Cash 63
Æresmedlem
På bestillings sortimentet til systembolaget, prøver og bestille en i morgen.
Port Askaig 100 Proof | Systembolaget
Port Askaig 100 Proof | Systembolaget
Jepp Caol Ila ligger "rett rundt hjørnet" der.ja, men jeg tenkte på distilleriet. det er vel bare caol ila på den fergeplassen?
Bara 100:- dyrare.
Hva, kjøpte du ikke alle tre?Så var det min tur til å smake mye omtalte Myken whisky. Fint å skrive på CVen, verdens første arktiske destilleri, men smaker det noe godt? Smakte på Norsk Malt og Bådin Stout og sistnevnte var best i min gane. Den første var ok, men ikke noe å skive hjem om. Litt typisk smooth ung whisky. Bådin Stout hadde mer krydder og ”hang time" og var min favoritt av de to. ingen av de to er noe best buy i min bok, men en helt ok dram
Vis vedlegget 944670
Jeg synes at det er en uting at man bruker flasker på 0,5 l. En literpris på 1.820,- kr for 4 år gammel whisky er tullete i min bok. Det er min personlige mening.Hva, kjøpte du ikke alle tre? Vis vedlegget 944690
Ja, synes vel prisen er noe drøy.Jeg synes at det er en uting at man bruker flasker på 0,5 l. En literpris på 1.820,- kr for 4 år gammel whisky er tullete i min bok. Det er min personlige mening.
det er bare en gimmick hele greia, i mitt hode.Jeg synes at det er en uting at man bruker flasker på 0,5 l. En literpris på 1.820,- kr for 4 år gammel whisky er tullete i min bok. Det er min personlige mening.
De skal da få sin sjansen. De startet opp i 2014 og er jo unge.det er bare en gimmick hele greia, i mitt hode.
Forstår ikke det.det er bare en gimmick hele greia, i mitt hode.
Den der ser spennende ut. Bra omtale på Whiskysaga også, og vi deler ofte samme oppfatning, bortsett fra hans hang til røykbomber.Denne blir med hjem fra jobb på tirsdag! Lenge siden en har handlet seriøs whisky men nu innfor høsten er det en 3-4 stk på shortlisten...
Ochdamh-m'or Octomore 11.2
Vis vedlegget 944637
Vis vedlegget 944636
mvh
Det ser ut som et nesten overkommelig volum.... men bare nesten.Vad har denne grønne -80t drykken i whisky tråden og gjøre Det får ni vite imorgen er nok kanskje første gang jeg hellt ur en flaska med alkohol
Vis vedlegget 948088
Lettspydd den derVad har denne grønne -80t drykken i whisky tråden og gjøre Det får ni vite imorgen er nok kanskje første gang jeg hellt ur en flaska med alkohol
Vis vedlegget 948088
Morsom. kork da .
DET er en vinner her hos meg!
Ikke vond den heller, tror jeg har to av denMye snadder i denne tråden, jeg pleier å holde meg til 500-600 kroners whisky (polet)
Dette er en av favorittene
Vis vedlegget 948089
Hva ynes du om 21? Har en på hytta.Glenfarclas 15 er nok den jeg liker best derfra (har smakt 10, 12, 15, 17 og 21).