Moiz Audio
Bransjeaktør
rørfetishen er kompensasjon for--?
...at glødelamper snart er forbudtrørfetishen er kompensasjon for--?
Det var ehmm...nakent ? I fare for å fremstå som en tosk men hvor er strømforsyningen ? eksternt kabinett ?
ER JO NESTEN IKKE NOE OPPI. 300 KRONER I DELER, 500 FOR ARBEIDET OG 1000 KRONER FOR KABINETTET.
VI HAR BLITT LURT ARDILLA!
JACK!!
ER JO NESTEN IKKE NOE OPPI. 300 KRONER I DELER, 500 FOR ARBEIDET OG 1000 KRONER FOR KABINETTET.
JACK!!
Sosialist!Har du aldri sett innsiden av en rørforsterker??
JACK!!
JACK!!
Er nesten ikke en tøddel oppi disse greiene jo. Priset være Asus!
Slapp av comrade, jeg tuller. Har sett noen av disse bildene før, dét er ikke rør.Velkommen til RØR-forsterkere.
Som kapitalist veit du at det er resultatet som teller. Folk betaler for hvordan det låter.
Hva delen koster enkeltvis gidder jeg ikke begynne å regne på, men volumknotten på min WA2 koster 200 dollar løst. Skal du starte "delen koster jo ingenting"-dabattten kan du finne mange å diskutere med. Et annet sted. Dessuten ser det ut til at du glemmer å ta med trafoene i betraktningen... akkurat som johnny...
JACK!!
Det er ikke pent å humre.... over andres dumheter.*humre* *humre*
Det var ehmm...nakent ? I fare for å fremstå som en tosk men hvor er strømforsyningen ? eksternt kabinett ?
edit-Slapp av comrade, jeg tuller. Har sett noen av disse bildene før, dét er ikke rør.
Æsjjj..........husk jeg har jo Triton hos meg - det er svære trafoer det.Velkommen til RØR-forsterkere. De ser sånn ut inne hele bunten. Det er RØRENE som er forsterkeren. Trafo - Rør og en kondensator eller to. Slik er det.
Som kapitalist veit du at det er resultatet som teller. Folk betaler for hvordan det låter.
Hva delen koster enkeltvis gidder jeg ikke begynne å regne på, men volumknotten på min WA2 koster 200 dollar løst. Skal du starte "delen koster jo ingenting"-dabattten kan du finne mange å diskutere med. Et annet sted. Dessuten ser det ut til at du glemmer å ta med trafoene i betraktningen... akkurat som johnny...
JACK!!
Litt sur for at jeg *humret* ?Æsjjj..........husk jeg har jo Triton hos meg - det er svære trafoer det.
Nei !Litt sur for at jeg *humret* ?Æsjjj..........husk jeg har jo Triton hos meg - det er svære trafoer det.
Skal du selge din Woo billig ?Fordelen med disse simple konstruksjonene er jo at enhver idiot med litt god veiledning for å velge korrekte deler kan fikse og modde på dem.
Skal du selge din Woo billig ?Fordelen med disse simple konstruksjonene er jo at enhver idiot med litt god veiledning for å velge korrekte deler kan fikse og modde på dem.
Beklager Den er nok ikke til salgs. Den eneste grunnene jeg kan tenke meg til at jeg skulle finne på å selge, er dersom jeg kjøper en WA22 og finner at WA6-SE blir overflødig. Er veldig fornøyd med WA6-SE.Skal du selge din Woo billig ?Fordelen med disse simple konstruksjonene er jo at enhver idiot med litt god veiledning for å velge korrekte deler kan fikse og modde på dem.
Beklager Den er nok ikke til salgs. Den eneste grunnene jeg kan tenke meg til at jeg skulle finne på å selge, er dersom jeg kjøper en WA22 og finner at WA6-SE blir overflødig. Er veldig fornøyd med WA6-SE.Skal du selge din Woo billig ?Fordelen med disse simple konstruksjonene er jo at enhver idiot med litt god veiledning for å velge korrekte deler kan fikse og modde på dem.
Jeg skal lage min egen det er visstnok enkelt hører jeg og koster ikke mer enn 1800,-
Takk for hjelpen !!Woo Audio er pene forsterkere....
Ja Metallica er knall....lol. Men himmel og hav for ett anlegg må jo koste noe vanvittig ?
Jeg skal lage min egen det er visstnok enkelt hører jeg og koster ikke mer enn 1800,-
Jeg, tenkte å holde smella, i denne vekslingen, men jeg klarer ikke. Finnes det noen "moddinger" til PSii?
Christian