ad musikksmak, så har vel herren på (En)Fold(ig)nes en noe enklere smak enn gjennomsnittet, sett i forhold til en del andre herremenn som liker litt mer sofistikert musisering og stemmer med mer enn halvannen oktav mellom øvre diskant og midtre mellomtone ;)
    Nei se her, den lille kvindekjære blomsten fra Indre Enfold har sneket inn et innlegg. Jeg har til stadighet kontakt med min kone, noe som på meg virker som en sunn og frisk tilnærming til det feminine. Så får heller andre foreta en annen og mindre ørevennlig tilnærming til sin feminine side. Den Canadiske sangfuglen ble for lenge siden veiet og funnet for lett for kvalitetskravene på Foldnes. Hadde kanskje stilt seg annerledes hvis jeg som deg hadde hengt coveret på veggen over sengen 😆

    Herren skal forøvrige ikke bekymre seg over platesalget……..det blir raskt Ayre-komponenter i nåværende tempo 😄

    I motsetning til deg er min musikksmak ikke så obskur at den rydder demorommene på messer 😎 Men, vi kan vel enes om at vi begge har verdens beste musikksmak……..i egen verden 🥰
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    I motsetning til deg er min musikksmak ikke så obskur at den rydder demorommene på messer 😎 Men, vi kan vel enes om at vi begge har verdens beste musikksmak……..i egen verden 🥰
    Du store all verden caftein :eek: Poenget er jo nettopp å rydde demorommene slik at man får herlighetene for seg selv og kan gjøre seg opp sin egen mening uten å bli forstyrret av alle disse "skravlebøttene" som til enhver tid kommer inn på demorommet og forstyrrer :sneaky: Min obskure musikksmak har gjennom >30 år medført spredning av musikkarter som ellers ikke ville nådd allmuen både hjemme og ute, samt holdt en del ihjelspilte gjengangere på en armlengdes avstand (navn/artist/band ikke nevnt) på messer. Alle har sin egen musikksmak, og ingen har verdens beste musikksmak. Dog tror jeg at jeg er langt mer nysgjerrig enn deg på musikk utenfor allfarvei ;)

    Eksempelvis skal jeg nå spille side 2 av bandet Northwinds - Eternal Winter som du sikkert har hørt om ;)
    Vist nok spiller de en form for doom progmetal hehehehe...😎 De har en tydelig influens av tidlig Black Sabbath i mine ører.

    Det ble en ny liten konfektblanding etter å ha vært innom Retrovinyl fredag i forrige uke. Da var det tross alt drøye 2 uker siden jeg var på rov hos Puskas i Alta. David Bowie - Blackstar er av "fram i frå" kvalitet, både musikalsk og hva pressingen gjelder. Opptil flere låter på Blackstar egner seg til demo i mine ører. Gleder meg veldig til å spille Kristin Berglund skiva ("mint condition") som har med et utrolig kobbel av kjente bluesmusikere. Likeledes første skiva til Steely Dan.
    Northwinds, Stackridge
    og Fair Weather er kjøpt av ren nysgjerrighet etter utsjekk av genre.
    Jeg tror ikke noen av disse skivene ville skremt mange ut av demorommet.
    Ikke det at jeg bryr meg.

    Men nå må jeg inn på soverommet hvor Dominique ligger og venter 🥰
    "Cheers mate, and have a sigar"

    _TAM7257.JPG
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du store all verden caftein :eek: Poenget er jo nettopp å rydde demorommene slik at man får herlighetene for seg selv og kan gjøre seg opp sin egen mening uten å bli forstyrret av alle disse "skravlebøttene" som til enhver tid kommer inn på demorommet og forstyrrer :sneaky: Min obskure musikksmak har gjennom >30 år medført spredning av musikkarter som ellers ikke ville nådd allmuen både hjemme og ute, samt holdt en del ihjelspilte gjengangere på en armlengdes avstand (navn/artist/band ikke nevnt) på messer. Alle har sin egen musikksmak, og ingen har verdens beste musikksmak. Dog tror jeg at jeg er langt mer nysgjerrig enn deg på musikk utenfor allfarvei ;)

    Eksempelvis skal jeg nå spille side 2 av bandet Northwinds - Eternal Winter som du sikkert har hørt om ;)
    Vist nok spiller de en form for doom progmetal hehehehe...😎 De har en tydelig influens av tidlig Black Sabbath i mine ører.

