Han taler til oss alle daglig.. Har jeg hørt rykter om
Mitt alter får stadig nye relikvier.Viktigheten er ikke han som taler, men hvordan alteret ser ut. Bilder er det lite av for tiden? Eller har jeg bladd forbi ???
Det er lite bilder for tiden da det er en stund siden ting har endret seg. Monoblokkene fra Malmin er vel her straks. Han bruker dem på messen i Horten i helga.Viktigheten er ikke han som taler, men hvordan alteret ser ut. Bilder er det lite av for tiden? Eller har jeg bladd forbi ???
MI7, klasse A?Blokkene blir morro å få i hus.. Med tanke på hvor bra mi7 spiller og at mi21 skal være noen divisjoner over den igjen så gledes det
MI7 er en AB sak. Den går inn til RM når blokkene kommerMI7, klasse A?Blokkene blir morro å få i hus.. Med tanke på hvor bra mi7 spiller og at mi21 skal være noen divisjoner over den igjen så gledes det
Skal du selge den når du får blokkene?
Rart at det skal bli bedre enn hva min MI 25 pre og effekt 18 allerede gjør (klasse A/B).
Ok samme som jeg har da.. Men nyere min?MI7 er en AB sak. Den går inn til RM når blokkene kommerMI7, klasse A?Blokkene blir morro å få i hus.. Med tanke på hvor bra mi7 spiller og at mi21 skal være noen divisjoner over den igjen så gledes det
Rart at det skal bli bedre enn hva min MI 25 pre og effekt 18 allerede gjør (klasse A/B).
Tja mi21 er blandt de siste konstruksjonene så den har nok tatt noen steg i riktig retning samt at MI23.5 med stor psu er hans beste preamp
MI18 er en nyere konstruksjon enn mi7 ja.Ok samme som jeg har da.. Men nyere min?MI7 er en AB sak. Den går inn til RM når blokkene kommerMI7, klasse A?Blokkene blir morro å få i hus.. Med tanke på hvor bra mi7 spiller og at mi21 skal være noen divisjoner over den igjen så gledes det
Tja mi21 er blandt de siste konstruksjonene så den har nok tatt noen steg i riktig retning samt at MI23.5 med stor psu er hans beste preamp
Kjenner jeg er misunnelig.
Men får late som ingen ting.
Mitt sett spiller jo helt vidunderlig.
Aldri så vondt at det ikke er godt for noe, altså!Joda blir morro. Sjefen i huset er under bearbeidelse for å la meg overta spisestuen til tv og lydrom så Kansje vannskaden var verdt det
Ingen miljø offisielt, har prøvd et par ganger å få til noe men...
Ja vi får se.. Hadde vært fint for da blir anlegget brukt mer enn 5minutt i ukenAldri så vondt at det ikke er godt for noe, altså!Joda blir morro. Sjefen i huset er under bearbeidelse for å la meg overta spisestuen til tv og lydrom så Kansje vannskaden var verdt det
Krysser fingrene for innvilget søknad.
Enda et produkt jeg ikke har hørt om. Kult navn da - er det en retrosak?Ja vi får se.. Hadde vært fint for da blir anlegget brukt mer enn 5minutt i ukenAldri så vondt at det ikke er godt for noe, altså!Joda blir morro. Sjefen i huset er under bearbeidelse for å la meg overta spisestuen til tv og lydrom så Kansje vannskaden var verdt det
Men hadde vært kult å hørt høytalerne i et mer egnet rom selv om de ikke er kresene. Har de koblet opp på den lille sorte(Tandberg Troll) nå der de står stablet.. Må si at det låter ikke fælt og gir mersmak
Kompakt liten sak fra 90tallet.. 2x25w.. Men vellydendeEnda et produkt jeg ikke har hørt om. Kult navn da - er det en retrosak?Ja vi får se.. Hadde vært fint for da blir anlegget brukt mer enn 5minutt i ukenAldri så vondt at det ikke er godt for noe, altså!Joda blir morro. Sjefen i huset er under bearbeidelse for å la meg overta spisestuen til tv og lydrom så Kansje vannskaden var verdt det
Men hadde vært kult å hørt høytalerne i et mer egnet rom selv om de ikke er kresene. Har de koblet opp på den lille sorte(Tandberg Troll) nå der de står stablet.. Må si at det låter ikke fælt og gir mersmak
Nei rør og Hegel er ikke på min liste been there, done thatSkaff deg rør!
Hehe! Ser ikke mørkt på all strømmen i den veggen der - Det er bra, ingen hindring! ??????Morro å pusse opp.. Men da helst et eldre prosjekt og når man selv bestemmer.. Ikke i et 10år gammelt hus pga vannlekkasje..
Men men.. Dagens økt..
Bort med en vegg..
Vis vedlegget 555144
Nytt gulv på G.
Vis vedlegget 555145
Skal rive badet og vaskerommet, kjøkkenet, gangen og stua. Problemet er at da må man ut av boligen samtidig.Morro å pusse opp.. Men da helst et eldre prosjekt og når man selv bestemmer.. Ikke i et 10år gammelt hus pga vannlekkasje..
Men men.. Dagens økt..
Bort med en vegg..
Vis vedlegget 555144
Nytt gulv på G.
Vis vedlegget 555145
Strøm er ikke farligHehe! Ser ikke mørkt på all strømmen i den veggen der - Det er bra, ingen hindring! ������Morro å pusse opp.. Men da helst et eldre prosjekt og når man selv bestemmer.. Ikke i et 10år gammelt hus pga vannlekkasje..
Men men.. Dagens økt..
Bort med en vegg..
Vis vedlegget 555144
Nytt gulv på G.
Vis vedlegget 555145
Det er dampsperren på pergo sitt underlagSkal rive badet og vaskerommet, kjøkkenet, gangen og stua. Problemet er at da må man ut av boligen samtidig.Morro å pusse opp.. Men da helst et eldre prosjekt og når man selv bestemmer.. Ikke i et 10år gammelt hus pga vannlekkasje..
Men men.. Dagens økt..
Bort med en vegg..
Vis vedlegget 555144
Nytt gulv på G.
Vis vedlegget 555145
-men hva er det du har som glinser gull der?
Det er klart det går unna når det ikke er mulig å bruke noe tid på å sitte å kose seg i sweetspot!Imponert over tempoet