Takk for det motorenGratulerer så mye, dette så vakkert ut spendt på hvordan dette vil låte?
mvh
Takk for detOjojojojoj... Grattis!
Ser knallfete ut!
Rundt 300 timer tenker jeg.Vakkert! Hvor lang tid før de er innspillt?
Takker!grattis! endelig!
Takker. Kommer lytteintrykk om et par dager tenker jeg.Gratis!! Meget fine, er veldig spent på lydintrykket ditt
Takk for det. Det er jeg ikke sikker på. Elementet ser hvertfall solid ut.gratulerer, flotte, alnico magnet ?
Takk for det Bergfinn!Grattis med nye flotte talere Zulu.
Takk for det Litt lytteintrykk et par hakk oppVeldig spennende høyttalere. Gratulerer! ser frem til lytteinntrykk.
Jepp, var så kjapp i avtrekkeren at jeg ikke fikk med meg siste siden da jeg skrev innleggetTakk for det Litt lytteintrykk et par hakk opp
Takker! Ja, man må være tålmodig når det kommer til det her.Grattis, sir!
Ellers enig med det rama forfekter. Tålamod, min gode mann.
Takk for det Krazy! Ja, det tok sin tid.Congrats Mr endelig friskt valg, ser Knall ut,
ser og for meg som dem andre at dette er skikkelig Set mat
Mvh Krazy
Ja, er nok fortsatt litt lyst. Men ørene trenger litt tilvenning til den "nye" lyden de også.Fortsatt for lyst i klangbilde ? Tipper rom og forsterker har mye av skylden der. Rama sitt forslag er godt når det gjelder EL34, men sikkert lurt å vente med forsterker kjøp til du har kommet deg på plass i det nye rommet
Vel, jeg skjønner det godt, å sitte og se ( høre!) på noe så svært spille (litt) for lyst er jo ikke en ønskesituasjonSelge allerede?
Hvorfor?
Jeg forstår ikke.
Har du snudd alle steiner, eller snudd kun de steinene andre sier du skal gjøre?
Jeg aner jo ikke selv hva slags potensiale disse flotte skulpturene av noe høyttalere innehar, men jeg har sans for fulltonekonsept som dette ser ut som, både på papiret, specs, og ikke minst den fysiske fremtoningen. Hva i alle dager er så galt at de må ut så raskt?
Ikke noe galt med de. Føler bare at de blir litt lyse og for detaljerte for mine ører. Det er nok en kombinasjon av rommet og utstyret. De er også meget avslørende når det kommer til kildemateriell. Lyttetrettheten melder seg raskt på. Crystal 10 kan heller ikke betegnes å være allroundere. Ettersom jeg hører på det meste må de takle de fleste sjangre.Selge allerede?
Hvorfor?
Jeg forstår ikke.
Har du snudd alle steiner, eller snudd kun de steinene andre sier du skal gjøre?
Jeg aner jo ikke selv hva slags potensiale disse flotte skulpturene av noe høyttalere innehar, men jeg har sans for fulltonekonsept som dette ser ut som, både på papiret, specs, og ikke minst den fysiske fremtoningen. Hva i alle dager er så galt at de må ut så raskt?
Vel, om de spiller for lyst, det være seg nå, eller i nye omgivelser, så kan det da kanskje være noe man kan forsøke å rette på, og på en eller flere måter.Vel, jeg skjønner det godt, å sitte og se ( høre!) på noe så svært spille (litt) for lyst er jo ikke en ønskesituasjon