Disser ikke,bare sier!Yo! Ikke diss Doors eller status quo! Eller musikksmaken min.
Nå snakker vi!!!Skal la selveste pink floyd få prøve seg også. Bare så du ikke kan klage mer
911 har ikke samme lydsignatur som de du har testet den heller mere over til Roksan lyd.Har sjelden rett
Men Klipsch og gammel Sansui har gitt morofaktor hjemme hos meg.
Takker for de ordene OpethFlott tråd. Flott anlegg. Flott fotografering. Mye fet elektronikk, Klipsch og ikke minst JBL!
Kanskje da en vintage yamaha eller Luxman ???Vil ha rimelig forsterker egentlig på anlegg 2. JBL 4410 er en sjelden diamant når det gjelder godlyd til relativt få kroner. Målet er er å få noe som virkelig låter bra til så få kroner som mulig.
Ønsker en forsterker i max samme prisklasse som 4410'ene. Holder sterkt på trailertrash stilen min.
Den er veldig bra,men den må gjennomgå's med tanke på alder.Steike fin er den i det minste 9500 En eier siden 70-tallet.
Ser ikke helt hvorfor den ikke har blitt solgt. Samme med forsterkeren, CA 2000 til 4000,-
En modell som ikke er like god som mye annet, Ove? AU 9500.
Husker den lyden godt ja SQ-N10 klarer nok L-112 tror ikke de er noe værre og dra enn 4425. Men dared som er på tilbud hos Moet nå til en latterlig pris klarte og dra L-100 veldig bra,har også en bra dac i seg@ evo2 :
Sitter og graver i gamle tråder for å lære noe og få inspirasjon. Trenger jo en forsterker til.
Tror du denne Luxman kan drive JBL L112 evo2 ? Er jo 12" på dem JBL du hadde også. Mulig 112 krever mer...og ja har rørangfobia. Men jakter god lyd nå.
Dette bildet er fra Luxman tråden. Du kjenner nok igjen rommet selv om det er blitt noen klasser opp siden sist
*Edit tenker på Luxman SQ-N10 og JBL 4425.
Vis vedlegget 414957
Hehe,er nok noe sånt! Er ikke det 5900?Den sorte midt i racket i bakkant høyre side i bilde var det noe kjent med.
Må være 2-3 år gammelt det bildet der.
Nei jeg mener den til halvpris!!! 9980kr mye go'lyd for pengaMener du dared saturn til -20% ? Ikke akkurat latterlig billig ? .USB DAC.
Vis vedlegget 414968
Kanskje like greit å spare videre til en Luxman L-590AX. Og sette Yamaha'n på anlegg #2.
Ser Luxman L550 AX mk II er på tilbud hos Stereofil. Gjør sikkert jobben den og. And then some Men fortsatt mye penger da.
Hva er grei brukt pris på en L550 AX ( mk 1 ) tro ? Ikke at markedet renner over av dem heller men.