jorwed_
Audio Arkeologen
Og den er det 30-40% avslag på i disse dager (Se forsiden av HFS)Eller denne
Selges hos Audioaktøren i Horten
O
Og den er det 30-40% avslag på i disse dager (Se forsiden av HFS)Eller denne
Selges hos Audioaktøren i Horten
O
Ligger(dørganes kjedelig spiller men) en på torget nå til 6K da har du masse penger i gjen til PU og eventuelt en Riaa.Hva med Pro Ject 2-Xperience? Til eldre rock, blues og jazz. Vil den være noe å satse på angående litt mer bass og dynamikk ?
Da kunne man kanskje handlet en riaa i samme slengen også. Pro-Ject 2Xperience SB - STEREOFIL AS
Føler at min kjære Lenco platespiller blir mobbet litt her. Bare ikke sagt rett utLencoen er nok greit og ha i et nr 2oppsett
O
Neimenisvartehelveteda du spurte jo!!! Nei den er ikke god nok i et seriøst vinyl oppsett(fornøyd nå???)Føler at min kjære Lenco platespiller blir mobbet litt her. Bare ikke sagt rett utLencoen er nok greit og ha i et nr 2oppsett
O
..og mitt anlegg #2 blir forresten heftigere enn stue anlegget om forsterker planer blir satt ut i livet. Bare så det er sagt Amerikansk muskel forsterker og engelske høyttalere. What can possibly go wrong ?
Kommer ann på forsterker det masse som kan gå galt vet duFøler at min kjære Lenco platespiller blir mobbet litt her. Bare ikke sagt rett utLencoen er nok greit og ha i et nr 2oppsett
O
..og mitt anlegg #2 blir forresten heftigere enn stue anlegget om forsterker planer blir satt ut i livet. Bare så det er sagt Amerikansk muskel forsterker og engelske høyttalere. What can possibly go wrong ?
Ja vil ha brutale og ærlige svar !Neimenisvartehelveteda du spurte jo!!! Nei den er ikke god nok i et seriøst vinyl oppsett(fornøyd nå???)Føler at min kjære Lenco platespiller blir mobbet litt her. Bare ikke sagt rett utLencoen er nok greit og ha i et nr 2oppsett
O
O
@ x-cell : que ?Audio-Technica har PU'er i fra 3900kr til 5390kr som er veldig gode.
Ellers er det Denon DL 103 og en del skrotofon du kan bruke
O
Mala audio har A-T 150 til 2990 det er en bra PUDa handler jeg bare en sånn Evo. Skylder på deg om lyden ikke blir bedre@ x-cell : que ?Audio-Technica har PU'er i fra 3900kr til 5390kr som er veldig gode.
Ellers er det Denon DL 103 og en del skrotofon du kan bruke
O
Har forresten bestemt meg for at på sikt skal jeg ha noen større Tannoy i stua. Helst Canterbury men om ikke det blir realitet økonomisk så går jeg for Kensington. Men snakker ett år eller to frem i tid tenker jeg. Må spare opp litt cash.Ta bilde av Turnberryene før og etter med den voksen da? Nysgjerrig, sjø..
Forøvrig har jeg inntrykk at at Platekompaniet rett som det er har 25 prosent rabatt på AT-PU-ene. Hadde i alle fall det minst to ganger i fjor.
Altid gøy og teste whip@ Evo & Motoren :
Takker, kamera og objektiver er noe jeg bruker litt kroner på, kjøper kun 'highend' objektiver. Vertfall mer highend enn stereo anlegget mitt. Men i motsetning til stereo hobby'n så betaler foto hobbyen for seg selv.
Tilbake til McIntosh Evo så må jeg innrømme at jeg siklet litt på den MA8000 som lå ute nå. Akkurat den hadde det vært gøy å testa på Sf Amati Futura også.
Altid gøy og teste whip@ Evo & Motoren :
Takker, kamera og objektiver er noe jeg bruker litt kroner på, kjøper kun 'highend' objektiver. Vertfall mer highend enn stereo anlegget mitt. Men i motsetning til stereo hobby'n så betaler foto hobbyen for seg selv.
Tilbake til McIntosh Evo så må jeg innrømme at jeg siklet litt på den MA8000 som lå ute nå. Akkurat den hadde det vært gøy å testa på Sf Amati Futura også.
Aldri hatt noe sug etter McIntosh,de gangene jeg har hørt det er jeg ikke imponert.
O