Det skarpe øye ser at det er en primaluna EVO 400 som har kommet på benken.. det er bare å takke Terje på audio aktøren for flott service og flere lange og morsomme samtaler om hifi og annet.
Ja den virker som en trivelig skapning selv om ryggen kanskje ikke er like enig i detNice! Trivelig amp det der
mvh
Ikke fått spilt fritt enda pga ei lita som sover.. men kan i allefall si at den er bedre på lave volum..Har du fått hørt litt? Hva er hovedforskjellen til Heed etter din mening? Bare nysgjerrig, da jeg jo har hørt Heed, som jo er meget bra.
Såklart Ville ikke vært utenVi har vel Dirac i bilen, har vi ikke?
Ja jeg ble akutt forelsket i hans Fire away.. fysj for en gåsehud.. og det på lave volum som lar ei tøtte på snart 3år få sove..Chris Stapleton er bra, selv uten rør (og med Dirac i bilen)
Nei overhode ikke.. har jo hatt Hegel..Ække du som oftest mest fornøyd med den sist ankomne da
End result?
Nei lite øl har jeg ikke smakt noen direkte gode kandidater på.. isbjørn lite kan til nød gå.Tja - sitter her med en Frydenlund fatøl. Smaker helt ok
Disse lite-øl-sortene er jo en rekativt lys øltype. Greit for de som liker øl som ikke smaker så veldig mye.
Johan-Kr
Windows 10 var jo en stor oppgradering lydmessigfint å ha litt god musikk på ørene selv om hodetelefonene på dataen er mer rettet Spill enn musikk.
Det er mulig.. men et par trådløse gaming hodetelefoner er nok ikke det råeste man kan få til musikk.Windows 10 var jo en stor oppgradering lydmessig
Ikke gjort jobben enda, men har 2 nye liggendeFlott bilde! Byttet du basselementer i begge to?
Hvilke er det som skal testes, i tillegg til Klipsch?Jaja.. da blir det høyttaler duell i heimen i neste uke en gang..
Litt komisk egentlig at jeg ender opp med de 2 stativhøytalerne jeg ønsket meg samtidig.. vilt forskjellige, og med 2 helt ulike framtoninger...
Så får vi se, men det ene parret vil nok havne på brukte etter testen.. blir litt råflott å ha begge stående, tror jeg..
Skjønner meg ikke på detHehe.. må nå flire litt av dette syndromet eller hva man skal kalle det for som gjør at man fan aldri blir kurert for bytte syke eller nysgjerrighet..
Jaja.. vi får se hvor det går..