Ja det skal være sikkertBare elendigheten altså...Not.
Har Vis vedlegget 673879 noen godbiter på lur her...
Ja det skal være sikkertBare elendigheten altså...Not.
Har Vis vedlegget 673879 noen godbiter på lur her...
Go go go...har lenge sett på den Clynelishen, må nok snart prøve den... ser Kilkerran 12 ligger igjen etter slippet i går, den er sikkert borte innen 1 uke. Har ikke smakt den heller. Bør nok slå til ...
utfordringen, hvis man kan si det sånt, er at jeg i denne måned har kjøpt 2xkilkerran 8y, springbank 12y, og springbank 21y .. det er sån sirka 7 av disse høvdinger .. og så er jeg jo gift, så ..Go go go...
Lurt.Da bestilte jeg Clynelish 14 og Kilkerran 12 istedet
Jeg har ennå ikke fått smakt noe av Kilchoman - er det noe du vil anbefale?Månedens flaska. Og så en bestilling Clynelish14. Kilkerran12 var utsolgt
Vis vedlegget 675209
Sanaig är också fin.Jeg har ennå ikke fått smakt noe av Kilchoman - er det noe du vil anbefale?
var netopp inne på Monopolets side og så denne
Vis vedlegget 675237
Syns egentlig det høres veldig godt ut
Den ser også god utSanaig är också fin.
loch gorm er herlig!Jeg har ennå ikke fått smakt noe av Kilchoman - er det noe du vil anbefale?
var netopp inne på Monopolets side og så denne
Vis vedlegget 675237
Syns egentlig det høres veldig godt ut
Da er den bestilt! Det virker ikke som om det er mange av de på lager, så det er nok bare at slå tilloch gorm er herlig!
100% islay mindre røk og mer floral. like herlig.
På tur og reise - Whiskytur i Skottland
Vi får ta runden her (i tråden)i morgenwww.hifisentralen.no
Ta med deg over Cash, jeg har nye glass med ekstra god smak. Vi deler liktMånedens flaska. Og så en bestilling Clynelish14. Kilkerran12 var utsolgt
Vis vedlegget 675209
God ide' jeg tåler bare en helflaske
Ja, jeg fik 3 av 4 flasker kansellert. Endte opp med at få 1 flaske kilkerran 8. Hvis jeg skal se litt positivt på det, så er kilkerran 8 umulig at få noen andre steder nå, bortsett fra auksjoner. Det er en 2019 avtapning og det kommer ikke flere av den. så det er nok den flasken jeg ønsket meg mest. De som ble kansellert finner jeg i Danmark!Vinmonopolets egen variant av Joker Nord resulterte til slutt til 3 flasker. Blir nok bra dette selv uten de som ble kansellert.
Vis vedlegget 675304
Lagavulin 12 YO (Special Release 2020)
Det var den samme flasken jeg hadde på første plass (takk for tips)! For en farve!Ja, jeg fik 3 av 4 flasker kansellert. Endte opp med at få 1 flaske kilkerran 8. Hvis jeg skal se litt positivt på det, så er kilkerran 8 umulig at få noen andre steder nå, bortsett fra auksjoner. Det er en 2019 avtapning og det kommer ikke flere av den. så det er nok den flasken jeg ønsket meg mest. De som ble kansellert finner jeg i Danmark!
Ser den går for 140-150 euro på whiskyauction.com. Tenker den kommer til at øke med tiden, tror alt fra Springbank og Kilkerran/Glengyle som er godt og begrenset kommer til at øke. De andre to flaskene dine ser også gode ut. Tenker de også må være sikre vindere, selvom jeg ikke har smakt noen av de. Er dog stor fan av Lagavulin 16!Det var den samme flasken jeg hadde på første plass (takk for tips)! For en farve!
Jeg også ... tror det var den jeg bestilte i går kveld
Den kan anbefales!I morgen skal jeg liste meg ned til Hjortneskaia og gå ombord i Color Magic, planen er å handle inn whisky,vin og øl for et par måneder.
