Ja det er lite der ute jeg kan tenke meg blir en bedre match..Tror nok Klipsch kan passe godt til Heed, etter det jeg hørte. Blir dynamisk nok, ihvertfall......
Ja alt er reversibelt med 10 bolterTøft, og ikke minst en reversibel prosess
Nei, det blir bare masse gåsehud å tårer i øyekrokenBLIR DET IKKE SOM Å SPILLE ALT MED CAPSLOCK PÅ!
Ser sprekt ut, gratulerer.
Ja de gjør jobben de skal gjøreDet høres ut som at du er fornøyd med Palladiumene?
Er vel en blanding av mye rart i disseKlipsch P17B, de hadde vært interessant å høre .... Hvilke materialer og slikt er brukt i elementa på de der?
Spennende, de spiller vel i samme klasse som de jeg bruker til TVen, man skal ikke kimse av stativhøyttalere som det der uansett.Er vel en blanding av mye rart i disse
Titanium diskant, alu mellomtone og en hybrid konstruksjon i bassen.. var vel snakk om noe greier som ble brukt i rotorblader eller noe annet eksotisk..
Vis vedlegget 658885
Fikk aldri spille med p37 i dette rommet, men totalt sett er det flere likheter enn ulikheter.. p17 mangler siste lille i dypet, men syns det trøkker like godtSpennende, de spiller vel i samme klasse som de jeg bruker til TVen, man skal ikke kimse av stativhøyttalere som det der uansett.
Du hadde vel innom P37 (eller P38/P39) en periode også, hva synes du om differansen på 'lille' P17 kontra de?
Den er såpass tung at jeg får den ikke ut av eskenNå setter de fyr på bildekk i gatene her i Tromsø i sinne og fortvilelse. Er et tidsspørsmål før opprørspolitiet settes inn.
Nei den er nok ikke helt der..Ser jo at det står Evolution på eska, og hvor tung kan en Creek Evolution 50 være?
Low rider har jeg ute..Er det en Lo-rider du har fått deg der?
Neida.. har både kunnskapen og papirene i orden til å bygge sånt.. men da får man ikke bruke den på vei lengereMangler noe her...