    Det ble en ny liten konfektblanding etter å ha vært innom Retrovinyl fredag i forrige uke. Da var det tross alt drøye 2 uker siden jeg var på rov hos Puskas i Alta. David Bowie - Blackstar er av "fram i frå" kvalitet, både musikalsk og hva pressingen gjelder. Opptil flere låter på Blackstar egner seg til demo i mine ører. Gleder meg veldig til å spille Kristin Berglund skiva ("mint condition") som har med et utrolig kobbel av kjente bluesmusikere. Likeledes første skiva til Steely Dan.
    Northwinds, Stackridge
    og Fair Weather er kjøpt av ren nysgjerrighet etter utsjekk av genre.
    Jeg tror ikke noen av disse skivene ville skremt mange ut av demorommet.
    Ikke det at jeg bryr meg.

    Men nå må jeg inn på soverommet hvor Dominique ligger og venter 🥰
    "Cheers mate, and have a sigar"

    Vis vedlegget 935789
    Jeg vil mene jeg hører på en del musikk utenfor alfarvei, men for all del, jeg er ikke like langt ute på viddene som deg 😎😆 Du er nok også mer av en caftein enn meg. Onde tunger vil nemlig ha det til at du kjøper vinyl som en full sjømann, noe som underbygges av at du kunne fått den Kristin Berglund platen av meg 😊

    Kos demses med frøken Dominique 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Jeg vil mene jeg hører på en del musikk utenfor alfarvei, men for all del, jeg er ikke like langt ute på viddene som deg 😎😆 Du er nok også mer av en caftein enn meg. Onde tunger vil nemlig ha det til at du kjøper vinyl som en full sjømann, noe som underbygges av at du kunne fått den Kristin Berglund platen av meg 😊

    Kos demses med frøken Dominique 😊
    Joda, vist gjør du det, bare i en annen retning enn meg :)
    Noe av det flotteste du har plukket frem til glede for meg og flere andre er Lee Harvey Osmond - Beautiful Scars.
    Jeg går aldri lei den skiva, og den er definitivt inne på øde øy lista mi :love:

    Ellersmessig koser jeg meg på viddene i sigartåka, og som du vet med et sølle glass (røslig sådan) armagnac til ;)
    Hvorvidt jeg til stadighet er en salongberuset sjøcaftein som handler i vilska tror jeg gir dårlige odds, men for all del.

    Så skal jeg innrømme uten omsvøp at den Kristin Berglund skiva viste seg å være skivebom :oops:
    Den ryker like fort ut som den kom inn. Her mistet jeg totalt gangsynet (dritings må vite, og kåt som Nøkken) og lot meg sjarmere av det purunge pikebarnet på fremsiden, og det uhemmede skrytet av kjente musikere på baksiden. Dette var ren og skjær popmusikk - fysjom :cautious: jeg gremmes.
    Ny feil følger 😎
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Holder fremdeles på med å slanke meg 😊 Skal nå bort å levere Eagles Legacy boksen på posten, og legger senere i dag ut LP-boksen med østfolds store sønner CC Cowboys. Jeg må bare først finne ut hvilken pris jeg skal ta for min forseglede boks. Den er trykket opp i kun få eksemplarer, og ser at de to som ligger på Discogs er lagt ut av folk som røykte sokkene sine mens de prissatte (660 og 800€) 😳 Mitt mål er selvfølgelig økonomisk verdensherredømme, men de prisene der reflekterer bare idiotien på prissetting av endel vinyl 😆

    IMG_4659.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.721
    Antall liker
    58.824
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Du store all verden caftein :eek: Poenget er jo nettopp å rydde demorommene slik at man får herlighetene for seg selv og kan gjøre seg opp sin egen mening uten å bli forstyrret av alle disse "skravlebøttene" som til enhver tid kommer inn på demorommet og forstyrrer :sneaky: Min obskure musikksmak har gjennom >30 år medført spredning av musikkarter som ellers ikke ville nådd allmuen både hjemme og ute, samt holdt en del ihjelspilte gjengangere på en armlengdes avstand (navn/artist/band ikke nevnt) på messer. Alle har sin egen musikksmak, og ingen har verdens beste musikksmak. Dog tror jeg at jeg er langt mer nysgjerrig enn deg på musikk utenfor allfarvei ;)

    Eksempelvis skal jeg nå spille side 2 av bandet Northwinds - Eternal Winter som du sikkert har hørt om ;)
    Vist nok spiller de en form for doom progmetal hehehehe...😎 De har en tydelig influens av tidlig Black Sabbath i mine ører.

