Er det driftssikre forsterkere eller biler vi snakker om så kjøp japansk. Har kjørt min Yamaha RX-V3800 hver eneste dag siden 2008, og den bare virker. Av bilene jeg hatt har også japanske biler vært mest feilfrie.
100% enig. Samme erfaring med Denon funker alltid og virker uslitelig. Har en Denon CD spiller jeg kjøpte i 1999 som ble brukt daglig inntil ett par år siden. Funker enda uten feil. Denon PMA 2000 serie forsterkere er solide saker til en billig penge på brukt markedet.Er det driftssikre forsterkere eller biler vi snakker om så kjøp japansk. Har kjørt min Yamaha RX-V3800 hver eneste dag siden 2008, og den bare virker. Av bilene jeg hatt har også japanske biler vært mest feilfrie.
Ja, ser på det.Ellers har man gravd litt i historiebøkene.. eller eskene.. Yosh81.. du kjenner vel igjen denne??
Vis vedlegget 405478 Vis vedlegget 405479
Hehe, jeg kom vel aldri så langt at jeg konkurrerte med flagget på noe krage.. det er nok mange andre i landet som fikk stå for den gledenKjekt å se at du har konkurrert med det norske flagget på bryst... kragen.
Hehe ja.. morro at den enda lever.. logoen på ryggen er mitt design.. var ei morro tid det derJa, ser på det.Ellers har man gravd litt i historiebøkene.. eller eskene.. Yosh81.. du kjenner vel igjen denne??
Vis vedlegget 405478 Vis vedlegget 405479
Den har vi sett før BT. ������
Og jeg som har levd i villfarelsen om at det skulle være blomster på høyttalerstativ...Høytalere på blomsterstativ?? :O