|
Det der tror jeg gjør susen@ oyvindl85 Ja mye fin sjøørret og laks å få her på Hvaler. Ørret og laks på 1-3 kilo er helt vanlig å få.Selvfølgelig blir det mange turer uten fisk også, men ikke uvanlig å få nok til flere middager på en tur. Stor forskjell i smak på vill laks / ørret og det oppdretts greiene.
Spennende muligheter med Troels Gravesen oppgradering av JBL L112.
Kilde til bildet : JBL-L112
Vis vedlegget 420705
Nei vil absolutt ikke lønne seg økonomisk. Men om jeg trår til og koster på L112 masse penger så er kun tanken å beholde dem. Vil nok ikke få stort mer for dem enn vanlige L112 ved evt salg vil jeg tro.Kjekt å kunne ta med seg fiskestangen og ordne middagSelv er jeg ikke
så glad i laks. Småørret frest på pannen er derimot oppegående
En slik oppgradering vil vel ikke være lønnsomt rent salgsmessig?
Eller? Men det er vel ofte for egen vinning man gjør det![]()
Just Do It@ oyvindl85 Ja mye fin sjøørret og laks å få her på Hvaler. Ørret og laks på 1-3 kilo er helt vanlig å få.Selvfølgelig blir det mange turer uten fisk også, men ikke uvanlig å få nok til flere middager på en tur. Stor forskjell i smak på vill laks / ørret og det oppdretts greiene.
Spennende muligheter med Troels Gravesen oppgradering av JBL L112.
Kilde til bildet : JBL-L112
![]()
Kjøpte hans gamle Tannoy så da begynner jakten på en egnet forsterker til disse.United er sikkert en knakanes god kar. men slutt være så kryptisk.
Tannoy er det du har fått los og på?