Ikke så veldig egentlig.. det er jo et soleklart steg i feil retningSpennende, kos deg X!
Jepp.Er den pygåttn en bobil? Compact living
Mazda har hatt mange fine biler opp gjennom tidene. Husker at onkelen min hadde en mørk grønn 929 coupe fra 70-tallet. Virkelig flotte biler!Også ramlet man over en ekte survivor av en Mazda pickup. Eid av eldre herremann med en tjukk perm med alt som er gjort. 99% rustfri og som ny innvendig. Årlig test på NAF utført siden ny.. men han ga den opp etter å ha brukt 20k på feilsøking når den sluttet å gå.. det ble konstatert defekt motorstyring og den er verken billig eller lett å få tak i. Så da endte den opp her og er nå fikset og eugodkjent uten feil.
Den fikk treffe en eldre søster i form av en rx5 som en kompis eier her om dagen..
Vis vedlegget 651734
Så ja, caravan og bil har fått mer fokus enn stereo siste tiden
Mazda laget veldig mye fint i gamle dager.. pickupen er vel ikke akkurat å klasse som vakker, men har hatt 2 stk tidligere å det er en flott bruksbil.Mazda har hatt mange fine biler opp gjennom tidene. Husker at onkelen min hadde en mørk grønn 929 coupe fra 70-tallet. Virkelig flotte biler!
Må også innrømme å ha eid en velbrukt og ikke like glamorøs 626 når jeg gikk på Høyskolen - var transportmiddel - ikke noe mer
Ingen umiddelbare planer om det nei..Skal du selge?
Og hva ble det denne gang...?Da gikk man på en smell på finn.no..
Kjører fortsatt Mazda jeg. Har hatt tre stykker, men ingen pickup.Mazda laget veldig mye fint i gamle dager.. pickupen er vel ikke akkurat å klasse som vakker, men har hatt 2 stk tidligere å det er en flott bruksbil.
Denne vil nok bli passet bedre på enn typiske billige pickuper, og mye mods ligger klar, men jeg venter på en del til før jeg monterer alt
noe som lager lydOg hva ble det denne gang...?
Har hatt 4 mazda.. 3stk pickuper og en 2008 Mazda 6 stvKjører fortsatt Mazda jeg. Har hatt tre stykker, men ingen pickup.
Er mazda en MM eller MC?Har hatt 4 mazda.. 3stk pickuper og en 2008 Mazda 6 stv
Ja de må ofte skytes..Har 323 som bare går og går.
Det er det beste fra begge verden.. det er MMC(Mazda Motor Company)Er mazda en MM eller MC?
Klipsch?Ganske pent treverk...
Er det noe bra da?Klipsch?
Det er det bare du som kan svare påEr det noe bra da?
Ja nye talere er nok rett siden det som kommer lager lydDet er det bare du som kan svare på
Men gjetter på nye talere