Husker jeg fikk min Out OT Blue som julegave -77 som fjortis
i veldig god stand fortsatt
det kom en japse press fra Grumpy senere også.
En klassiker

En klassiker

|
Det som skiller klinten fra hveten er hvem som har tatt vare på «byggesettet» til romskipet (som jeg ikke tror fulgte med min 2016 utgave).Husker jeg fikk min Out OT Blue som julegave -77 som fjortisi veldig god stand fortsatt
det kom en japse press fra Grumpy senere også.
En klassiker
Vis vedlegget 1105592
Det er fortsatt mulig å oppdriveDet som skiller klinten fra hveten er hvem som har tatt vare på «byggesettet» til romskipet (som jeg ikke tror fulgte med min 2016 utgave).
Jeg har ivf tatt vare på den orginale poster'n som kom med plataDet som skiller klinten fra hveten er hvem som har tatt vare på «byggesettet» til romskipet (som jeg ikke tror fulgte med min 2016 utgave).
Rakkern var ikke ute på Pelsdotten, så jeg med min særdeles begrensede peiling på hund, tror det handlet om at han gikk helt i surr med hierarkiet i husetVåres pelsdott har nok ikke skjønnt att han er gutt og har noe redskap som skal brukes på jentene stakkarnnoen ganger når han ligger på rygg og bretter ut sig er det nesten så man skulle vilje hjelpe han litt på traven skjønne greia liksom
men bare blitt med tanken
![]()
Beklager at jeg ler! God bedring!I går fikk jeg hentet litt emballasje til Foldnes Ø&B og hanket inn et par høyttalere som skal leveres på feile siden av fjellene på fredag. På kvelden rakk jeg akkurat å bestille en plate på Discogs fra UK før Poden sin pest traff meg og sendte meg ned i knestående. Imponerende nok klarte jeg å bestille platen til feil adresse, så nå benyttes tiden til å skrive en haug med mail til selger og ringe PayPal for å ordne opp i greiene jeg selv har forårsaket. Det ordner seg selvfølgelig ikke, men å knaske Paracet og bli kjent med nye mennesker er jo riktig så gøyalt![]()
Vel fortjent med litt tyn! Litt sykdom er ikke så gale. Det gjør jo bare at oppvartningen fra kona blir bedre, men det gjelder å bli frisk før bilen kurser mot øst på fredagBeklager at jeg ler! God bedring!
Før du vet ord av det kan du smykke deg med denne:
Det skal altså ingen pest inn i Casa Rognlien! Da blir det nedlåsning i Fritzl-kjeller, og middag Putin style. Og pass deg for åpne vinduer om du er i de øvre etasjer av helgens hifi-messe!Vel fortjent med litt tyn! Litt sykdom er ikke så gale. Det gjør jo bare at oppvartningen fra kona blir bedre, men det gjelder å bli frisk før bilen kurser mot øst på fredag![]()
Det føltes vel strengt tatt ikke som en trøstJeg kan jo trøste deg med at jeg er syk og nå på den 4. uken! Så har jeg vært på 2 turer i sykdomsperioden og jeg må bare si at det ble i alle fall ikke noe bedre...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: God tur![]()
![]()
Pøh, ukrutt forgår ikke så lett! Et par dager nå så er jeg lett og leken igjen. Poden som dro pesten i hus er allerede blitt såpass mye bedre at han er eplekjekk ovenfor megDet skal altså ingen pest inn i Casa Rognlien! Da blir det nedlåsning i Fritzl-kjeller, og middag Putin style. Og pass deg for åpne vinduer om du er i de øvre etasjer av helgens hifi-messe!
Vis vedlegget 1106421