X-Cell rører med Nico og Canor

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Det ble mindre hyggelige naboer i allefall.. ;)

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    19.028
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Gratulerer! :) Fikk du pusteproblemer i sweetspot? Hvis ikke trenger de flere subber ;p

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Tja.. tror ikke det trengs mer... det svinger bra her nå... volumet på subene på ca klokken 11 og deling på 80hz mot proac klonene.. :) musikken er like fysisk som hørbar :)

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Grattis! Klipsch er morro!
    Hvilke modeller er det du har fått tak i?

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Da var man i tromsø en runde.. en runde innom både hifiklubben og soundgarden er obligatorisk..

orket ikke mase om så mye demoer, men soundgarden hadde begynt med devialet(jævlilett)

Phantom gold sto oppstilt og disse måtte jeg få lånt ørene til i demorommet..
    Ikke mye annet å si enn at så enkelt kan det gjøres.. flott lyd.. mer enn nok lyd..og krefter.. om jeg skulle pirket litt så syns jeg faktisk de var litt basstunge.. men morro morro :)

Videre hadde vi bestilt bord på skarven biffhus.. beste biffen ever :)

DSC_0180.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Vel hjemme.. hegel pakket og klar for sending... nnow what?

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    For å si det slik... det er nesten så man er der.. lite som frister på markedet gitt..

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Har en delvis bra onkyo til salgs ;) blir jo uansett et hopp opp fra hegel det? :rolleyes:;)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Tror ikke 9070 helt klarer det når 9000 var på ca samme linje som h300.. ;) 9000 var noen hestehoder framfor 9070 igjen ;)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Jeje :p ligger jo en demo hos mala om du har blitt litt bling bling i det siste :p

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Nei jeg er nok ikke noe bling bling kar.. ;)

kvasi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Antall liker
    1.121
    Fulgt tråden med intrerresse i det siste. Du, sammen med en felles moderator, har jo nærmest vært å anse som betalt fra noen for å prate drit om Hegel. Og nå har du altså hatt noe annet/mer enn en HD11 som alle galle er basert på og syns H300 er en krem forsterker.

Kan ikke annet enn å lure på hva som er dine kriterier?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Skal jeg tippe? At kinamikk bør være ærlig om sin opprinnelse, ha rør eller i det minste kjøre i klasse A. :rolleyes:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Fulgt tråden med intrerresse i det siste. Du, sammen med en felles moderator, har jo nærmest vært å anse som betalt fra noen for å prate drit om Hegel. Og nå har du altså hatt noe annet/mer enn en HD11 som alle galle er basert på og syns H300 er en krem forsterker.

Kan ikke annet enn å lure på hva som er dine kriterier?
    h300 rettet opp noe av inntrykket.. men hegel er ikke noe for meg desverre :) krem har jeg vel ikke sagt direkte heller.. god på rette høytalere ja.. men personlig hadde jeg kjøpt onkyo a9000r igjen istede for h300..

Kriteriene mine er vel kansje et onkyo sett for å få mer enn a9000r, men lite på brukten desverre.. hegel treffer enn del punkter, men det er noe i toppen som ikke gir meg ro.. bedre med h300 enn hd11 dog..

Men at du og jeg ikke har samme øre er tydelig.. :) du liker venere og hegel, og det er ikke noe galt med det... jeg klarer meg uten :)

kvasi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Antall liker
    1.121
    Men at du og jeg ikke har samme øre er tydelig.. :) du liker venere og hegel, og det er ikke noe galt med det... jeg klarer meg uten :)
    Det er vel det, du har åpenbart ikke peiling ;)

Men det er nå greit nok, clouet er at du har misjonert tungt mot Hegel her på hfs i en såpass grad at det er godt synlig. Moderator eller ikke, den o store verden er uenig med deg og det tar seg dårlig ut ..

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34

Men det er nå greit nok, clouet er at du har misjonert tungt mot Hegel her på hfs i en såpass grad at det er godt synlig. Moderator eller ikke, den o store verden er uenig med deg og det tar seg dårlig ut ..
    Har vel mer med smak og gjøre enn peiling.. Jeg har hatt flere av forsterkerene fra hegel i hus å sitter med akkurat det samme. Ikke noe for meg...

Sist redigert:

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.968
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80

Har vel mer med smak og gjøre enn peiling.. Jeg har hatt flere av forsterkerene fra hegel i hus å sitter med akkurat det samme. Ikke noe for meg...
    Hadde H 200 her i 2 dager og det holdt ;)

O

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Skal jeg tippe? At kinamikk bør være ærlig om sin opprinnelse, ha rør eller i det minste kjøre i klasse A. :rolleyes:
    kinamikk skal man jo ikke kjimse av ;)
    All synlig elektronikk i hifibenken min er jo kinamikk, men det stikker lyspærer opp, det står Made In China på baksiden og merkevarenavn er kinesisk. Rega Apollo er ikke direkte synlig før du ser bedre etter. Jeg er med andre ord en stor fan av kinesisk hifi, men det er godt kjent for både deg og resten av bøtteballetten på HFS. :rolleyes:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

jeg har nok ikke vært den som har misjonert tyngst... at jeg i min tråd har yttret min mening står jeg for.. det er tross alt min tråd..

Hegel har mange fanboys.. og godt for dem at de har det.. men dt finnes heldigvis mye der ute man heller kan like ;)
    Deriblandt kan man jo like en fra østen... fra en fabrikk som mye hegel produseres på... ;)

Men rett skal være rett.. hegel har faktisk i dag en forsterker som nok hadde falt meg i smak.. for de har jo endelig lært av sine feil og h160 samt h360 er vetydelig mer lett å like.. neste generasjon igjen var vist en åpenbaring igjen har jeg hørt av flere bransjefolk som har lyttet til den.. :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Men en ting er sikkert.. det finnes værre ting enn å eie hegel... det er å ikke ha forsterker i det hele tatt.. det er lydløst her å fram til den nye kommer.. og det vet jeg enda ikke leveringstid på :)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.388
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Gismo er en snill mann som kommer med realt forslag.. en mann som skjønner prinsippet med å bli gla i et merke ;)

Men nei.. ingen rett enda :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn