Har ikke hørt at Wimp har musikkvideoer, hvor kommer den infoen fra?Ser Wimp har HD musikkvideoer.
Finner ingen meny for musikkvideoer, heller ingen liste på nettet over hvilke musikkvideoer de har.
Er eneste måte og finne musikkvideoer og gå gjennom en og en artist for og lete etter videoer?
Dette blir jo tungvint for og si det mildt.
Videoene hadde et eget valg i menyen på Android appen, men det ser ut som om den er borte. Sto imidlertid at den var i beta. Ikke det at jeg savner det. Min interesse for videoer forsvant vel omtrent samtidig som MTV ble en anal for realiy show.Ser Wimp har HD musikkvideoer.
Finner ingen meny for musikkvideoer, heller ingen liste på nettet over hvilke musikkvideoer de har.
Er eneste måte og finne musikkvideoer og gå gjennom en og en artist for og lete etter videoer?
Anal jaVideoene hadde et eget valg i menyen på Android appen, men det ser ut som om den er borte. Sto imidlertid at den var i beta. Ikke det at jeg savner det. Min interesse for videoer forsvant vel omtrent samtidig som MTV ble en anal for realiy show.Ser Wimp har HD musikkvideoer.
Det er allerede der, ickstream er tingenNoen som vet om Tidal blir tilgjengelig på Squeezebox dersom, gud forby, Wimp utfases helt.
Takk, holder på Wimp til "the bitter end". Men da finnes det iallefall en løsningDet er allerede der, ickstream er tingenNoen som vet om Tidal blir tilgjengelig på Squeezebox dersom, gud forby, Wimp utfases helt.
https://tidalsupport.zendesk.com/hc/en-us/articles/201871191-Squeezebox
Tidal streaming comes to Logitech Squeezebox and AURALiC Aries | DAR
Lar deg se 75 000 musikkvideoer i HD - Teknofil.noHar ikke hørt at Wimp har musikkvideoer, hvor kommer den infoen fra?Ser Wimp har HD musikkvideoer.
Nei, det er lossy, og tilsvarer WiMP Premium.Er Tidal premium tilsvarende Wimp HIFI?
Har prøvd Tidal på Squeezebox Duet. Dungerte bra det.Noen som vet om Tidal blir tilgjengelig på Squeezebox dersom, gud forby, Wimp utfases helt.
Ja, jeg la til Tidal på Sonos her, med Wimp innloggingen, og det fungerer fint ja. Imidlertid, da jeg logget meg inn på hjemmesiden til Tidal, så det ut som jeg betalte for et eget Tidal abonnement også, så jeg måtte spørre Wimp. Fikk da dette svaret, og da tolker jeg det som at dette vil fungere i en begrenset periode, før man evt må tegne et eget Tidal abonnement:Wimp kontoene fungerer allerede på Tidal med samme logininfo. Byttet til Tidal på streameren og alle favorittene fungerer som før, bare at de kjører fra Tidal.
Så hvis jeg forstår dette riktig så vil ikke Wimp HIFI bli videreført i Tidal?Nei, det er lossy, og tilsvarer WiMP Premium.Er Tidal premium tilsvarende Wimp HIFI?
Jo, begge varianter av TIDAL er lik de respektive variantene av WiMP. Musikk, lyd og pris er lik, men navnet blir nytt.Så hvis jeg forstår dette riktig så vil ikke Wimp HIFI bli videreført i Tidal?Nei, det er lossy, og tilsvarer WiMP Premium.Er Tidal premium tilsvarende Wimp HIFI?
Isåfall er det takk og farvel til meg som kunde.
Har inst.fila til Wimp og den funker sikkert. Sleng over mailadr hvis du vil ha den.Meldte meg inn som Tidal HiFi kunde i går. 30 dagers gratis prøveabonnement.
Ved innmelding stod det 19,99USD/mnd for HiFi, og jeg valgte det men ble umiddelbart routet til norsk side med kr 199/mnd som pris.
http://tidal.com/us
Systemet er vel 100% identisk med "nye Wimp" (etter relanseringen for noen dager siden, da web-siden var nede).
Det jeg ikke finner, er program til PC. Jeg finner kun webplayer og app'er til smarttelefoner/nettbrett.
http://tidal.com/us/download
På iPad er app'en noen ganger treg, men på iPhone fungerer den veldig bra.
Takk for tilbudet. Nå har jeg tre ganger tidligere denne uka installert wimp programmet, men uansett hva jeg gjør av innstillinger i brannmuren, får jeg som svar "ikke kontakt med server". Så derfor gav jeg opp hele opplegget.Har inst.fila til Wimp og den funker sikkert. Sleng over mailadr hvis du vil ha den.Meldte meg inn som Tidal HiFi kunde i går. 30 dagers gratis prøveabonnement.
Ved innmelding stod det 19,99USD/mnd for HiFi, og jeg valgte det men ble umiddelbart routet til norsk side med kr 199/mnd som pris.
http://tidal.com/us
Systemet er vel 100% identisk med "nye Wimp" (etter relanseringen for noen dager siden, da web-siden var nede).
Det jeg ikke finner, er program til PC. Jeg finner kun webplayer og app'er til smarttelefoner/nettbrett.
http://tidal.com/us/download
På iPad er app'en noen ganger treg, men på iPhone fungerer den veldig bra.
Strange.. Kom en oppdatering til PC-sw i dag uten at jeg ser noen umiddelbare forskjeller. Mulig pga at jeg ikke bruker den men..Takk for tilbudet. Nå har jeg tre ganger tidligere denne uka installert wimp programmet, men uansett hva jeg gjør av innstillinger i brannmuren, får jeg som svar "ikke kontakt med server". Så derfor gav jeg opp hele opplegget.
Skal fortsette å teste Tidal HiFi i prøveperioden. Er fornøyd med lyden men har grusomt mange album og spillelister på Spotify Premium som jeg før eller siden må få over hvis jeg går for Tidal.