Deng1
Hi-Fi freak
Det er en god stund siden jeg har smakt makkis... er dem fremdeles på "realitvt stort vanilje/søtpreg" ??
Den er vel i den kategorien, når vi får vårat fat skal du få en smaksprøve.Det er en god stund siden jeg har smakt makkis... er dem fremdeles på "realitvt stort vanilje/søtpreg" ??
Makkis, husker ikke detaljert nå type fat lagring.Hva type på fat ? Solly om jeg ikke har fulgt med i timen
Smaker litt moden banan her også........ bare mye bedreKjøpte meg en Port Charlotte 10 til feriestarten i helga, og den innfrir som vanlig. Virkelig gode saker!
Denne gangen synes jeg moden banan dominerte smaksbildet, mulig jeg trenger en kalibrering av smaksløkene. Ikke noen usmak, tvert imot,
kan bare ikke huske å ha kjent det så tydelig før.
God helg, og sláinte!
Jeg fikk smake før jeg kjøpte så viste hva pengene gikk til Mye tørket fruktsødme og intensiteten til cask stenght som jeg elsker. Ja sherryen er der og laaang ettersmak Smakte på denne før jeg fikk samples av Graigellachie 17 og 23 som nevnt tidligere.Spent på hva du synes om den 25’ern!
16 er god, men veldig midt på treet med alt. Den minner mest om en (for-) veldesignet japansk sherrybomb.
Nice try jaJeg fikk smake før jeg kjøpte så viste hva pengene gikk til Mye tørket fruktsødme og intensiteten til cask stenght som jeg elsker. Ja sherryen er der og laaang ettersmak Smakte på denne før jeg fikk samples av Graigellachie 17 og 23 som nevnt tidligere.
De var veldig rause og du kunne få samples av det meste før du kjøpte. De dyreste fikk du ikke samples av. En som prøvde å få smake en 40 åring, men da ble han høflig avvist
Port Charlotte 50% - 10 år (jeg har en svært anbefalt ROM her, ifra min side!! Discarded - Banana Peel (37,5%) som jeg vil anbefale dere som drikker whisky, men og liker rom, den har en smak av whisky, men det er søtt, smak av banan selvsagt))Kjøpte meg en Port Charlotte 10 til feriestarten i helga, og den innfrir som vanlig. Virkelig gode saker!
Denne gangen synes jeg moden banan dominerte smaksbildet, mulig jeg trenger en kalibrering av smaksløkene. Ikke noen usmak, tvert imot,
kan bare ikke huske å ha kjent det så tydelig før.
God helg, og sláinte!
I det huset har jeg lagt igjen flaut mye penger gittBatch 83 av Aberlour A'bunadh er nå å finne. Så da ble det med en hjem + litt annet standardvarer.
Vis vedlegget 1043045
Her fra et tidligere besøk. 11 år siden nå. På tide med et ny tur.
Vis vedlegget 1043046
Jeg skal teste den Banana Peel romen, den står på lista.Port Charlotte 50% - 10 år (jeg har en svært anbefalt ROM her, ifra min side!! Discarded - Banana Peel (37,5%) som jeg vil anbefale dere som drikker whisky, men og liker rom, den har en smak av whisky, men det er søtt, smak av banan selvsagt))
Så jeg har smaken av banan i mitt minne, og jeg kan vel si at, om jeg prøver godt og se referansen til 4-string, men syntes den er svak, litt smak av grønt eple, litt eik, og muligens litt sitrus.. varmer man whiskyglasset så kommer litt mer kraft frem iform av lær(som vi ihvertfall snakker om med sigarer)
P.C. er ingen god whisky for meg til sigar. Men den er flott til til og sitte i døråpningen og se igjennom regntåka, og drømme om den sommeren som ikke er her...
Trist som bare det, uansett. Måtte det gjenoppstå en eller annen gang.Forhåpentligvis så går det bra med privat personer som har kjøpt fat. Det er uttalt fra Mackmyra at fat som allerede er kjøpt mest sannsynlig ikke skal gå tapt! Bare å krysse fingrene