Nå har jeg skummet gjennom 1900 innlegg i løpet av et par timer, og jeg er mektig imponert. Byttetakten din på utstyrsfronten tangerer min byttetakt av sokker
Forstår godt at du er fornøyd med VA, har hatt Haydn Grand SE selv og jeg angrer titt og ofte på at jeg solgte dem. Kjøpte du høyttalerne fra Bergen? Hvis så kan jeg garantere at de er blitt tatt meget godt vare på. Har selv lyttet til dem ved flere anledninger. Det blir spennende å følge med videre i tråden din, virkelig underholdende og interessant lesning
Dæven.. ble imponert nå, like før jeg sender en flaske rødvin nedover
Jo byttetakten har vært betydelig høyere enn først antatt og beregnet, jeg skylder på noen bomkjøp i starten
Nå kompleterer jeg elektronikken og holder meg til marantz der.
Pm11s3 ga meg mer ro og glede enn tidligere ervervelser.
En marantz na6005 nettverks spiller er på vei, samt en project debut carbon dc for vinyl.
Endelig er også mine nye scansonic høytalere også på vei.
Hayden ble kjøpt av en hyggelig kar i bergen ja, de ser meget godt holdte ut og spiller helt topp. Jeg frykter de kansje blir solgt når scansonic kommer, men de har stor sjangs for å bli også. Men da skulle jeg gjerne hatt bort proac klonene
Consonance forsterkern skal på operasjonsbordet over nyttår. Her er noen små bugs i den som gjør at effektrinnet slår seg av, vis den blir frisk igjen er jo hayden en topp match med den.