Hyggeligt med god stemning fra DanmarkEfter en god middag...
To af mine favoritter:
Den til venstre, egen lavet Solera, startet i slut 2017, har nu mere end 60 forskellige single malts i sig
Den til højre, ja, hvis vi taler smoke, så bliver det ikke så meget bedre. Men jeg er måske mest til de lidt lidt yngre (skrev jeg det...), i længden; Ardbeg 10, Laga 8 etc. En af de få NAS jeg er fan af, er Ardbeg Corryvreckan - namme-nam
God aften til jer alle, stay healthy & enjoy malts.
Vis vedlegget 672179
Vis vedlegget 672180
Mye godt fra campbeltown !!!Aaah... torsdag!! Da er det innenfor med litt godt i glasset
Vis vedlegget 671952
Det kan man kalde en perlerekke
Ja, jeg sliter veldig med at forstå hvordan noen kan tenke at dette er det beste systemet!Cadenhead har mye godt, og det er trist at utvalget på polet ikke er bedre...
Cadenhead's Whiskies are Irrefutably Remarkable, Prepare to be Intrigued!
By whisky geeks, for whisky geeks! We only release whisky's when they are ready to drink not because we have a sales cycle to keep to. That ethos makes the flavour of each whisky not only unique but also something to make you think.www.cadenhead.scot
Denne er fremdeles at få på polet, sikkert meget få flasker igjen etter den ble sluppet nå til morgen ... denne er utsolgt i hele europa, og kommer ikke igjen. Gull på flaske! Løp og ...Denne ble solgt tidligere i år på bolaget. Da kom den som en del av det tilfeldige utvalget (ca. 190 stk.) og man måtte møte opp på de utsalgene som hadde tatt den inn. Ikke videre enkelt å få tak i en m.a.o. Clydesdale AB (den svenske importøren) fikk nylig inn noen kasser til av denne godbiten. Ble lagt ut på bolagets ordinære bestillingsutvalg den 7. oktober. Den blåste ut i løpet av noen minutter. Klarte å klikke hjem et par stykker. Heldig jeg som har en svensk kollega som er dagpendler...Det gledes.
Vis vedlegget 670328
Da er den borte ...Denne er fremdeles at få på polet, sikkert meget få flasker igjen etter den ble sluppet nå til morgen ... denne er utsolgt i hele europa, og kommer ikke igjen. Gull på flaske! Løp og ...
Whole lotta loveNå!, vi skal da også ha en lille en! Som man sier på dansk ... det er jo lørdag!
Liker denne Glenmorangien, vistnok den mest solgte whisky i Skottland. Den er i altfall god med is.
Føler jeg sitter og snakker litt med meg selv på denne tråden ... det er sikkert sånt man begynner med når man nærmer seg de 47
Nå kjører Led Zeppelin i stuen ..
Vis vedlegget 673547
Må si det ser godt ut det der! Det er noe med rør .. holder på at gå fra tenkefasen til beslutningsfasen i forhold til PrimaLuna EVO100 DacHelt greit å snakke litt med seg selv , har fyra opp anlegget og skal høre (og se ) på hver gang vi møtes sammen med husarkitekten.
En god rødvin, en Highland Park og feit lyd gir god rus og god fot. God fredag til alle. Vis vedlegget 673551
Fikk vist sikret meg en flaske av denne. Blir spennende å prøve denneDa er den borte ...
Joda, det ble littVar det noen som fik hva de ønsket seg på dagen slip på polet
jeg hadde kølap nr 8000 og fikk ikke de flaskene jeg hadde håpet på ...
men da har jeg vel de pengene igjen til den dacen jeg sparer til
Gratulerer! Hvis du liker whiskiene fra Cambeltown så skal denne være noe helt spesielt sin unge alder tatt i betraktning! Jeg tror jeg var heldig og fikk 2 flasker!Fikk vist sikret meg en flaske av denne. Blir spennende å prøve denne
Ble det noe annet godt, ut over Kilkerran 8?Joda, det ble litt
Ja si det! Hvis en skal starte med bare litt brent bildek, da ville jeg kanskje gå for highland park, eller springbank/ glen scotia15, et hak op derfra er lagavulin16Har ett spm.
Dere som er ihuga drikkere av dette.
Av disse som smaker torv, jord, myr og brente gamle stabbur. Hvilken er av de er av den milde sorten?
Highland Park 12 år er av den milde sorten. (Veldig mild, og det fine for meg er at den ikke smaker noe som helst av blomster)Har ett spm.
Av disse som smaker torv, jord, myr og brente gamle stabbur. Hvilken er av de er av den milde sorten?
denne, men av en eller annen grunn fant jeg den ikke på polsidene - de har brukt å ha denHar ett spm.
Prøv gjerne Caol Ila. For meg er 12åringen bedre enn 18åringenHar ett spm.
Om Ardbeg er som ei fiskeskøyte i brann i Nordsjøen,Prøv gjerne Caol Ila. For meg er 12åringen bedre enn 18åringen
Får håpe de blir mer enn pointdonor, når Leeds var på sit beste var det rent fyrværkeri! Vil du anbefale Clynelishen?Siste rest av Clynelish 14 for denne gangen. Leeds fikk juling i dag. Velkommen til Premier League sier vi da. Cheers Vis vedlegget 673867
Det blir tomme flasker på deg i dagAvslutter nippelørdagen med et malternative. Rom fra Barbados er slettes ikke å forakte, Med litt vann blir den faktisk tørr. Me like. Vis vedlegget 673878
Jepp, Clynelish er en skjult skatt. Men, dette er min personlige mening/smak. Jeg vil slå et slag for Kilkerran 12 også. Tilgjengelig på polet nå for tiden. En av de bedre 12-åringene der ute synes nå jeg da.Får håpe de blir mer enn pointdonor, når Leeds var på sit beste var det rent fyrværkeri! Vil du anbefale Clynelishen?
har lenge sett på den Clynelishen, må nok snart prøve den... ser Kilkerran 12 ligger igjen etter slippet i går, den er sikkert borte innen 1 uke. Har ikke smakt den heller. Bør nok slå til ...Jepp, Clynelish er en skjult skatt. Men, dette er min personlige mening/smak. Jeg vil slå et slag for Kilkerran 12 også. Tilgjengelig på polet nå for tiden. En av de bedre 12-åringene der ute synes nå jeg da.