Thåstrøm
Smått imponert over at det gikk så raskt, men ikke overrasket over hvem som så det var Thåstrøm (på Bergenfest).Så less og se Thåstrøm stå og kroma sig vid mick stativet, gjort nå siden -84
Kjør den opp i ræva på Thåstrøm så kanskje vi får se noe nytt fra scenen ellers takkSmått imponert over at det gikk så raskt, men ikke overrasket over hvem som så det var Thåstrøm (på Bergenfest).
Sevald vinner en imaginær Trinnov, og som trøstepremie oversendes en imaginær gullkrykke til Cash
En kokett smilende og flørtende Thåstrøm med Frankie Goes to Hollywood/Erasure stukKjør den opp i ræva på Thåstrøm så kanskje vi får se noe nytt fra scenen ellers takk
Hva gjør man ikke for holde sine underleverandører fornøydDeilig å være så smart og flink
Trener på potte enda, så det er godt muligTenker jeg såg han live når du drev med potte trening fortsatt
Jeg vet ikke helt, men når du var med å danne Imperiet (som jeg hørte myye på i ungdommen), er en suveren låtskriver, lager musikk med nerve og stemning og leverer konserter av ypperste merke, så er det litt av forklaringen fra min sideHvorfor denne fascinasjonen med Thåstrøm?
Faen. Må du avsløre det?Folk kjøper klassiske plater og setter de I hylla for å overbevise andre om at de er medlem av fiffen
Har ikke kommet i i varmen hos fiffen selv om jeg stolt eier et par hundre klassiske LPer. Har vel ikke vært god nok til å ta bilde av dem og poste her og der...hver gang, og absolutt hver gang, de spilles.Folk kjøper klassiske plater og setter de I hylla for å overbevise andre om at de er medlem av fiffen
Spotify? Jeg vurderte å google hva slags fetish det der folk lider av når de skal elektrifisere tåa si.. minner litt om regjeringens luftslott om å elektrifisere sokkelen…Det er like før jeg vurderer å søke opp kællen på Spåttifay, så jeg vet hva dere skravler om.
Dårlig eksempel! Wagner’ Der Ring med Solti regnes som rocka! Hvem som bestemmer definisjon av hva som er rocka? Meg selvfølgeligHar ikke kommet i i varmen hos fiffen selv om jeg stolt eier et par hundre klassiske LPer. Har vel ikke vært god nok til å ta bilde av dem og poste her og der...hver gang, og absolutt hver gang, de spilles.
Skal begynne med det nå. Starter med en gang med Wagner's Der Ring Des Niebelungen, Solti, tidlig syttitall elns. Siden jeg er hjemme nå ut uka kan jeg like godt ta alt fra start, det dreier seg om bare 19 plater tross alt. Regn med mye bilder, det liker vel fiffen.
Hmm, akkurat som deg altså. Det forklarer endel! Du har tross alt bare samlet og ikke snurret en plate på denne siden av milleniumskiftetVi som nyter elevert musikk (klassisk, that is) har gjerne omfattende samlinger, går mye på konsert, tar vare på platene osv. Så enkel er forklaringen på tilstanden når det gjelder brukte Lp'er.
Slomser som i diverse rusmiddelpåvirkede nattetimer spiller ihjel sine i begrenset antall populærmusikkplater på mediokert utstyr blir naturlig nok overrasket i møte med kulturpersoners etterlatenskaper...