Disse var tilgjengelige på Color Fantasy i juli, håper de også finnes på Magic. Spirit of the Bear har jeg drukket et par flasker av. Men de andre har jeg ikke prøvd. Har noen her smakt på disse ?
Vis vedlegget 675461
Hvis du vil ha mer med enn kvoten, og ikke gider ha svet på panden når du går gjennom tollen, da kan appen til toll.no anbefales. Husker ikke helt men jeg tror det er sirka 200 kr pr flaske du ønsker ekstra, opp til 7 flasker tror jeg. Betalt rett før og gå gjennom uten høy puls! ... det er spesielt lønnsomt ved dyrere flasker!I morgen skal jeg liste meg ned til Hjortneskaia og gå ombord i Color Magic, planen er å handle inn whisky,vin og øl for et par måneder.
Disse var tilgjengelige på Color Fantasy i juli, håper de også finnes på Magic. Spirit of the Bear har jeg drukket et par flasker av. Men de andre har jeg ikke prøvd. Har noen her smakt på disse ?
Vis vedlegget 675461
Jeg har med et par "kvoteutvidere" poenget er bare det at de ikke må kjøpe noe alkohol sjøl, det kan holde hardt.Hvis du vil ha mer med enn kvoten, og ikke gider ha svet på panden når du går gjennom tollen, da kan appen til toll.no anbefales. Husker ikke helt men jeg tror det er sirka 200 kr pr flaske du ønsker ekstra, opp til 7 flasker tror jeg. Betalt rett før og gå gjennom uten høy puls! ... det er spesielt lønnsomt ved dyrere flasker!
Si fra om du anbefaler den..Litt usikker på om Ardbeg sin youngster er min greie, men smiler alltid litt i skjegget jeg ikke har når jeg ser navnet. Måtte ha en flaske
Vis vedlegget 675485
Den er ung og dermed litt tøff i kanten, har ikke fått den rundheten som 12 åringer og eldre gjerne får.Litt usikker på om Ardbeg sin youngster er min greie, men smiler alltid litt i skjegget jeg ikke har når jeg ser navnet. Måtte ha en flaske
Vis vedlegget 675485
enig, denne Wee Beastie er superLikte Wee Beastie godt, bestilte en flaske til i dag.
Tømte Bunnahabhain 12 i dag, det blir ikke siste gang.
Godt at høre .. jeg har sparet på min til en spesiel dag ... kanskje hvis det skulle lykkes meg at få Sonus Faber SerafinoGlengoyne 21...sherrylagret eleganse. Rund og fyldig duft...fudge (Mørk karamell)...Smaken varer og varer og varer... litt tørr...er vel eika som vil snake litt her tenker jeg. Flytende konfekt er en assosiasjon som kommer. I min gane en real godbit altså. Cheers!
Vis vedlegget 675496
Fikk tak i disse godbitene i fjor sommer på Color Fantasy. 46% gjør en forskjell, tro meg. Snadder.I morgen skal jeg liste meg ned til Hjortneskaia og gå ombord i Color Magic, planen er å handle inn whisky,vin og øl for et par måneder.
Vis vedlegget 675461
Absolutt enig i det, litt styrke bør det være.Fikk tak i disse godbitene i fjor sommer på Color Fantasy. 46% gjør en forskjell, tro meg. Snadder.
Vis vedlegget 675500
De ser gode utFikk tak i disse godbitene i fjor sommer på Color Fantasy. 46% gjør en forskjell, tro meg. Snadder.
Vis vedlegget 675500
Godt at høre .. jeg har sparet på min til en spesiel dag ... kanskje hvis det skulle lykkes meg at få Sonus Faber Serafino
Vis vedlegget 675503
Det må jeg jamenn nok si... det er noe av en high end veninne du har derArtig sammentreff med Glengoyne. Jeg fikk denne, helt uventet, levert på døren for en time siden. Forsinket presang fra venninne, som hadde fått den av venninnes mann, som hadde et fat der. Åpnet og smakte på den nå. Ikke verst!
Vis vedlegget 675510