- Ble medlem
- 10.09.2010
- Antall liker
- 1.320
Fant en tråd om crossoverene:
Subwoofer Class AB plate amp - diyAudio
Subwoofer Class AB plate amp - diyAudio
|
Gå for skikkelige element slik som dayton,mener å huske en kan dobble prisen fra pe når alt er inkludert,er jo noen som bruker jet carier til transport,mener å huske pe er på ebay også,men synes det er veldig dyrt derfra.Subwoofer plan B. Da jeg er håpløs med saga, tror jeg det letteste for meg blir å bygge en (2) lukket sub og evt prøve meg på portet kasse el. senere når jeg har fått subbene opp å gå.
Har sett meg ut dette elementet:
Dayton Audio UM15-22 15" Ultimax DVC Subwoofer 2 ohms Per Coil
Er det noen som har erfaring med frakt fra parts-express? Ser på siden deres at de skal ha gunstig international shipping, men finner ingen sted hvor jeg kan beregne hva frakten vil komme på.
Er det noen andre butikker i norge enn dynabel og ljudia som selger løse elementer?
Ja stemmer det..Du får opp frakt på parts-Express rett før du sjekker ut mener jeg.
Jeg bestilte nettopp delefilterkomponenter fra Madisound da de hadde de samme delene og prisene som PE men halve frakten![]()
Hei,Finnes det en komplettbeskrivelse av dette noen steder ???
Forøvrig- just for the reference- det smeller bedre i 400V TN nett enn i 230V IT nett........
Smørte flux på hele paden og la ett par striper med loddetinn på hver av de tre sidene uten pinner på. Virket som det fløt godt med tinn inn under ved lodding.Hei
Hvordan loddet du fast Q7 på speaker protection kortet ? For meg ser det ut som bare "en kant" av huset er loddet fast mot kortet. Hele undersiden av denne kretsen skal loddes fast mot kortet for varme-avledning. Dette kan kun gjøres med bruk av varmluft eller IR-lodding. Bare et tips.
Grunnen til at jeg nevner dette er at noen franskmenn som bygger samme pre-amp som meg hadde jukset med dette. Resultat: Brente kretser pga. dårlig varme-avledning.
Mvh.
Johnny
Ble litt skummel den grevlingenEtt bilde til hvor den er plassert tilbake i benken, her lyser øyet grønt for å indikere at høyttalerene er tilkoblet.
Vis vedlegget 381799
Standby og inrush har samme fargene som slewmasteren.
Vis vedlegget 381800 Vis vedlegget 381801