    Det ble en ny liten konfektblanding etter å ha vært innom Retrovinyl fredag i forrige uke. Da var det tross alt drøye 2 uker siden jeg var på rov hos Puskas i Alta. David Bowie - Blackstar er av "fram i frå" kvalitet, både musikalsk og hva pressingen gjelder. Opptil flere låter på Blackstar egner seg til demo i mine ører. Gleder meg veldig til å spille Kristin Berglund skiva ("mint condition") som har med et utrolig kobbel av kjente bluesmusikere. Likeledes første skiva til Steely Dan.
    Northwinds, Stackridge
    og Fair Weather er kjøpt av ren nysgjerrighet etter utsjekk av genre.
    Jeg tror ikke noen av disse skivene ville skremt mange ut av demorommet.
    Ikke det at jeg bryr meg.

    Men nå må jeg inn på soverommet hvor Dominique ligger og venter 🥰
    "Cheers mate, and have a sigar"

    Vis vedlegget 935789
    Du som har så mye på hjertet, og til og med evner å få formulert det på en klar og ofte underholdende måte, burde koste på deg egen filial (tråd), her på forumet. 🥰

    Inntil det skjer får vi kommunisere litt her og der. Nå altså her.🙈
    Jeg har sagt dette tidligere, men likevel.
    Det ble sagt at "Long Distance Love" med Kristin Berglund var i særklasse Norges dyreste planteproduksjon da den kom.
    Og som du er inne på, er lista over medvirkende til å få hakeslepp av.
    Det samme gjelder forsåvidt hvilke studioer som ble brukt.
    Berglund bodde på Hamar den siste perioden av sitt liv, og jeg har snakket med henne flere ganger. Plata er oppkalt etter ei låt skrevet av den hun kalte "My all time favourite male singer", og hun
    kunne antagelig også tilføyd gitarist. 🥰

    Med fare for at verten her oppfatter meg som spalteplager, nevner jeg et band som hr Powerpoint muligens har hørt om, og som jeg er sikker på faller i smak.
    Prøv GODSMACK's Lighting up the sky.
    Godsmack_Lighting_Up_The_Sky_Album_Cover.png
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blues kommer nok aldri til å bli min greie, men liker det innimellom i fornuftige porsjoner. Ble i går sittende og se dokumentaren fra Notodden bluesfestival med Steven van Zandt. Det var vel sistnevnte som gjorde at jeg trykket play, men dokumentaren var skikkelig severdig. Nesten så jeg vurderer å debutere på festivalen neste år.

    IMG_1472.jpeg


    Hadde ikke spilt denne nå hvis det ikke var for gårsdagens dokumentar (som også inneholdt søstrene som mange på HFS får hakaslepp av………av forskjellige grunner) 😊

    IMG_1471.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.721
    Antall liker
    58.824
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har sett det tv-programmet tidligere.
    Little Steven er en snill mann, til tross for at han ser ut som en blanding av mafioso og sjørøver.
    Jeg har vært på Notodden Blues kun en gang. (For å se Beth Hart. )
    Jeg har sett en del i livet, men akkurat der og da ble jeg sjokkert over gamlisfylla.
    Mye værre enn noen festival jeg har vært på med overvekt av ungdom.
    Tror ikke det passer for en sart sjel som deg. 🙈
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har sett det tv-programmet tidligere.
    Little Steven er en snill mann, til tross for at han ser ut som en blanding av mafioso og sjørøver.
    Jeg har vært på Notodden Blues kun en gang. (For å se Beth Hart. )
    Jeg har sett en del i livet, men akkurat der og da ble jeg sjokkert over gamlisfylla.
    Mye værre enn noen festival jeg har vært på med overvekt av ungdom.
    Tror ikke det passer for en sart sjel som deg. 🙈
    Såpass. Nei, da høres det ikke ut som et passende sted for en sart blomst som meg 😆 Det eneste som er verre enn gamlisfylla er når de samme (mennene) samtidig tror de har draget på unge damer.
    Du har vel nevnt den Beth Hart konserten noen ganger, så jeg antar den var verdt turen til tross for gamlisfylla 😊
     

    sandecker

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2009
    Innlegg
    619
    Antall liker
    744
    Sted
    Oslo / Viksfjord
    Torget vurderinger
    5
    Absolutt severdig program og søstrene spiller på Rockefeller i høst ….. 😀



    Blues kommer nok aldri til å bli min greie, men liker det innimellom i fornuftige porsjoner. Ble i går sittende og se dokumentaren fra Notodden bluesfestival med Steven van Zandt. Det var vel sistnevnte som gjorde at jeg trykket play, men dokumentaren var skikkelig severdig. Nesten så jeg vurderer å debutere på festivalen neste år.

    Hadde ikke spilt denne nå hvis det ikke var for gårsdagens dokumentar (som også inneholdt søstrene som mange på HFS får hakaslepp av………av forskjellige grunner) 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.721
    Antall liker
    58.824
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ja, jeg har sett Beth Hart 4-5 ganger.
    Dette var for noen år sida da hun spilte første gang på Notodden. Ikke på hovescena. Problemet var at vi lå over i telt, og fikk all natt-trafikken nesten inn i teltet da konsertene var slutt. Det var ikke mange unge damer å se. Slik jeg husker det, var det mer som damene til Øverli i Pondus...
    Pondus_bok21.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja, jeg har sett Beth Hart 4-5 ganger.
    Dette var for noen år sida da hun spilte første gang på Notodden. Ikke på hovescena. Problemet var at vi lå over i telt, og fikk all natt-trafikken nesten inn i teltet da konsertene var slutt. Det var ikke mange unge damer å se. Slik jeg husker det, var det mer som damene til Øverli i Pondus...
    Vis vedlegget 936052
    Nok en grunn for meg til å holde meg unna 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kona er blitt klimaflykning for noen dager, og dro østenfor folkeskikken til Asker. Pelsdotten og jeg er impregnert så vi klarer oss. Alltid kjekt med et par dager alene i huset……før jeg begynner å kjede meg litt. Nå føles det derimot veldig ålreit med litt jazz på haifaien, rødvin i glasset og pissregn og kjølig utendørs 😊

    Er fremdeles i prosess med slanking av platesamlingen. Har ikke så mange bokser, men har funnet ut at det ikke er min greie…..ja, foruten Stones-boksen da. Boksen med Imperiet er under vurdering. Imperiet må jeg ha, men er usikkert på om jeg trenger å ha dem i en svær boks. Jaja, fant i hvert fall ut hva som blir neste gruppe som skal streames. 😊

    IMG_4661.jpeg
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.122
    Antall liker
    17.118
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Kona er blitt klimaflykning for noen dager, og dro østenfor folkeskikken til Asker. Pelsdotten og jeg er impregnert så vi klarer oss. Alltid kjekt med et par dager alene i huset……før jeg begynner å kjede meg litt. Nå føles det derimot veldig ålreit med litt jazz på haifaien, rødvin i glasset og pissregn og kjølig utendørs 😊

    Er fremdeles i prosess med slanking av platesamlingen. Har ikke så mange bokser, men har funnet ut at det ikke er min greie…..ja, foruten Stones-boksen da. Boksen med Imperiet er under vurdering. Imperiet må jeg ha, men er usikkert på om jeg trenger å ha dem i en svær boks. Jaja, fant i hvert fall ut hva som blir neste gruppe som skal streames. 😊

    Vis vedlegget 936272
    Lyst på den jeg🥴
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hørte litt på albumet som skulle gjøre Imperiet til verdensstjerner (jaffal i de enfoldige stater). Har ikke hørt den før, og hørte den heller ikke ferdig. Skjønner godt at greien buklandet, Thåstrøm gikk sur, oppløste bandet og gikk solo. Jeg har egentlig aldri hatt sansen for vokal på svensk (med noen hederlige unntak), men det fungerer atskillig bedre enn engelsk på denne musikken. Det hjelper heller ikke at Thåstrøm sine direkte oversatte tekster (virker hvert fall sånn på det jeg hørte) og vokal er trukket så langt bak i mixen at den drukner i lydbildet. Musikken fremstår også mye mer polert enn orginalen og har mistet alt av kraft og nerve. Nei, takke meg til de smått legendariske albumene på svensk 🥰

    IMG_1474.jpeg
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    595
    Antall liker
    733
    Torget vurderinger
    4
    «Mitt liv som hund» En klassiker. Fortsatt god sommer!

    Mvh Olav E.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har i dag booket tur til Granca i januar og cruise i Karibien i februar. Da er det offisielt. Jeg har blitt en gæmlis! Tror jeg nå tar meg et lite glass portvin og et par krumkaker 😆
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.579
    Antall liker
    84.761
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Har i dag booket tur til Granca i januar og cruise i Karibien i februar. Da er det offisielt. Jeg har blitt en gæmlis! Tror jeg nå tar meg et lite glass portvin og et par krumkaker 😆
    Og innen den tid, 60 år! 😉
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En av de fine tingene med streaming er at man kan gå på musikalsk oppdagelsferd uten å lette på ræven 😊 Fikk lyst å spille litt Green on Red, men så slo det meg, her er det sikkert noen soloprosjekter jeg ikke har fått med meg. For all del, jeg kan min Dan Stuart, Danny & Dusty og Chuck Prophet, men det var jo flere med i bandet.

    Først ut Chris Cacavas. Absolutt hørbart. Dette albumet skal jeg spille flere ganger.

    IMG_1478.jpeg

    Deretter forsøkte jeg meg på Jack Waterson, men dette er en kar som må ha drukket for grådig av psykedelia-gryten. Definitivt ikke min greie!

    IMG_1477.jpeg

    Ble nesten litt satt ut av den Waterson, så jeg måtte raskt over til noe kjent og kjært 🥰

    IMG_1476.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jøje meg, det regner ikke, og jaggu er det ikke litt smålunk i temperaturen også 😳 Da passer det godt å tasse til byen og treffe en tjommi for et par pils og lunsj på byens nye uteservering, Torgalmenningen 😊

    IMG_4667.jpeg


    Lagga sitt fredags-innlegg ble moderert etter maange år som fast innslag i hans utmerkete tråd (spent på grunnen) 😳 Jeg tør ikke tenke på hvordan jeg kunne oppført meg i dag etter å ha kikket på den og etterpå vasset i lettkledde damer i byen 🤪 Får håpe det er en glipp og ikke en ny-moralistisk moderator!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pelsdotten minner om turistene som åler seg ut til kanten av Prekestolen. Men dette er kanskje en helt normal hvilestilling for alt jeg vet… 🤔😄
    Pelsdotten er vel en tenårings-hormonbombe som ligger med snuten under glippen i rekkverket og lukter etter …..mus?
    Skal hilse fra Pelsdotten og si at han jevnt over er kåt som et uvær og utstyrt med kulelager i hoftene 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva gjør jeg på en fredags kveld foruten å drikke rødvin. Jo, sjekker ut om jeg blir positivt overrasket av den nye til Blur. Ser noen kritikere gir albumet god score. Så langt mener jeg de tar fullstendig feil!

    IMG_1481.jpeg

    Forsøker ellers å rydde opp etter at PostNord gjorde sitt ytterste for å ødelegge Eagles-boksen jeg solgte. Trodde jeg pakket bombesikkert, men det var visst ikke tilfelle likevel.

    IMG_2286.jpeg


    Noe mammon til kjøper så var han fornøyd. Har sendt en klage til PostNord. Har aldri hatt problemer med dem før så er litt spent på hvordan de er på kundeservice. Har lave skuldre og forventninger 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.390
    Antall liker
    63.503
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har aldri skjønt den greien med at veeldig mange synes Steve McQueen albumet til Prefab Sprout er så feiende flott. Selv synes jeg det er dørganes kjedelig. Men, jeg er jo velvilligheten selv, og gav den igjen et forsøk.

    IMG_1482.jpeg

    Spilte til og med litt av den akustiske versjonen av albumet.

    IMG_1483.jpeg

    Kan som vanlig konkludere med at alle andre tar feil og jeg har rett 😊
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.850
    Antall liker
    16.103
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Har aldri skjønt den greien med at veeldig mange synes Steve McQueen albumet til Prefab Sprout er så feiende flott. Selv synes jeg det er dørganes kjedelig. Men, jeg er jo velvilligheten selv, og gav den igjen et forsøk.

    Vis vedlegget 936984

    Spilte til og med litt av den akustiske versjonen av albumet.



    Kan som vanlig konkludere med at alle andre tar feil og jeg har rett 😊
    Ikke alle er utstyrt med sublim smak desverre 😎😀
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn