Eirik84
Hi-Fi freak
Ja var den jeg siktet til! Blir spennendeMarantzen? Håper mot slutten av ukenNår får du inn den overdådige skjønnheten?
Ja var den jeg siktet til! Blir spennendeMarantzen? Håper mot slutten av ukenNår får du inn den overdådige skjønnheten?
Min PU har vært i Bergen siden tirsdagTja jeg gleder meg jeg
Ser Bring er treigere enn posten.. 2 dager fra stavanger til oslo.. Ser dårlig ut for å få den hit før helgen gitt...
Leste testen på disse italienerne i siste lyd og bilde. Virker som gode høytalere, men klarte ikke finne noe som fristet med dem.. her blir scansonic å få være en stund, når de nye først kommer. Vienna sakene går også kraftig mot oppholdstillatelse og frister å prøve større saker derfra en gang i framtidenHar funnet meg til rette selv med mitt oppsett og etter litt akustikk tiltak spiller det bedre enn noen gang , kjekt og ha full hjemmekino 5.2 blir kanskje oppgradert når dts x kommer, + ha ren integrert til musikk delen her kan jeg også velge og bruke onkyoen som forforsterker når subbene skal være med. Exposure har virkelig levert sitt lydmessig 3010 s2 dac blir hos meg lenge , men har vert artig og kjøre dac loop altså koble opp en dac til på inngangen på exposure , får se hva framtiden bringer nå nyter jeg bare musikken og ser film med familien i helgene , lytterommet ble et rom alle kan bruke her ligger det PC , ps4 , tab og mobil Tlf eget dedikert nett bare opp til dette rommet. Egen strøm kurs har jeg opp hit også. Om det blir klipsch hele tiden er jeg ikke sikker på og her har jeg tenkt litt på canadiske , italienere siste nevnte frister litt særlig rosso fiorentina elba front høyttalere , Center og Surround dette merket er på vei til Norge. SVs PC-2000 subbene har fått sin faste plass og blir ikke byttet ut , disse er di sykeste subbene jeg har hørt i film. Legger ved et bilde av italienerne har skinn rundt høyttaleren
Vis vedlegget 354705
Imagine
Hadde forventa innscanning i narvik i dag på pakken.. men innscanning i oslo i går betyr nok mandag her oppe kansje..Min PU har vært i Bergen siden tirsdagTja jeg gleder meg jeg
Ser Bring er treigere enn posten.. 2 dager fra stavanger til oslo.. Ser dårlig ut for å få den hit før helgen gitt...
O
Kommer midt i julerushet nå så da går det for noen dager ekstra Ekstra kjipt å sjekke skanning av pakken når det ikkje er noe nye oppdateringer på forsendelsen.Hadde forventa innscanning i narvik i dag på pakken.. men innscanning i oslo i går betyr nok mandag her oppe kansje..Min PU har vært i Bergen siden tirsdagTja jeg gleder meg jeg
O
Ja det er kjedelig når man sjekker med dagers mellomrom og de normale sjekkpunktene lar vente på seg..Kommer midt i julerushet nå så da går det for noen dager ekstra Ekstra kjipt å sjekke skanning av pakken når det ikkje er noe nye oppdateringer på forsendelsen.Hadde forventa innscanning i narvik i dag på pakken.. men innscanning i oslo i går betyr nok mandag her oppe kansje..Min PU har vært i Bergen siden tirsdagTja jeg gleder meg jeg
O
Postnord er kjapp.. 3 dager fra stavanger via oslo og opp hit.. Så de imponerer..Hentet på terminal i Bergen etter siste kjøpt, gadd ikkje vente på at PostNord skulle bruke 3 dager til på de siste 3,8 milene. Brukte bare 1 døgn fra pakking Oslo og til terminal Bergen. Går stort sett fort mellom de store byene. Men etter det.... Gjesp...
Ja det er kjedelig å vente.. men som sagt, sjelden man må vente unødig på postnord... posten og bring derimot.. at de har monopol er en fin hvilepute.. de skulle lært noe av british mail..Synes 1 døgn fra opphenting Oslo og terminal Bergen er kjapt, men forventet levering var 3 døgn til fra Bergen og ut på øyen her. Kan godt være det hadde gått mye fortere. Men tok meg 1,5 t/r å hente selv på terminal. Hater å sitte å vente
Posten/Bring tror dem har det... inntil folk våkner å ser at det finnes alternativerJa det er kjedelig å vente.. men som sagt, sjelden man må vente unødig på postnord... posten og bring derimot.. at de har monopol er en fin hvilepute.. de skulle lært noe av british mail..Synes 1 døgn fra opphenting Oslo og terminal Bergen er kjapt, men forventet levering var 3 døgn til fra Bergen og ut på øyen her. Kan godt være det hadde gått mye fortere. Men tok meg 1,5 t/r å hente selv på terminal. Hater å sitte å vente
Hehe i sølv for å få lysere lyd ja.Gratulerer. En sånn en har jeg veldig lyst på selv. Men skal ha i sølv så jeg får en med litt lysere lyd. Du får skrive litt om hva du synes når du har fått noen timer med den
Ja er ikke mange som er i tilsvarende klasse!Blirbare mer og mer imponert.. pm11s3 svinger skikkelig. Og byggekvaliteten er latterlig rå.. her har MANGE noe å lære
Nei det er nok ikke det, men så er det jo betydelig mer watt i denne enn oppgitt ifølge flere målingerJa er ikke mange som er i tilsvarende klasse!Blirbare mer og mer imponert.. pm11s3 svinger skikkelig. Og byggekvaliteten er latterlig rå.. her har MANGE noe å lære
Så du kan bekrefte at det ikke er maks antall watt på spesifikasjonsarket som teller mest for musikkopplevelsen?
Utseende og byggekvaliteten er noen liga over mye annet ja. Den får fram et smil når man titter på den.Har alltid likt utseendet på Marantz. Slitan!!! Har eid en KI cd-spiller i sin tid, men har aldri hørt ampene. Tar foreløpig et lite forbehold over din entusiasme, syntes jeg har hørt det før og plutselig er Marantzen over aller hauger....
Kjekt at det funker!!! Kjenner likevel det kribler litt i høyrefotenUtseende og byggekvaliteten er noen liga over mye annet ja. Den får fram et smil når man titter på den.Har alltid likt utseendet på Marantz. Slitan!!! Har eid en KI cd-spiller i sin tid, men har aldri hørt ampene. Tar foreløpig et lite forbehold over din entusiasme, syntes jeg har hørt det før og plutselig er Marantzen over aller hauger....
Klart en vis iver framkaller den jo som ny i huset, men den ga noe extra også.. kjente flere biter ramlet på plass som lenge bare har svirret rundt.. kjente også en ro senke seg. Så nei denne skal ikke byttes ut. Du får herved min velsignelse til å komme til nordnorge og gi meg noen kraftige spark om det blir snakk om bytting
Helt rett.. Man kjenner det lille extra..Av egen erfaring så er denne "roen" man merker et godt tegn på et produkt man kan sitte lenge med.
Kjekt at det funker!!! Kjenner likevel det kribler litt i høyrefotenUtseende og byggekvaliteten er noen liga over mye annet ja. Den får fram et smil når man titter på den.Har alltid likt utseendet på Marantz. Slitan!!! Har eid en KI cd-spiller i sin tid, men har aldri hørt ampene. Tar foreløpig et lite forbehold over din entusiasme, syntes jeg har hørt det før og plutselig er Marantzen over aller hauger....
Klart en vis iver framkaller den jo som ny i huset, men den ga noe extra også.. kjente flere biter ramlet på plass som lenge bare har svirret rundt.. kjente også en ro senke seg. Så nei denne skal ikke byttes ut. Du får herved min velsignelse til å komme til nordnorge og gi meg noen kraftige spark om det blir snakk om bytting
Takker, ja må si meg imponert over klumpen.Gratulerer med Marantz'en! Lekre produkter dette
Er det familien???Det er vel på sin plass å ønske alle en trivelig julaften. Må både ribbe, torsk, pinnekjøtt, lutfesk, hjort, rein, elg og alt annet snadder smake supert for dere alle.
Her ramler familie inn utover dagen og mye god mat skal fortæres med mye godt drikke utover kvelden.
Vis vedlegget 356101