Hei igjen Zulu. Takk for at jeg fikk komme innom deg i dag. Men ble litt betuttet da jeg så de havnet på børsen etter jeg dro.. Men skjønner at du vil vurdere litt. Det skjønner jeg, Swissonor er svært gode høyttalere det også. Vi var enige i mye. Disse høyttalere virker mer detaljerte mer frempå, en ting jeg liker. Hvorfor ikke få med mest mulig i opptaket?
. De er store, og trenger kanskje mer rom enn du gir de nå Zulu?
Bassen var der, og foten kom fort på jazz som ble spilt. Dette er ikke høyttalere for rock muligens, men jazz og pop tror jeg de liker. Over 50 kg. Jeg tror kabinettet er ment å spille med litt, fordi kabinettet var ikke helt dødt. Spesielt oppå virket kabinettet tynt.
Ikke tror jeg de er helt innspukt etter 40 timer. Skal brenne sveip cd til deg. Forsterkee har du,men jeg tenker og rør kan være noe. Effektivitet på 100 dB er jeg litt usikker på,kanskje impedanse ikke er helt flat?
Fine elementer, likte de. Hva er min anbefaling? Vent til du kommer i ny stue, bli kjent med de. Jeg tror de har potensiale som ingen av oss har hørt enda Zulu. Og så er det kult å ha noe som ikke alle eier. Alt i alt er det mye her som gjør at dette er gode høyttalere. Jeg har trua!
Igjen, gratulerer! Og takk for at jeg fikk komme. Gleder meg til å høre i den nye stua. Den plasseringen du viste meg virker lovende!