Jeg er ikke noe særlig glad i vanlig Chivas 12 år, men den flasken du har der overrasket meg veldig. Den likte jeg veldig godt.Nok en travel retail, har ikkje smakt Chivas siden 80's trur eg
Vi får rive av plasten å prøve
Vis vedlegget 1032422
|
Jeg er ikke noe særlig glad i vanlig Chivas 12 år, men den flasken du har der overrasket meg veldig. Den likte jeg veldig godt.Nok en travel retail, har ikkje smakt Chivas siden 80's trur eg
Vi får rive av plasten å prøve
Vis vedlegget 1032422
Syns den var god jaJeg er ikke noe særlig glad i vanlig Chivas 12 år, men den flasken du har der overrasket meg veldig. Den likte jeg veldig godt.
God sommerwhisky er det i alle fall.
Hjemmebrent?Noen vil kanskje tro dette ikke har noe i denne tråden å gjøre, men det har det faktisk!
Noen som kan gi gode råd i forhold til hvor man kan få kjøpt klinkekuler i større mengder?
På Beste VestBredden så er det obligatorisk med klinkekuler i ethvert møblert hjem !!!Hjemmebrent?
Slapp i klype, så du ikke klarer å skru de igjen?For og fylle i whiskyflaskene, minske oksidering.
Da kan man jo raskt bli beskyllt for å være drikkfeldig!!Jo mindre oksygen det er i flaska, jo bedre er det.
Men om man tar og drikker opp flaska raskere, er problemet løst FØR det blir et problem![]()
Nei tvi vøre!!Hjemmebrent?
Da har jo jeg ett problemJo mindre oksygen det er i flaska, jo bedre er det.
Men om man tar og drikker opp flaska raskere, er problemet løst FØR det blir et problem![]()
Nei tvi vøre!!
Har aldri servert hjemmebrent etter mitt første gang jeg giftet meg. Og da var det teknisk sett svigerfar som severte! Naboen hans hadde brent i langt tid før evenementet. Noen magnumflasker "Gul Enke" hadde jeg selv kjøpt på Vinmonopolet på tilbud! Og så hadde jeg en flaske Chivas Regal jeg hadde kjøpt i Longyearbyen. Forloveren min oppdaget at den var ekte vare så han "passet på den" hele kvelden.![]()
Selv var jeg klin edru hele kvelden!
Er det over to hæljer etterhverandre så har du et BIGTIME problem !!Da har jo jeg ett problem
Men hvor lenge er det snakk om.
Vask er greit nok.... Bare ikke tøm dem i Sluket....Her i huset er det jo flere som er mange år.
Bare å tømme de i vasken da![]()
Dette kan lett løses Steinost ved og invitere ett knippe gode gamle venner som er vonde og vanne til barskapsdugnadJeg må drikke mer.
Sanker jo som en gal.
Men noen er jo snart tomme.
Att du bruker så lang tid på en butelj@Cash 63 spelar djupt shockad![]()
Glemte å gi ett godt svar.Bare og invitere dårlige kompiser med på hyttetur Osten !!
Så så skal jeg vise deg flotte steder i nabolaget dit![]()
![]()
SokkerdrykkEn Mackis fra tillfälliga sortimentet på Bolaget her, nyper nok en butelj til uken.
Vis vedlegget 1037309
Det hadde vært kjekt å smake Dimple igjen, det må minst være 20 år siden sistVis vedlegget 1036458
Denne Scotch er kjøpt i England
Vis vedlegget 1036459
Forskjellige typer og nationalitet. Denne Canadien skal være veldig bra. Ikke å få på Polet![]()
Alternativet var den Arran som kalles Crazy Swede (heavily peated), men satser mer plysj denne gangenDrikk den raskt opp Karmiz !!
Jeg skal høre med noen gamle fiske gubber her om de har noen båt tjære og blande den ut med.Sokkerdrykk![]()